Dovendi

Webserve

Goede ervaring wel maar absurde prijzen.

Beste Brusten,
Beste Brusten,
Allereerst dank voor je beoordeling. Fijn te lezen dat je ervaring goed is. We hebben mail en telefonisch contact gehad over je beoordeling. Ik heb je uitgelegd dat wij weinig tot geen invloed hebben op wat de houder vraagt voor een domeinnaam. Ik heb je toelichting gegeven op waar een prijs zoal is gebaseerd en ook een document met uitleg hierover aan je gemaild. Je vroeg ook nog uitleg over wat te doen als je de domeinnaam ooit weer wilt verkopen.
Dat je ons niet aanbeveelt, was een snelheidsfoutje bij het invullen. Je zou dat corrigeren. Helaas is dat niet gebeurd en vandaar deze toelichting. Nogmaals, fijn dat je onze inspanning waardeert. Daar doen we het voor! ^rd

BD Line

Smood verlopen

Reactie Dovendi:

Beste Dick, dank je wel voor je mooie beoordeling en fijn dat we je naar tevredenheid hebben geholpen! ^rd

Michel

Snel en vriendelijk geholpen

Reactie Dovendi:

Dag Michel, fijn dat de moeite hebt genomen ons deze beoordeling te geven en goed te lezen dat je onze service zo waardeert. ^rd

Michel

Overname snel en vlot verlopen

Reactie Dovendi:

Beste Michel, dank voor je beoordeling en het nemen van de moeite. Uiteraard fijn te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Succes met de domeinnaam! ^rd

Rijwijzer

Zeer snelle en nette afhandeling

Reactie Dovendi:

Dank je wel voor je beoordeling en toelichting. Veel succes met de domeinnaam!

Echo Marketing

Vlotte afhandeling.

Reactie Dovendi:

Goed te lezen dat onze collega's jullie bij Echo Marketing naar tevredenheid hebben geholpen. Dank voor de review en wie weet tot een andere gelegenheid!

Fresh Air Solutions B.V.

Prima ervaring, niks mis mee!

Reactie Dovendi:

Dank je wel voor je beoordeling en fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen!

TechCampus

Goede en snelle service

Reactie Dovendi:

Altijd weer prettig wanneer mensen de moeite nemen een review achter te laten, dus grote dank!

Nvizion B.V.

Reactie Dovendi:

Hier doen we het voor, dus dank je wel :)

Hoogendijk Coaching en Opleiding

Reactie Dovendi:

Fijn te lezen dat we je goed van dienst zijn geweest en dank voor de aanbeveling.