Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ronald Rutten

Mijn ervaring met Draaistroom is zeer positief, je wordt goed voorgelicht en ze staan altijd open voor advies.
Ik heb nu voor de derde keer panelen bij ze gekocht. 1 omvormer deed niet...
Ik heb nu voor de derde keer panelen bij ze gekocht. 1 omvormer deed niet helemaal wat hij moet doen, contact met Cor
gehad en die heeft gelijk een nieuwe met de post opgestuurd. Klasse service.

Je merkt dat ze verstand hebben van het product wat ze verkopen.

Geen, ga zo door

Chris

Na enkele aanbieders met elkaar te hebben vergeleken zijn wij uitgekomen bij Draaistroom Nederland. De complete montage is uitermate vlot en vakkundig verlopen.

Goede, prettige en duidelijke communicatie!!

T Jongmans

Snelle en deskundige afwerking.

Snelle en deskundige afwerking.

In ons geval was sprake van een vrij ingewikkelde afstemming tussen meerdere partijen. Drie buren in Veghels Buiten wilden hun zonnepanelen op de gemeenschappelijke parkeerschuur in plaats van op elk huis afzonderlijk leggen. En dan ook nog ingewerkt in de dakbekleding in plaats van erbovenop. Er moesten dus werkafspraken gemaakt worden met elkaar, met de gemeente, met de aannemer van de parkeerschuur, met Draaistroom en met de elektricien die de aansluitingen tussen de parkeerschuur en de drie meterkasten in de drie huizen ging aanleggen. Iedereen heeft daar welwillend aan meegewerkt, maar het moest wel nog gerealiseerd worden. Dat ging erg snel en soepel, alles in één keer goed. Op dag 1 kennismakingsgesprek, op dag 2 offerte en besluit, op dag 3 afspraken met de overige betrokkenen, op dag 18 (een zaterdag) installatie van de panelen, op dag 21 aansluiting en start stroomproductie. Een paar kleine nazorgacties zijn inmiddels vrijwel onmerkbaar afgewikkeld. Wij (de drie buren) zijn erg tevreden over dit project.

Een woord van advies: zonnepanelen zijn een technische materie met allerlei eigenschappen en keuzemogelijkheden; neem vooral in het begin de tijd om een en ander uitvoerig te bespreken, en om te begrijpen wat de keuzes inhouden en hoe het product zich gedraagt. Wij hebben erg veel plezier gehad van de deskundigheid en de uitgebreide uitleg die de firma Draaistroom kon geven.

Tielo Jongmans

Ad Janssen

Goed en deskundig

Snel en prijswaardig

Planning iets strakker

Gijs van der Heijden

Erg gedreven en veel kennis en ervaring met de levering en installatie van zonnepanelen. Iedereen die dit overweegt zou even met hen contact op moeten nemen!

Veel ervaring en kennis, afspraak=afspraak en goed advies.

Geen, gewoon zo blijven doorgaan!

Johan Debruyne

Kleine windmolen enair 70 pro aangekocht bij Draaistroom Nederland.
Eerste kleine windmolen die vergund en geplaatst werd in West-Vlaanderen(Belgie) na het opmaken van een beleidskader. Kleine windmolen enair 70 pro aangekocht bij Draaistroom Nederland.
Zeer goede en correcte afhandeling van de aankoop en plaatsing van de kleine windmolen.

Zeer goede en eerlijke informatie over de mogelijkheden van de kleine windmolen.

Professioneel bedrijf waar veel kennis van producten aanwezig is. Goede uitleg bij offertetraject. Zorgvuldig en netjes gewerkt tijdens installatie. Complimenten!!!!

Deskundigheid uitstekend. Uitleg ten opzichte van een leek is erg goed!

Roddeman

De ervaring met dit bedrijf is goed. Ik heb er niets op aan te merken, behalve de aanmaning om direct te betalen. Na oplevering had ik snel 80 % betaald, omdat ik het kastje voor de grafiek nog niet... De ervaring met dit bedrijf is goed. Ik heb er niets op aan te merken, behalve de aanmaning om direct te betalen. Na oplevering had ik snel 80 % betaald, omdat ik het kastje voor de grafiek nog niet had ontvangen en nog geen ervaring had met het systeem. Na ontvangst van het kastje kreeg ik een mail om direct het restant te betalen. Dat was stuitend.

Zie boven

Reactie Draaistroom Nederland:

Beste klant
Nadat de oplevering van een systeem heeft plaatsgevonden is het bij ons gebruikelijk dat meteen het volle afgesproken bedrag betaald wordt.
en niet 80% omdat u nog geen ervaring...
Beste klant
en niet 80% omdat u nog geen ervaring met het systeem heeft.
Vriendelijke groet
Cor van Houtum

Paul van den Broek

Prima bedrijf wat aanbevelingswaardig is

Het openhartige en gedreven advies is onderscheidend

hulp bij teruggave van de BTW

vdPas Consultancy b.v.

Een bedrijf dat zijn product zonder verkoop fratsen open en eerlijk weergeeft. Onzin wordt niet verteld en dat wordt ook kenbaar gemaakt. Bij vragen bellen en storingen zijn er niet maar zal op een... Een bedrijf dat zijn product zonder verkoop fratsen open en eerlijk weergeeft. Onzin wordt niet verteld en dat wordt ook kenbaar gemaakt. Bij vragen bellen en storingen zijn er niet maar zal op een zelfde wijze als met het beantwoorden van de vragen adequaat worden behandeld.

Persoonlijk en vakkundig advies. Geen fratsen en dure verkoopverhaaltjes.

Ga niet te diep in de technische uitleg enkel als de vragen daar op aansturen.