Wico

Dikke prima, tevens verdient dhr jarno een promotie en salaris verhoging.
Groet Wico

Douchezaaktillidie

Goed geholpen door jarno, wat een topgozer die kerel man! Alleen wel jammer dat ie voor psv is daarom 4,5 sterren i.p.v. 5 verder gaaf bedrijf!

Dyon Pijpers

Super service, niets is te veel, vriendelijk en behulpzaam personeel!

Agnes Herruer

Zeer prettige ervaring en ik vind het een goede prijs / kwaliteit verhouding

Mira Jansen

Bestelling online was prima. Via chant geholpen. Levering minder tevreden; 1 product in backorder waardoor ze de complete bestelling wilde achter houden ivm dubbele verzendkosten. E-mail contact ook... Bestelling online was prima. Via chant geholpen. Levering minder tevreden; 1 product in backorder waardoor ze de complete bestelling wilde achter houden ivm dubbele verzendkosten. E-mail contact ook zonder aanhef. “Beste,” Uiteindelijk spullen in goede orde ontvangen.

Christel

Eerste zending kwam de douchebril beschadigd aan, na telefonisch contact keurig een andere bril gekregen waarbij mij werd verzekerd dat die een dag later bezorgd zou worden (we hadden 'm direct... Eerste zending kwam de douchebril beschadigd aan, na telefonisch contact keurig een andere bril gekregen waarbij mij werd verzekerd dat die een dag later bezorgd zou worden (we hadden 'm direct nodig), dat bleek niet zo te zijn, en toen het pakket wel bezorgd werd, was de doos aan alle kanten beschadigd (de bril gelukkig niet). Kortom: ik ben niet zo tevreden.