Ella

Tevreden, kraan na ruim een jaar al beschadigd. Goed opgelost en een nieuwe kraan ontvangen.

Renske

Elektrische verwarming besteld voor de badkamer. Helaas een kapot onderdeel geleverd gekregen. Willen het omruilen voor een nieuwe, maar krijgen alleen maar te horen dat we moeten filmen hoe de... Elektrische verwarming besteld voor de badkamer. Helaas een kapot onderdeel geleverd gekregen. Willen het omruilen voor een nieuwe, maar krijgen alleen maar te horen dat we moeten filmen hoe de warmtespiraal gemonteerd is. Te belachelijk voor woorden om hiervoor een installateur te moeten laten langskomen, zoals jullie aangeven. Het product is kapot geleverd en gemonteerd door een monteur. Waarom niet direct omruilen voor een nieuwe? Dankzij jullie kunnen we nu geen vloer laten leggen in de badkamer en dus ook niet douchen, aangezien de gietvloer alleen gelegd kan worden bij een temperatuur van tussen de 15 en 20 graden.

Redejo

Zeer prettige en nette afwikkeling van zaken nadat ik niet het juiste product had besteld. Zeer tevreden.

Christian

Oplossingsgerichtheid bestaat niet bij dit bedrijf.

Reactie Douchezaak:

Beste Christian,
Bedankt voor je review.
Beste Christian,
Bedankt voor je review.
We vinden het jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze service ondanks onze inspanning om samen tot een oplossing te komen. Helaas is dit niet gelukt.
Zoals op onze website staat omschreven is het retourbeleid van toepassing binnen 14 dagen na levering, maar was deze termijn voor jouw bestelling al ruimschoots voorbij.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.
^Team Douchezaak

Chris M.

Top bedrijf. Geven goed advies qua ontwerp. Alles op tijd geleverd. Kwaliteits merken.

Nick

Geweldige zaak. Staan altijd met een lach voor je klaar.

Heimensen

Geweldig bedrijf met goede service! Makkelijk te bereiken en goed maatwerk! Echt vakwerk!

Reactie Douchezaak:

Hi, bedankt voor je review. Wat leuk dat je blij bent met onze service en tevreden bent met het speciaal voor jou bestelde meubel. Veel plezier met je bestelling. ^Team Douchezaak