Info over te leveren diensten
Snelheid planning werkzaamheden
9.5/10
Afhandeling eventuele klacht

A. van den Dries-Hoksbergen

Heel positief en prettig dat Jan Draaijer eerst kwam kijken naar de mogenlijkheden en gelijk een prijsopgave gaf.
Een betrouwbaar bedrijf en eerlijke mensen. Bovendien zeer beschaafd!

Nee, de heer Draaijer geeft geweldige service en
De werkzaamheden geven een prachtig resultaat.
Wij blijven graag een klant

Een bedrijf om aan te bevelen.

Driss

Super bedrijf hele goede dienst zeer vriendelijke werknemers bankstel is weer als nieuw

Vriendelijke uitstekende werk

Heb ik niet hoop dat het nog drukker voor die bedrijf wordt en meer klanten bij deze bedrijf hun diensten gaan bestellen

Super top👍👍👍👍👍!!

Griffioen

Sinds een aantal jaren kiezen wij er voor Draaijer Diensten Service meubels en tapijt te laten reinigen, altijd met vlekkeloos resultaat !

Snelle en geroutineerde schoonmaak, geen onnodige “ ruis” , alles is snel klaar en uitstekend verzorgd.

Monique van der Wal

Wij hebben de samenwerking met Draaijer Diensten Service als uiterst prettig en deskundig ervaren.

Opname thuis van de huidige staat van de vloerbedekking en het advies van reinigen hiervan. De vloerbedekking op trappen, overloop en in de slaapkamers zag er na het reinigen als nieuw uit!

Wij bevelen Draaijer Diensten Service van harte aan bij vrienden, bekenden en familie

M. van der Voort

De mensen van Draaijer hebben ons kleed prima gereinigd. Het kleed ziet er weer als nieuw uit! Men werkte netjes en zorgde voor het goed afdekken van de vloer zodat deze niet beschadigde of nat werd.

Goede communicatie met de klanten, klantvriendelijk en zorgvuldig!

Martha de Bruijn

Zeer tevreden. Aardige man kwam mijn bank reinigen. Deed alles keurig en netjes achterlaten.

Professioneel.

Kasteel de Wittenburg

Zeer betrokken bij de klachten en onderhoud.

Voor bepaalde onderhoudswerkzaamheden zeker goede machine en kennis hiervan.

Voor dit moment zeker niet, staan in goed contact met de klant.

Informeles

Planning? (geen dubbele afspraken maken)

Ballering

Al erder ingeschakeld. Toen ook tevreden

bw housing bv

Zeer sympathieke jongeman die het tapijt kwam reinigen

nee super gedaan