Gertjan van den Berg

Doublesmart begeleid Smaak van de Wereld als bedrijf met SEO en SEA. Een zeer pro-actieve insteek met duidelijke doelstellingen en rapportages. Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Erg prettige...

Easyplants

Service en klant gericht.

DoubleSmart heeft Easyplants begeleidt in de transitie van een offline groothandel in kunstbomen en kunstplanten naar een online groothandel en detailhandel. DoubleSmart heeft een marketing strategie opgezet voor de langere termijn. Een groot aantal online marketing tools zijn hierbij ingezet, zoals SEO, google shopping, google adwords, beslist.com. De website wordt regelmatig gemonitord op het conversie percentage. Dit is een continu proces aangezien de online markt zich heel snel doorontwikkeld.

Humphrey Fridt - Vitadis Groep BV

Zeer goede ervaring met Doublesmart!

Sinds doublesmart met de vindbaarheid van Vitadis bezig is geweest zijn er serieuze resultaten behaald. De posities op belangrijke zoektermen zijn sterk verbeterd, bezoekersaantallen zijn toegenomen en mede door de inzet van doublesmart maakt Vitadis een sterke groei door.

Humphrey Fridt - Vitadis Groep B.V.

KUVA opleidingen

Perfecte dienstverlening

De heren van Double Smart staan altijd klaar om je zowel gevraagd als ongevraagd van de juiste adviezen te voorzien. Keiharde werkers met een uitstekende service. Ben uitermate tevreden.

KUVA Opleidingen

Guy van der Kuyp

Judith Vermeer

Uitstekend!

DoubleSmart is een jong en dynamisch bedrijf. Rick en Remco weten waar ze me bezig zijn en halen het hoogst haalbare uit de samenwerking. Een absolute aanrader.

Computer-Bestel.nl

Rick & Remco zijn 2 gepassioneerde entrepreneurs op gebied van online marketing, SEO en SAO. Hedendaags zijn deze 3 werkvlakken niet meer weg te denken voor een gezonden webshop dan wel website met...

- Persoonlijk betrokken.
- Beste prijs/kwaliteit op SEO/SEA vlak.
- Transparante rapportages en statistieken, je ziet aan het eind van de maand exact wat er voor je is gedaan en wat de impact is geweest op gebied van van groei.
- Natuurlijke SEO ondersteuning, doet dus geen schade of afbreuk aan je website.

Ik heb hier 5 minuten over na zitten denken, aangezien ik als ondernemer weet dat elke onderneming verbeter- en aandachtspunten heeft zou je dus ook zeggen bij DoubleSmart... Ik heb echter tot nu toe nog geen verbeterpunten kunnen vinden. Ik raad dan ook iedereen( behalve mijn concurrentie! ) DoubleSmart aan zodra ze op een gezonde manier willen groeien als onderneming.