Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

draaistroom

Er komen best veel reviews binnen van mensen welke wij geholpen hebben met defecte ABB of Power One omvormers
daar zijn we erg blij mee.
Alleen nu lijkt het alsof veel van onze klanten...
daar zijn we erg blij mee.
Alleen nu lijkt het alsof veel van onze klanten last krijgen van defecte omvormers.
Dit moet ik even rechtzetten ,
Wij helpen heel veel klanten die door hun originele leverancier in de steek zijn gelaten.
vandaar dat er zoveel reviews zijn over dit onderwerp.

groetjes
Cor

hulpvaardig

Fam. Hoekstra

Prima bedrijf, n aanrader, vakkundige nette mensen, zeer deskundig
Komen afspraken goed na.
Omvormer was defect geen probleem deze wordt gratis en snel vervangen.
Krijgt altijd...
Prima bedrijf, n aanrader, vakkundige nette mensen, zeer deskundig
Komen afspraken goed na.
Omvormer was defect geen probleem deze wordt gratis en snel vervangen.
Krijgt altijd duidelijke uitleg, snel antwoord

Komen afspraken na, perfect, goede communicatie

juboxmuseum st. oedenrode

Na 7 jaar nog een gratis reparatie waar kom je dat nog tegen ik geef 10 punten vr gr christ boelens jukeboxmuseum

zeer betrouwbaar adres en vakkennis

je kan met dit bedrijf echt zakendoen

Fam. Mols

Vakkundig gewerkt, laten alles netjes achter. Vriendelijk personeel.

Snelle reactie, vriendelijk personeel

Fam. Hoekstra

We hebben zeer positieve ervaringen met Draaistroom, werken netjes komen afspraken na, snelle reactie
Omvormer was defect wordt gratis omgeruild en weer vakkundig aangesloten

Je kunt altijd bellen nemen tijd voor je
Goed bedrijf

Alles is prima

Henk

17- 9-2020 zonnepanelen laten leggen door draaistroom, vakkundige mensen, doen wat er gezegd is, en geen poeha, alles netjes afgeleverd.

Netjes, goed werk geleverd, geen flauwekul, goede uitleg.????

????

Pascal Verhoeven

Uitstekende en snelle service

Informatie en uitleg, geen verkooppraatjes

Lex Jassies

Gisteren mijn Aurora PVI 3.6 weer opgehaald bij Draaistroom Nederland nadat de storing E031 Error door hun verholpen was.
Cor is een bevlogen man die weet waarover hij praat. Heb ook alle...
Cor is een bevlogen man die weet waarover hij praat. Heb ook alle vertrouwen dat de omvormer er weer een flink aantal jaren tegen kan.
De Aurora hangt inmiddels weer op zijn plek, zijn KWatjes naar mijn elec. installatie door te geven.

Duidelijke communicatie en afspraken die worden nagekomen.

stukje appeltaart bij de koffie ?

Thijs

Ongekende service, kennis en betrouwbaarheid

Weten echt veel en denken mee

Draaistroom

Dit is eigenlijk geen feedback maar meer een mededeling aan onze lezers,
Dit is eigenlijk geen feedback maar meer een mededeling aan onze lezers,
Draaistroom Nederland is een relatief klein team met gedreven mensen , dit heeft zijn voordelen voor u , maar kan soms ook een nadeel lijken.
Ons team bestaat uit eigen mensen welke full-time bij ons in dienst zijn .
Wanneer we bezig zijn bij klanten om nieuwe installaties aan te leggen zijn we soms slecht bereikbaar via de telefoon , soms nemen we gewoon de telefoon niet op , vooral niet wanneer er geen nummerherkenning in het scherm staat.
Wij denken dat u het zelf ook niet prettig zou vinden wanneer de monteurs de hele dag aan de telefoon hangen wanneer ze bij u aan het werk zijn.
In ruil hiervoor kunt u ons ALTIJD appen of mailen met vragen.
Zodra we even tijd hebben zullen we dan terug met u contact opnemen.
Wanneer er vragen zijn over omvormers die wij geleverd hebben of reparaties dan kunt u het beste contact opnemen met mij.
U mag mij altijd bellen , zowel in de avond als in het weekeind.
Ik zal dan proberen u te helpen.

Probeer zelf zoveel mogelijk informatie te geven zodat we een beeld hebben van uw wensen en situatie.
mail of APP foto's mee als dat uw vraag verduidelijkt , ik kan veel dingen oplossen maar ben nog net niet helderziend.

Wij leven in een wereld waar iedere vraag binnen een paar minuten moet worden beantwoord anders worden we al ongeduldig.
En in de volgende paar minuten moet het zijn opgelost.

Dit werkt niet zo in de techniek , wij doen er alles aan om samen met u een probleem op te lossen , maar vergeet nooit dat u de eigenaar van het probleem bent , en dat wij dat niet worden.

Dus mail of App naar ons en wij zullen u helpen , maar wel binnen alle redelijkheid en mogelijkheden.

Wij vinden het geweldig om mensen te helpen.

Groetjes

Cor van Houtum Draaistroom

Realistisch blijven

Zorg dat u gezond blijft dan doen wij dat ook