(Rebergen) Van Vulpen BV

Van Vulpen werkt ondertussen alweer een paar jaar met volle tevredenheid met DPD. Daarbij gaat het met name om werkplekbeveiliging waardoor we met coaching en het nemen van de juiste maatregelen ons... Van Vulpen werkt ondertussen alweer een paar jaar met volle tevredenheid met DPD. Daarbij gaat het met name om werkplekbeveiliging waardoor we met coaching en het nemen van de juiste maatregelen ons diefstalcijfer tot bijna nul hebben weten te reduceren. Verder hebben we als onderneming de keus gemaakt om met DPD een netwerk (stroom en data) onafhankelijk camera systeem op onze werken te gaan voorzien. DPD heeft hier een perfecte maatwerk oplossing geboden waar we uiterst tevreden over zijn. Het zeer compacte camerasysteem met zonnepaneel en accupakket wordt door onze voormannen zelf geïnstalleerd en beheerd waarna DPD de controle overneemt.

S. Kamaansing

Erg prettige en ontspannen ervaring. Een exclusief goede leraar en motivator. One of a kind.

Jaimy

Goede ervaring met dit bedrijf! Fijne communicatie en mijn zaak werd snel opgepakt. Bedankt voor alle hulp nogmaals!

Martin van Kasteel

Nette opleiding. Vee aan gehad in mijn latere carrière.

Bronneberg Beveiliging

De opleiding particulier onderzoeker, die word gegeven door Bas Schols. Heeft mij verrijkt met kennis en ervaring waar naar ik op zoek was en hoop dat ik deze kennis in de toekomst mag uitbreiden... De opleiding particulier onderzoeker, die word gegeven door Bas Schols. Heeft mij verrijkt met kennis en ervaring waar naar ik op zoek was en hoop dat ik deze kennis in de toekomst mag uitbreiden met mijn persoonlijke ervaringen.
De manier van lesgeven was de juiste manier voor mij en ben dan Bas persoonlijk daar dankbaar voor.

P.H.D. BV

Zeer professioneel bedrijf. Goed werk geleverd!

Alice Felix

Heel positief, goede docenten weten waar ze het over hebben zeer positief.

Hans Agterberg

Professioneel, storingen werden direct verholpen, deskundige docenten.

Frank van Essen NHF Services

DPD is een uitermate integere organisatie met kennis en kunde op de juiste plek met oog voor detail en prettig om mee te werken.

Angelique van Dijk

Zelf heb ik virtuele lessen gevolgd via de website. Fijne docenten die weten waar zij het over hebben. Ook de lesboeken zijn prettig leesbaar en zeer overzichtelijk.
Ook fijn om te zien als...
Ook fijn om te zien als je je laatste tentamen nog niet hebt gedaan je rustig je eigen account nog kan bekijken. Ook al zijn de lessen afgelopen.