Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Theo van der Biezen

Deskundig personeel, goede communicatie, prima tips

Prima communicatie via o.a. WhatsApp, soms zelfs in weekend

Komen afspraken na

Legius

Echt helemaal super!!

Geen sprookjes maar een eerlijk advies. Waren alle bedrijven maar zo.

1 tip, ga zo door!

Hugo

Zeer goed!

Als je betrouwbaar en goed werk geleverd wilt hebben dan ben je bij Draaistroom op de juiste adres!

Hans Bolder

Wij waren van plan om zonnepanelen aan te schaffen en hebben bij vijf leveranciers offerte opgevraagd. Met drie leveranciers een gesprek gehad, en gekozen voor Draaistroom Nederland. Cor van Houtum... Wij waren van plan om zonnepanelen aan te schaffen en hebben bij vijf leveranciers offerte opgevraagd. Met drie leveranciers een gesprek gehad, en gekozen voor Draaistroom Nederland. Cor van Houtum kwam bij ons over als vooral een techneut, in plaats van een commercieel gedreven verkoper. Zijn technische, voor een relatieve leek goed te begrijpen, uitleg, heeft de doorslag gegeven om Draaistroom Nederland de opdracht te geven. De montage onder leiding van Joey van Houtum was perfect. Keurig nette monteurs met verstand van zaken, en een hoge servicegraad. Veiligheid hoog in het vaandel, met dakrand beveiliging, en eigen kraan om de materialen op het dak te hijsen. Geen haastklus, en alles keurig en tot in detail te installeren, en keurig opgeruimd achter te laten.

Bent u op zoek naar een complete solar panel installatie, wij kunnen u Draaistroom Nederland zeker aanbevelen!

Eerlijk technisch en realistisch advies, geen verkooppraatje.
Men doet wat men zegt, zet waar nodig zelf een stapje meer in de uitvoering.

Nog geen verbeterenpunten gevonden

Jos van Osch

GEWELDIGE SERVICE VOOR EEN NIET KLANT
GEWELDIGE SERVICE VOOR EEN NIET KLANT
Ik had problemen met mijn ABB omvormer. Heb eerst bij mijn leverancier gevraagd of zij het op kunnen lossen. Dat bleek al snel dat zij dat niet voor mij konden/wilden doen. Ben gaan zoeken en bij draaistroom.nl terecht gekomen. Ik had duidelijk op mail het probleem beschreven. Tot mijn verbazing wordt ik op zondagmiddag door Cor van Houtum gebeld. Hij heeft mij telefonisch ca 45 minuten door het programma geloodst en het probleem opgelost. Ik vroeg om de kosten in rekening te brengen maar Cor zei. Ik hoop dat je aan mij denkt als er een keer een aanpassing of uitbreiding gedaan moet worden. Dat noem ik nog eens service

Fantastische service

Na deze ervaring? Ik zou geen suggesties hebben.

Aart Jan Nieuwhoff

Zelfs na ruim 9 jaar nadat de zonnepanelen zijn gelevert,blijft de nazorg 100% . Ook nu juli 2022 is het advies eerlijk over bijplaatsen extra panelen door Cor.

Openheid,eerlijkheid, vakkennis en goede communicatief

Weinig

BVBA kAMAJO

ZEER POSITIEF

SNELLE INTERVENTIE , EERLIJK EN DUIDELIJK

MIJN ERVARING KAN NIET BETER

Rick van Nuland

Ik had al meerdere goede verhalen gehoord, echter is mijn ervaring nog boven verwachting. Ze adviseren op een kundige manier en lichtte keuzes (kabeldiktes ed.), hoofdzakelijk m.b.t. veiligheid (die... Ik had al meerdere goede verhalen gehoord, echter is mijn ervaring nog boven verwachting. Ze adviseren op een kundige manier en lichtte keuzes (kabeldiktes ed.), hoofdzakelijk m.b.t. veiligheid (die wellicht wat duurder zijn dan de concurrent) op een goede manier toe. Werknemers zijn heel netjes en klantvriendelijk en laten alles (tuin, straatwerk ed.) op dezelfde manier achter als voordat ze beginnen.

Kundigheid & klantvriendelijkheid

Henk & Marian Bekkers

Wij hadden contact opgenomen voor zonnepanelen Wij werden heel goed geholpen met duidelijk uitleg en ze hadden alle tijd om ons te helpen en het personeel wat uitstekend en zeer vakkundig Wij hadden contact opgenomen voor zonnepanelen Wij werden heel goed geholpen met duidelijk uitleg en ze hadden alle tijd om ons te helpen en het personeel wat uitstekend en zeer vakkundig
nogmaals bedankt voor de goede zorgen

De zeer vakkundigheid

M.F.J. van den Elsen

De panelen netjes gelegd en alle afspraken netjes nagekomen

Nazorg is goed!

Alles volgens afspraak gedaan!