Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fijn, snel geregeld

Ze denken mee met de klant

geen idee

T. Biemans

Drie keer gekocht bij dit bedrijf en nog steeds dik tevreden.

Eerlijk blijven is een van de sterke punten van hun bedrijf !

Het is gewoon kei- goed en eerlijk in de advisering ! Geen gelul of zgn bullshit - verhalen !!!

Wij zijn zeer tevreden met de samenwerking met draaistroom over de kwaliteit en prijs is niets op aan te merken en de service is ook goed

Heesakkers Elektro

Ik heb Draaistroom ervaren als een solide bedrijf, dat z'n afspraken nakomt. Wij hebben 26 zonnepanelen laten plaatsen en zijn hierover eerlijk en juist ingelicht vwb de opbrengst.

ralph bakker

Een echte aanrader

je kan ze altijd bellen voor aanvullend advies. geven ook een eerlijk advies. zelfs als zij daardoor iets niet verkopen

niet iedereen weet wat jullie weten. soms moet je dingen gewoon meer uitleggen voor gebruikers nieuw in de zonnepanelen en of windmolens

J. Dekker

Contact!

Uitstekend

Veel goede informatie vooraf

schoonheidsfoutje bij de doorvoer naar de woning

M. van Heeswijk

Prima ervaring met de medewerkers van Draaistroom Nederland. Persoonlijk, en gedurende het hele traject zijn we op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

Dat wat ze beloven komen ze ook na. Houden je echt op de hoogte.

Huls Duurzame Energie

Prettige laagdrempelige contacten. Vooral voor nieuwe technieken een must

laagdrempelig, directe contact

probeer installaties meer plug en play te maken, zodat minder terugkoppeling nodig is.

KA

Een tijd geleden mijn zonnepanelen bij Cor gekocht. Later ook een collega en buurman geadviseerd om ook met Draaistroom in zee te gaan. Goed bedrijf, goede producten, super service!

Je kunt altijd bellen voor advies en service, daar wordt uitgebreid de tijd voor genomen. De producten zijn zeer degelijk en makkelijk te installeren.

Geen verbeterpunten, ga zo door!