Martijn

Zeer leerzame en boeiende observatiecursus gevolgd! De kennis en kunde die Vanessa heeft opgedaan tijdens haar eerdere werk kan ze goed overdragen. Bedankt!

Rondom Wonen

De pre-employment screening die we nodig hadden, is snel uitgevoerd met een volledig rapport als resultaat. Top!

M. de Boer

Veel praktijk voorbeelden, duidelijke uitleg , goede sfeer ,Ik ben veel te weten gekomen van hoe het er in werkelijkheid aan toe gaat.

DSV

Zeer professionele dienstverlening en heel prettig, persoonlijk en vlot in het contact

DPD is een ontzettende professioneel bedrijf met de juiste contacten! Communicatie verliep perfect en ze hebben ons doorgestuurd naar de juiste advocaat, waardoor wij de rechtszaak hebben kunnen... DPD is een ontzettende professioneel bedrijf met de juiste contacten! Communicatie verliep perfect en ze hebben ons doorgestuurd naar de juiste advocaat, waardoor wij de rechtszaak hebben kunnen winnen!!

Zeer professioneel bedrijf, ik ben zeer tevreden met de afhanding van mijn case. Door het kundige handelen heb ik mijn zaak bij de rechter mogen winnen.

J.W. Bussching

Goede samenwerking, snelle communicatie en een professionele afhandeling. Bedankt Stephanie Richters

Dino

Opleiding heb ik als goed ervaren. Het was leuk en zeker leerzaam. Feedback word op een goede manier geven zonder dat mensen zich klote hoeven te voelen. Zelf stonden jullie ook open voor feedback... Opleiding heb ik als goed ervaren. Het was leuk en zeker leerzaam. Feedback word op een goede manier geven zonder dat mensen zich klote hoeven te voelen. Zelf stonden jullie ook open voor feedback en als een cursist wat vond werd dat opgepakt. Ik heb genoten van de 5 daagse cursus super leuk!! Naar mijn gevoel was 5 dagen veel te kort.

J

Erg waardevolle en diverse 5-daagse observatietraining die uitermate praktijkgericht is. Veel kennis opgedaan en door Vanessa’s haar achtergrond veel handige tips aangereikt gekregen om in de... Erg waardevolle en diverse 5-daagse observatietraining die uitermate praktijkgericht is. Veel kennis opgedaan en door Vanessa’s haar achtergrond veel handige tips aangereikt gekregen om in de praktijk toe te kunnen passen. Zeer zeker een aanrader en een goede start als PO’er

Roy de Vries

Observatie training voor gevorderde:

Observatie training voor gevorderde:

Een zeer leerzame training, waarin op professionele wijze en in real life praktijksituaties wordt geoefend in de voorbereiding én uitvoering van een opdracht, het heimelijk volgen, het observeren, beeld maken, het rapporteren en nog veel meer. Kan deze training dan ook van harte aanbevelen als je een echt goede Particulier Onderzoeker wil worden.