Marcel Bakker / Taxicentrale Amsterdam

Naar aanleiding van een fraude binnen onze organisatie zijn wij in contact gekomen met DPD. Door Stephanie Richters zijn we bijzonder goed geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van... Naar aanleiding van een fraude binnen onze organisatie zijn wij in contact gekomen met DPD. Door Stephanie Richters zijn we bijzonder goed geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van aanpak kon het onderzoek binnen een dag worden opgestart. Het onderzoek en de geboden rapportage heeft ons zeer geholpen bij het afhandelen van deze delicate kwestie binnen onze onderneming. De vakkundigheid en advisering van Stephanie en haar recht voor zijn raap advies zijn verhelderend.

Lek Sloopwerken Westland

Gewerkt onder prima condities
Duidelijke afspraken
Goede communicatie
Nette afronding
Altijd bereikbaar voor/bij vragen
Discretie

Kortom zeker een aanbeveling.

SCM Group Nederland BV

Duidelijk communicatie en vragen voor het aannemen van de opdracht. Fijne manier qua samenwerking en de opdracht naar tevredenheid uitgevoerd.

Patrick Westerlaken/SECUWEST

Ik heb de kennismaking met het bedrijf als zeer prettig ervaren. Ik voelde mij welkom. Ook de docent was zeer kundig en heeft mij op een zeer positieve manier geholpen om tot een positief... Ik heb de kennismaking met het bedrijf als zeer prettig ervaren. Ik voelde mij welkom. Ook de docent was zeer kundig en heeft mij op een zeer positieve manier geholpen om tot een positief eindresultaat te komen.

Danielle Loof

Zeer goed. Goede opleiding en interessante lesstof. Fijne omgeving om les te hebben.

Professioneel en vakbekwaam docent. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Herberg Oer 't Hout | Grou

Naar aanleiding van een diefstal binnen mijn bedrijf ben ik in contact gekomen met DPD. Door Vanessa Middelkoop ben ik zeer adequaat geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van aanpak kon... Naar aanleiding van een diefstal binnen mijn bedrijf ben ik in contact gekomen met DPD. Door Vanessa Middelkoop ben ik zeer adequaat geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van aanpak kon het onderzoek snel worden opgestart. Bij het het interviewen van mijn personeelsleden zijn de onderzoekers zeer professioneel te werk gegaan. Het onderzoek heeft veel waardevolle informatie opgeleverd en alle bevindingen zijn in een overzichtelijke rapportage verwerkt.
Doortastend, vakkundig en flexibel!

Peter Beenen

Goede docent en goede voorzieningen om de lessen, zowel virtueel als klassikaal bij te wonen.

Daniel

De cursus was voor mij een proef in mijn carrière switch, met behulp van de cursus en met name Bas ging er een wereld voor mij open. Gecombineerd met mijn IT achtergrond heb ik mijn carrière... De cursus was voor mij een proef in mijn carrière switch, met behulp van de cursus en met name Bas ging er een wereld voor mij open. Gecombineerd met mijn IT achtergrond heb ik mijn carrière bijgesteld naar Digitale Recherche en (forensisch) Data Science.