Info over te leveren diensten
Snelheid planning werkzaamheden
9.5/10
8.3/10
Afhandeling eventuele klacht

ruben gowrising

Fantastische werk verricht , ben zo blij dat ik voor zn kleine bedrag mij bankstel heb laten doen en hij ziet nu uit,( zo goed als nieuwe ),

ja zeker ,, want na volgende dag , toen bankstel echt droog was , zag ik een heel klein plekje wat ,mis gegaan was ,(wat normaal is)
en ja hoor een telefoontje en is zo snel geregeld.

persoonlijk vindt ik zo professioneel werk gedaan ,POSITIEF

dus geen commentaar

Vredenbregt

Reiniging tapijt woonkamer

keurige medewerker. Hij werkte rustig en geconcentreerd.

T. Knoop

Vloerbedekking is op paar vlekken na goed schoon geworden.

Aardig telefonisch contact, snelle actie, aardig mailcontact. Ondanks geen persoonlijke ontmoeting toch vertrouwen gewekt.

Deen

We zijn zeer tevreden met het resultaat, hadden hoop materieel en deden hun uiterste best om het beste resultaat te bereiken. En dat is dan ook gelukt. Zowel het tapijt als de harde vloer is goed...

Professioneel bedrijf, verschillende diensten en hoop goed materieel.

Nee geen.

Ruud van Delft

Draaijer Diensten heeft de vloer van de zolder die twee jaar intensief is bewoond zeer goed schoongemaakt en zijn dan ook erg tevreden

De firma heeft uitgebreid de tijd genomen om vloer te reinigen

Duidelijk nakomen van de afspraken

Anja

Snelle reacties, afspraak op korte termijn, kwalitatief goede schoonmaak van meubels, werken netjes en zorgvuldig, aan te raden voor een ieder die een schoonmaakklus heeft.

Snelle reacties, afspraken op korte termijn, goede kwaliteit, netjes en zorgvuldig.

R. Bethlehem

Zeer goed en vriendelijke

Aisha

Hartstikke goed

Hardwerkende jongen kwam de bank schoonmaken en was letterlijk van het niet lullen maar poetsen. Het resultaat mocht er zijn en je kon ook merken dat hij zelf voldoening haalt uit zijn werk.

A. van den Dries-Hoksbergen

Heel positief en prettig dat Jan Draaijer eerst kwam kijken naar de mogenlijkheden en gelijk een prijsopgave gaf.
Een betrouwbaar bedrijf en eerlijke mensen. Bovendien zeer beschaafd!

Nee, de heer Draaijer geeft geweldige service en
De werkzaamheden geven een prachtig resultaat.
Wij blijven graag een klant

Een bedrijf om aan te bevelen.

Driss

Super bedrijf hele goede dienst zeer vriendelijke werknemers bankstel is weer als nieuw

Vriendelijke uitstekende werk

Heb ik niet hoop dat het nog drukker voor die bedrijf wordt en meer klanten bij deze bedrijf hun diensten gaan bestellen

Super top👍👍👍👍👍!!