Tibor Nagy

Bij dezen wil ik mijn mening uiten over de levertijd van mijn bestelling. Op uw website stond vermeld dat de levertijd maximaal een week zou bedragen, maar ik zal volgens de klantenservice mijn... Bij dezen wil ik mijn mening uiten over de levertijd van mijn bestelling. Op uw website stond vermeld dat de levertijd maximaal een week zou bedragen, maar ik zal volgens de klantenservice mijn bestelling pas over twee weken krijgen.

Dit is voor mij erg onhandig en teleurstellend, aangezien ik op de levering van het product had gerekend. Door deze vertraging heb ik aanzienlijke overlast ondervonden.

B. de Jong

Men denkt oplossingsgericht mee. Helaas paste het toch niet. Vervolgens was retourneren geen probleem. Prima service dus.

Nico de Haan

Uitstekende retourservice. Na bezorging ontdekt dat de maatvoering niet past bij ons huidige wastafelmeubel. Na telefonisch overleg met de klantenservice konden wij de wastafel gewoon retour sturen.

van de Mheen

Een prachtige zaak die niet denk in problemen maar in oplossingen.
Een prachtige zaak die niet denk in problemen maar in oplossingen.
wij kwamen tegels tekort om 11 uur gebeld een uur later was het geregeld en konden wij de tegels ophalen bij de groothandel.
echt super geregeld ik zou zeggen niet twijfelen gewoon Douchezaak bellen.

Ella

Tevreden, kraan na ruim een jaar al beschadigd. Goed opgelost en een nieuwe kraan ontvangen.

Renske

Elektrische verwarming besteld voor de badkamer. Helaas een kapot onderdeel geleverd gekregen. Willen het omruilen voor een nieuwe, maar krijgen alleen maar te horen dat we moeten filmen hoe de... Elektrische verwarming besteld voor de badkamer. Helaas een kapot onderdeel geleverd gekregen. Willen het omruilen voor een nieuwe, maar krijgen alleen maar te horen dat we moeten filmen hoe de warmtespiraal gemonteerd is. Te belachelijk voor woorden om hiervoor een installateur te moeten laten langskomen, zoals jullie aangeven. Het product is kapot geleverd en gemonteerd door een monteur. Waarom niet direct omruilen voor een nieuwe? Dankzij jullie kunnen we nu geen vloer laten leggen in de badkamer en dus ook niet douchen, aangezien de gietvloer alleen gelegd kan worden bij een temperatuur van tussen de 15 en 20 graden.

Redejo

Zeer prettige en nette afwikkeling van zaken nadat ik niet het juiste product had besteld. Zeer tevreden.