Musaab Amer

Not a good experience at all. And bad customer service. And your order is delivered incomplete.. in order to force you to buy the missing one later

Reactie Douchezaak:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Onze excuses hiervoor, wij hebben het nagekeken en uw deur van uw cabine is tijdens uw installatie gesneuveld. Dit kunnen wij niet bekostigen en valt inderdaad buiten de garantie. Het glas kan namelijk op een manier knappen/springen. Dat heeft te maken met puntbelasting, als er teveel druk op een van de punten zit, dan zorgt dit ervoor dat het glas knapt. Het heeft niet met het product zelf te maken, dit geldt voor ieder product wat met glas gemaakt is. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Cor Peters

Ze doen wat is afgesproken. Prima service en snelle levering.

Priscilla Wiessen

Goede hulp gekregen! Wil, wat ben jij een topper. Mooi resultaat en de hele badkamer is voor een mooi budget als nieuw. Aanrader!!!

Karel

Prachtige nieuwe badkamer, erg blij mee! Snelle levering en goed meegedacht. Bedankt!