Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Aalberts

Zeer positief, deskundig en meedenkend.

Deskundig en meedenkend

Contact met app was goed, maar dat was pas nadat de omvormer was opgestuurd en was ontvangen. Een stukje onzekerheid gehad, hoe gaat het nu verder met de omvormer? Daarom een verbeterpunt: Zet meer... Contact met app was goed, maar dat was pas nadat de omvormer was opgestuurd en was ontvangen. Een stukje onzekerheid gehad, hoe gaat het nu verder met de omvormer? Daarom een verbeterpunt: Zet meer informatie: op de site bijvoorbeeld: . Omvormer kan worden opgestuurd met DHL (zware pakket), (voor mij was het vooraf een puzzel, hoe krijg ik zo'n zwaar pakket bij het postkantoor)? zodra die binnen is wordt de omvormer ingepland, appcontact/mail contact, Iets meer duidelijkheid op de site zetten zou een goede service zijn. Verder niets dan lof voor Draaisma!!!

Ties Jansen

Aanrader

Deskundig advies

Geen opmerkingen

Henk lenders

Zeer goed en professioneel. Denken goed met je mee. Werken zeer netjes en correct

Werken zeer netjes

Lucien en Lita Peskens

Over het algemeen goed. goede informatie, zowel met de telefoon als in de offerte. Correcte vakbekwame monteurs die de montage binnen de gestelde tijd prima hebben gefixt.

Klantvriendelijk en goed advies

Ook de leads oppikken van bijvoorbeeld mijn buren. Ook al bestaat het vermoeden dat het niks wordt misschien. Ze willen ook echt zonnepanelen tzt.

Van Zeeland

Fijn bedrijf om mee te werken

Duidelijke offerte, planning en montage en afwerking

Ben Leunissen

Erg tevreden. Goede communicatie, vriendelijke, vlotte en deskundige installatie.

Goede voorlichting.

Pim

Cor geeft eerlijk advies en heeft kennis van zaken .

Cor wil je een product verkopen waar hij en zijn team achter staan .
andere bedrijven willen je optimizers verkopen maar dat is alleen nodig als er te veel schaduw is.

ga zo door

Thea Verbruggen

Draaistroom verzorgd het totale pakket van plaatsing, met zorg aangelegde kabels in draadgoot etc maar ook het Btw gebeuren.
ben goed tevreden voor deze keus

Moderne en goede materialen

Fam. Willemsen.

Bijzonder blij met onze keuze voor Draaistroom. Is niet het goedkoopste, welzeker de beste. Bijzonder vakkundig, aardig, betrouwbaar, professioneel, en netjes. Alles is keurig volgens afspraak... Bijzonder blij met onze keuze voor Draaistroom. Is niet het goedkoopste, welzeker de beste. Bijzonder vakkundig, aardig, betrouwbaar, professioneel, en netjes. Alles is keurig volgens afspraak verlopen, vanaf een eerlijke offerte tot aan de oplevering. Onze complimenten!

Eerlijk, vakkundig, aardig en een zeer nette werkwijze.

Ga vooral zo door!

Niels

Top ervaring met draaistroom. Snelle reactie en komt afspraken na!

Kennis van zaken. Professionele montage. Vlotte en volledige communicatie.