anonymous

Professioneel en vakbekwaam docent. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Herberg Oer 't Hout | Grou

Naar aanleiding van een diefstal binnen mijn bedrijf ben ik in contact gekomen met DPD. Door Vanessa Middelkoop ben ik zeer adequaat geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van aanpak kon... Naar aanleiding van een diefstal binnen mijn bedrijf ben ik in contact gekomen met DPD. Door Vanessa Middelkoop ben ik zeer adequaat geholpen. Na het opstellen van een duidelijk plan van aanpak kon het onderzoek snel worden opgestart. Bij het het interviewen van mijn personeelsleden zijn de onderzoekers zeer professioneel te werk gegaan. Het onderzoek heeft veel waardevolle informatie opgeleverd en alle bevindingen zijn in een overzichtelijke rapportage verwerkt.
Doortastend, vakkundig en flexibel!

Peter Beenen

Goede docent en goede voorzieningen om de lessen, zowel virtueel als klassikaal bij te wonen.

Daniel

De cursus was voor mij een proef in mijn carrière switch, met behulp van de cursus en met name Bas ging er een wereld voor mij open. Gecombineerd met mijn IT achtergrond heb ik mijn carrière... De cursus was voor mij een proef in mijn carrière switch, met behulp van de cursus en met name Bas ging er een wereld voor mij open. Gecombineerd met mijn IT achtergrond heb ik mijn carrière bijgesteld naar Digitale Recherche en (forensisch) Data Science.

D. Ruwiel

Fijne lessen gehad,
Zeer ervaren leraar zeker een aanrader om de opleiding bij DPD Academy te doen.

Sander Kanning

Bedrijf staat goed aangeschreven; goede deskundige leraar!

had het wel prettig gevonden als er ook een stukje observatie- of interview techniek bij had gezeten

J Barkema

Wij zijn heel erg goed geholpen dankzij de mensen van dit bedrijf. Professioneel, gedreven en vakkundig. Er is goed gewerkt onder hoge spanning en vreemde tijden, niets was teveel. Ondanks de... Wij zijn heel erg goed geholpen dankzij de mensen van dit bedrijf. Professioneel, gedreven en vakkundig. Er is goed gewerkt onder hoge spanning en vreemde tijden, niets was teveel. Ondanks de vervelende situatie zijn we blij met dit bedrijf in contact te zijn gekomen, die het probleem zeer goed en adequaat tot een goede uitkomst hebben gebracht.
Intratuin Emmen

J Barkema

Intratuin Emmen

Ned Marine Services BV

De communicatie met DPD-Consultancy en de medewerkers van het bureau was goed en zij hebben mij heldere informatie gegeven over de mogelijkheden. De website en het gesprek gaf veel vertrouwen. Ik... De communicatie met DPD-Consultancy en de medewerkers van het bureau was goed en zij hebben mij heldere informatie gegeven over de mogelijkheden. De website en het gesprek gaf veel vertrouwen. Ik had snel resultaat en de aangeleverde bewijzen en feiten waren super. Ik kan niet anders zeggen dat zijn betrouwbaar, proffesioneel en betrokken zijn. Ik kan het bedrijf bij iedereen aanraden.

Vereniging

Grote klasse! De medewerkers van DPD hebben ons geholpen bij een voor ons zeer lastig project. Ze blinken uit in empathie, vakkundigheid en goed projectmanagement. Hierbij hielden ze continu ons... Grote klasse! De medewerkers van DPD hebben ons geholpen bij een voor ons zeer lastig project. Ze blinken uit in empathie, vakkundigheid en goed projectmanagement. Hierbij hielden ze continu ons doel voor ogen! Fijne mensen die weten waar ze mee bezig zijn.