Michel

Wakeboard met boots gekocht.

Snelle levering en goede prijzen.
Flink assortiment.

Youtube filmpjes doorzetten, hebben mij erg geholpen bij mijn aankoop dus ga hiermee door.

Luuk Brekelmans

Goede winkel met veel informatie op hun website zodat je zeker weet wat je koopt en wat het doet.

Verder was er een klein probleempje met mijn bestelling doordat ze zelf een verkeerde levering hebben gehad. Dit hebben ze netjes opgelost en verder heel vriendelijk over gedaan.

Veel informatie en goed uitgebreid.

Nanda

Top. Bestelling werd snel en netjes geleverd.

Snelle levering. Duidelijke productinformatie

Website een beetje onoverzichtelijk

Kaj van Brussel

Altijd goed!

Service en expertise

Ik loop helaas minder makelijk even binnen nu jullie niet meer in de stad zitten maar ik weet jullie nog steeds te vinden!

Psycosy

Neutraal

Meer details over product

Harro

Goede site en de klantenservice is dikke prima. Bindingen gekocht en de levertijd is logischerwijs wat langer dan normaal (nieuwe collectie) klantenservice zat de dag na bestelling al in mijn mail... Goede site en de klantenservice is dikke prima. Bindingen gekocht en de levertijd is logischerwijs wat langer dan normaal (nieuwe collectie) klantenservice zat de dag na bestelling al in mijn mail om dit aan te geven. Prettig dat je pro actief op de hoogte wordt gesteld.

Voor mij de juiste merken, overzichtelijke site.

Ik heb er verder niet echt naar gekeken maar hebben jullie ook een vergelijking tool. Dat je de prestaties van binding A met B kunt vergelijken?

Wijnsma

Zeer goed.

Snelle levering. Overzichtelijke website. Uitgebreid aanbod. Goede prijzen producten.

Geen.

Max Brekelmans

Uitstekend, zeer klantvriendelijk en service gericht

veel aandacht voor de klant

geen!

Mikaya

Goede ervaring! Alles netjes en op tijd geleverd

Persoonlijke verzending. Kaartje met een berichtje erbij

Geen tips tot nu toe. Ben erg tevreden

Hester

Super!

Goede service, goede communicatie, goede spullen