Mark

Ruime keus, goed advies, levering ging ook zeer snel! Zeker aan te bevelen.

Eindelijk leuke tegels gevonden, niet de standaard die overal te vinden zijn. Goed contact, duidelijk over de levering.

Mooie zaak met goede service! Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel.

Emiel T.

Gisteren meerdere spullen besteld, werd de volgende dag al om half 10 bezorgd! Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Cas

Wastafel meubel gekocht bij deze firma via marktplaats. Goede kwaliteit en vriendelijke mensen! Ik zou deze firma zeker aanbevelen.

Prima ervaring

Rik en Monique

Wat een leuk en mooi bedrijf! En wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je je badkamer wil opknappen, is dit adres echt een aanrader.

Top bedrijf. Kreeg advies op maat voor mijn eisen en we hebben vervolgens prachtige artikelen aangeschaft waar we erg blij mee zijn. Mede dankzij Mark ziet onze badkamer er tip top uit.

Butoh

Hele goede service. Wij waren een dopje kwijt van onze thermostaatkraan. Via douchezaak hebben wij een nieuwe kunnen bestellen en deze werdt ook nog is gratis naar ons opgestuurd. Erg fijn. Zeker...

Zeer goede service: wij hadden een doucheset besteld. Na opening bleek de handdouche niet goed gespoten te zijn. Een berichtje naar douchezaak was voldoende, waarin zij aangaven het op te lossen....