Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Draaistroom

Dit is eigenlijk geen feedback maar meer een mededeling aan onze lezers,
Draaistroom Nederland is een relatief klein team met gedreven mensen , dit heeft zijn voordelen voor u , maar kan soms ook een nadeel lijken.
Ons team bestaat uit eigen mensen welke full-time bij ons in dienst zijn .
Wanneer we bezig zijn bij klanten om nieuwe installaties aan te leggen zijn we soms slecht bereikbaar via de telefoon , soms nemen we gewoon de telefoon niet op , vooral niet wanneer er geen nummerherkenning in het scherm staat.
Wij denken dat u het zelf ook niet prettig zou vinden wanneer de monteurs de hele dag aan de telefoon hangen wanneer ze bij u aan het werk zijn.
In ruil hiervoor kunt u ons ALTIJD appen of mailen met vragen.
Zodra we even tijd hebben zullen we dan terug met u contact opnemen.
Wanneer er vragen zijn over omvormers die wij geleverd hebben of reparaties dan kunt u het beste contact opnemen met mij.
U mag mij altijd bellen , zowel in de avond als in het weekeind.
Ik zal dan proberen u te helpen.

Probeer zelf zoveel mogelijk informatie te geven zodat we een beeld hebben van uw wensen en situatie.
mail of APP foto's mee als dat uw vraag verduidelijkt , ik kan veel dingen oplossen maar ben nog net niet helderziend.

Wij leven in een wereld waar iedere vraag binnen een paar minuten moet worden beantwoord anders worden we al ongeduldig.
En in de volgende paar minuten moet het zijn opgelost.

Dit werkt niet zo in de techniek , wij doen er alles aan om samen met u een probleem op te lossen , maar vergeet nooit dat u de eigenaar van het probleem bent , en dat wij dat niet worden.

Dus mail of App naar ons en wij zullen u helpen , maar wel binnen alle redelijkheid en mogelijkheden.

Wij vinden het geweldig om mensen te helpen.

Groetjes

Cor van Houtum Draaistroom

Realistisch blijven

Zorg dat u gezond blijft dan doen wij dat ook

Score voor Draaistroom Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: service en informatie