M. de Rijk

Snelle, goede service. Reageren snel op mailtjes. Kleding heeft goede kwaliteit/prijs verhouding.

Fijne communicatie over de levering. Er werd met mij overlegd of een latere levering OK was.
Het is een zeer schattig jurkje en precies de kleur die ik nodig had, alleen zou ik zelf het...

De communicatie

Jana

Tweede keer dat ik iets bestel bevalt mij prima. Jammer dat niet alles leverbaar was uiteindelijk. Ook al staan de kleertjes nog steeds op de website, heb ik helaas niet alles onyvangen.

Exclusief, super leuke en speciale outfits voor bepaalde gelegenheden. Voor mij erg interssant als ik een fotoshootplan voor mijn dochter.

2 keer zat het jurkje niet bij de vracht, late levering. Gelukkig was ik optijd met bestellen.

Er is meteen mail contact gelegd

Wanda

Super goede service en zeer klant gericht met ook goede uitleg

Zeer klantvriendelijk erg behulpzaam . Ze adviseren je met goede uitleg over de door u bestelde producten . Voor mijn een dikke 10

Jenna

Verkeerd product geleverd

Snelle reactie via e-mail

Happy customer

Hele goede service. Helaas was het jurkje van 1e keus niet meer leverbaar, hier kreeg ik een mail over. Binnen 2x over en weer mailen had ik een nieuw jurkje besteld. Deze was supersnel bezorgd....

Service
Vriendelijkheid
Snelle manier van problemen oplossen

Milena

Snel levering... Top service

Snelle levering en mooie producten

EVE-Fotografie

Eerste bestelling en alles vlot en snel verlopen!

Zeer snel, had een last minute aanvraag voor fotoshoot en toch is alles ruim op tijd geleverd.