Paul Verdonk

Super webshop met persoonlijke service. De winkel zelf is een heerlijk uitje en het enthousiasme van medewerkers laat zien waar de kracht van het bedrijf ligt!

Fijne webshop, groot assortiment.
Goede productkennis

De winkel zelf was best vol. In mijn retailtijd heb ik gewerkt met “maatknopjes” op de hangers om het shoppen gemakkelijker te maken.
Gebrainstormd met medewerker over een balkon rondom en een carrousel vanuit de hoogte vol met snowboards. Thema was hoe je efficiënt de ruimte kunt benutten en een gave beleving kan waarborgen in de winkel

Kimberley

Snelle levering, goede communicatie, pakket was netjes ingepakt en een persoonlijk berichtje erbij. Al met al heel fijn.

Persoonlijke aandacht, zo een sticker met een tekst maakt het extra leuk.

Snel en gemakkelijk,

weinig communicatie met de link in de verzendingsmail naar dpd werkte niet.
Misschien ook even een briefje en sticker in de doos steken in plaats van doos en doos zonder iets.

Eline de Boer

Keurig verpakt
Leuke persoonlijke notitie

Jeroen

Snel verzonden, goed verpakt en mooie spullen voor een goede prijs!
Leuk dat er iets persoonlijks hand geschreven bij zat over de bestelde kleding 😊

Persoonlijke touch

Lisanne

Snelle levering en een leuk handgeschreven kaartje! Doet niet onder voor de grote webwinkels!

Mike

Exact de wakeskate van LF gevonden die ik zocht en moeilijk leverbaar was overal.
Na bestelling en betaling werd deze supersnel geleverd! :-)
Heel tevreden 👍😄

Duidelijke site en snelle levering!

Sabine

Goed, snel

Prijs, sevice

Nadia

Online schoenen besteld, goede prijs, snel geleverd en ook nog met een persoonlijke boodschap. Top

Zeer mooie site . Makkelijke bestelling. Langzame levering .

Het product wat ik zocht was makkelijk te vinden

Er werd gezegd voor 16.00 besteld volgende dag in huis. Ik heb besteld om 15.30 en het duurde 3 dagen voordat mijn product binnen was.