DBNH

Ik heb in maart de observatie training gedaan. Was echt pittig maar ook heel leerzaam.

Kelly

Hele fijne ervaring met DPD. Niet alleen professioneel en leerzaam maar zeker ook met een brede lach de opleiding doorlopen!

J S Crataura / J S Consulting

Professionele training & begeleiding waarbij ik als deelnemer de benodigde aandacht daarvoor goed heb ervaren

The Facts Company

Training Observatietechniek is intensief, leerzaam en leuk!

J. Verweij

Afgelopen maand de observatie training gevolgd bij DPD-Acadamy gevolgd. Deze training is zeer waardevol voor een sterke basis. Zowel statisch als dynamisch volgen zijn uitgebreid geoefend in theorie... Afgelopen maand de observatie training gevolgd bij DPD-Acadamy gevolgd. Deze training is zeer waardevol voor een sterke basis. Zowel statisch als dynamisch volgen zijn uitgebreid geoefend in theorie en praktijk. Daarnaast is focus gelegd op voorbereiding van een observatie, communicatie termen, apparatuur & npg.
Professionele uitleg en feedback door Vanessa en khalil, een dikke aanrader!!

JP de Boer | Head of HR

DPD heeft mijn vraagstuk zeer snel, grondig en deskundig onderzocht, waarbij ze mij tijdig en goed bleven informeren.
Een zeer prettige manier van werken en zeer professioneel.

IJ. Limmen

Onwijs leuke en leerzame observatie training gevolgd via DPD Academy. Hierbij kwam het verkennen, beeld maken, statische- en dynamische observatie, rapporteren en niet geheel onbelangrijk... Onwijs leuke en leerzame observatie training gevolgd via DPD Academy. Hierbij kwam het verkennen, beeld maken, statische- en dynamische observatie, rapporteren en niet geheel onbelangrijk communicatie aan bod. Zelfreflectie, het instrument voor de persoonlijke groei, staat hierbij centraal.

Bas | Recherchebureau Focus

Een vakkundige academy die zijn praktijkervaringen goed kan overbrengen naar de cursist.

R. de Kort/ CED

Observatietraining: het was een hele leuke en leerzame training. zowel statisch als dynamisch en na deze dagen al inzetbaar in het veld.

Welmer Schoonhoven / Santos Recherchebureau BV

Deze week heb ik de 3 daagse observatietraining gevolgd bij DPD Consultancy. Hier ben ik zeer enthousiast over; Vanessa heeft een compleet pallet aan informatie samengesteld, welke uitstekend, door... Deze week heb ik de 3 daagse observatietraining gevolgd bij DPD Consultancy. Hier ben ik zeer enthousiast over; Vanessa heeft een compleet pallet aan informatie samengesteld, welke uitstekend, door de trainers werd overgebracht. Ook de hazen waren van topniveau. Ik heb veel geleerd, veel plezier gehad en zag gedurende de dagen mezelf ontwikkelen. Aanrader!