Relaxe service

Mooie collectie

Roeffaers Mick

Eerste keer iets besteld bij DownTown.nl vanuit België. Zeer snelle levering. Persoonlijk opgebeld door een medewerker van DownTown om te vermeleden dat ze het pakket aan het klaarmaken waren en... Eerste keer iets besteld bij DownTown.nl vanuit België. Zeer snelle levering. Persoonlijk opgebeld door een medewerker van DownTown om te vermeleden dat ze het pakket aan het klaarmaken waren en a.s.a.p. gingen opsturen. Heel goede service ! Ik ga er zeker nog eens bestellen.

Persoonlijk telefonisch contact. Snelle levering.

Tracking code werkte niet goed

Gideon

Prima. Mooie producten

Mooie prijs. Mooi product

Kan iets sneller qua levering

André van Toor

Prima levering van het gewenste product. Er stond ook nog een leuke handgeschreven wens op een sticker!

Persoonlijk

Website nog wat overzichtelijker maken misschien

Prima en snel!

Op basis van mijn aankoop: geen verbeterpunten of tips

Hans

Helder en overzichtelijke site

Informatie was dezelfde die er overal staat. Ik had het handig gevonden om te weten of het een ruim gesneden boardbag was (waar board met binding) in kon, of een strak gesneden. Geen probleem omdat... Informatie was dezelfde die er overal staat. Ik had het handig gevonden om te weten of het een ruim gesneden boardbag was (waar board met binding) in kon, of een strak gesneden. Geen probleem omdat het was wat ik nodig had, maar informatie had uitvoeriger gekund.

Rob

Lib tech shirt (xl) gekocht

Snelle levering, leuk geprijsd

Super

Niks

Kreeg meteen feedback op m'n opmerkingen aangegeven bij m'n bestelling. Bestelling was wel dag later bezorgd, maar dat was door vertraging bij PostNL zelf en niet van DownTown.

Snelle verwerking en levering van de order

Uitstekend

Duidelijk overzichtelijk en telefonisch zeer klantvriendelijk