Jan en Hanneke de Witte

Beetje erg teleurgesteld in Douchezaak, we hebben een bad meubel aangeschaft Augustus 2020. Was best wel een investering 1600€ is ook niet zomaar. Volgens ons moet een bad meubel ook tegen vocht... Beetje erg teleurgesteld in Douchezaak, we hebben een bad meubel aangeschaft Augustus 2020. Was best wel een investering 1600€ is ook niet zomaar. Volgens ons moet een bad meubel ook tegen vocht kunnen, volgens medewerkers ook,10jaar geen onderhoud nodig. Nu komen er allemaal vochtvlekken op ons mooie eikenhout, Douchezaak komt nu met het voorstel dat we zelf maar even moeten gaan schuren etc..... Zo jammer, maar ok we laten nog verder van ons horen hoe deze klote koop af gaat lopen.....

Wilfred Verhoeks

Er valt niks te reviewen, want we wachten nog op onze tegels ;)

Jaouad El Ajjouri

Zeer goede service zal zeer zeker in de toekomst mijn producten bestellen echte aanrader ??????

ABDIL YAVAS

Snelle correcte behandeling kreeg uitleg over installatie mogelijkheden van douche bad combinatie zeer tevreden.

Van Milligen

Zeer goede service, prima communicatie, kwaliteit en persoonlijke sfeer, we hebben echt de badkamer die we wilden, wij zullen douchezaak zeker aanbevelen bij onze omgeving.

Edo Huisman

Uitstekend, telefonisch goed bereikbaar, zeer snelle levering na bestelling.

T. van Steenbergen

Geen douchedeur geleverd, zogenaamd kapot gegaan in transport en ineens prijs op website aangepast en mondeling een andere levertijd aangegeven.