Oosterling

Niet zo'n beste ervaring. Het zijn gewoon Ali jurken die voor viervoudige verkocht worden. Op zich geen probleem dat is nu eenmaal handel maar er mankeert steeds wat aan. Dan stuur je het op eigen... Niet zo'n beste ervaring. Het zijn gewoon Ali jurken die voor viervoudige verkocht worden. Op zich geen probleem dat is nu eenmaal handel maar er mankeert steeds wat aan. Dan stuur je het op eigen kosten terug maar duurt het vervolgens geruime tijd voordat je je geld terug hebt.

Snelle verzending.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat jammer dat u zo negatief bent. U heeft een gloednieuwe jurk gekregen rechtstreeks vanaf fabriek. Nadat u het gepassen had, zat er een gat in de bovenkant die er niet zat met versturen. Wij hebben daar dit keer niet moeilijk over gedaan. Vervolgens weer een jurk opgestuurd, ander model en daar vond u de pasvorm niet goed van, terwijl dat onze bestseller is en wij regelmatig mooie foto's opgestuurd krijgen van kinderen die er zo blij van worden. Ook die jurk heeft u terug gestuurd en hebben wij u geadviseerd om in een fysieke winkel iets te kopen. Het geld heeft u binnen een week of korter terug gestort gekregen, dus wij begrijpen niet waarom u alsnog een negatieve review schrijft? Misschien omdat u nu echt bij Ali iets moet gaan aanschaffen en dan de kwaliteit moet afwachten en de retourprocedures daar moet gaan bestuderen? Sommige klanten kun je nooit tevreden stellen, maar wij hebben daar vrede mee. Gr. Team Dottig

Elvan

Positief

Goede service: klantvriendelijk, snel en betrouwbaar

Vancraeynest Sofie

Kroontje gekocht voor de eerste verjaardag van ons kindje

Vlotte service en goede kwaliteit! TOP!

Mw. Bokkers

Snelle levering, alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn. Had klein artikel gekocht wat gemakkelijk in een grote envelop zou passen met minder verzendkosten.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Onze verzendkosten zijn voor iedereen gelijk.
Brievenbus en pakketpost zijn bij ons € 5,95.
Beste klant,
Onze verzendkosten zijn voor iedereen gelijk.
Brievenbus en pakketpost zijn bij ons € 5,95.
Daarbij kiezen wij voor DHL voor Nederland en PostNL Belgie met track en trace zodat het voor iedereen overzichtelijk is wanneer wordt en is geleverd. Dit ter info. Groet Team Dottig

Nowyfay

Erg originele kleding voor fotoshoots, verjaardag en feestdagen, wordt snel geleverd. Wordt leuk ingepakt door het bedrijf en goede beschrijving over bv. wasvoorschriften. Als sinds mijn oudste... Erg originele kleding voor fotoshoots, verjaardag en feestdagen, wordt snel geleverd. Wordt leuk ingepakt door het bedrijf en goede beschrijving over bv. wasvoorschriften. Als sinds mijn oudste dochter baby was (zij is nu 4.5) daar voor het eerst besteld en voor bovengenoemde redenen tevreden klant gebleven

Origineel, variërend, verrassend, snel

Setareh

Top

Snelle levering, alles mooi ingepakt en goede kwaliteit

Reedijk

Goede service

Netjes geleverd

Devita

Betrouwbaar, geweldige producten en service!

Communicatie, betrouwbaarheid, snelheid, goede prijs en kwaliteit verhouding

Sally Weich

Leuke kleding!!!! Leuk verpakt, fijne communicatie.

Geld terug garantie, mooie jurkjes, kwaliteit- prijs is goed

D. Harmsma

Snel geleverd, zoals beloofd binnen 24 uur en goede kwaliteit engelen vleugels ontvangen!