Je aankoop wordt beschermd

Bart

Al veel dingen online gekocht bij Downton, altijd tevreden. Vorige week voor het eerst langsgeweest voor nieuwe snowboard schoenen. Ik was er laat, maar zelfs na sluitingstijd werd ik geholpen tot...

Service erg goed. Op de website altijd informatie bij de producten, zodat je weet wat je koopt. Niet simpel cashen, zoals sommige grote webshops.

Misschien nog meer producten als ik iets moet noemen. Nitro bijvoorbeeld bij snowboarden of hyperlite bij wakeboarden.

Joeri

Chille mensen met mooie producten en goede service! Betrokken in de vakgebieden waarin ze verkopen! Goed bezig hoor!

De persoonlijke sfeer van de site en de bestelling! De beschrijving van de producten is goed en het is altijd leuk om een briefje of sticker erbij te krijgen met daarop, “veel plezier met je bestelling” of iets dergelijks!

Ik had een shirt besteld maar die maat bleek er helaas niet meer te zijn, terwijl de webshop dit wel aangaf, kan gebeuren! In ieder geval goed opgelost.

_

G-Unit

Super ervaring! Super service! Super werknemers! Ook nog eens mooie korting bovenop de bestaande korting gekregen. Men heeft zelfs speciaal foto's gaan maken van verschillende bindingen met boots...

De service!

Ben een kritisch persoon maar kan er geen bedenken.

Xxx

xxx

xxx

Matthijs De Clercq

Snelle levering en goede producten

Persoonlijke aanpak door kaartje
Toegevoegde stickers

Mogelijkheid om gratis te kunnen retourneren (verzendkosten)

Olaf

Snowboard gekocht en netjes op tijd geleverd.

Eelco

Prima ervaring, klantvriendelijke werknemers en goede hulp :)

Goede kennis van de spullen :)

Wellicht nog ergens aangeven wanneer jullie precies starten met de wakeboard spullen verkopen, of iig wanneer jullie het grootste aanbod hiervoor weer hebben (voor het seizoen)

Goede hulp bij bepalen van snowboardschoenen

Roy Keetels

Diverse spullen besteld om mijn board te waxen. Helaas was de krabber niet op voorraad, hier werd meteen netjes voor gebeld. Een goedkopere (1 euro verschil) is netjes meegestuurd. Heb 2 blokken...

Goede en leuke oplossing voor een niet voorraadig product. Goede communicatie en snelle verzending.