Steentjes

Ik ben opzich niet zo heel erg tevreden over mijn ervaring, op de foto's leek het echt super leuk. Maar toen ik het pakketje opende vond ik de kwaliteit behoorlijk tegenvallen. Super jammer want... Ik ben opzich niet zo heel erg tevreden over mijn ervaring, op de foto's leek het echt super leuk. Maar toen ik het pakketje opende vond ik de kwaliteit behoorlijk tegenvallen. Super jammer want echt goedkoop was het ook niet!

Reactie Dottig.com:

Heel jammer dat u niet tevreden bent.
Het kan altijd zijn dat iets tegenvalt. Gelukkig kan het gewoon retour en krijgt u uw geld terug.
Gr. Team Dottig

Nilou

Naam helaas toch verkeerd gespeld ondanks juist doorgegeven

Kwalitatief, gouden letters erg mooi en op tokd verzonden

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Dat vinden wij ontzettend vervelend!
Wij krijgen heel wat aparte namen door om te bedrukken en het is ons nog nooit gebeurd.
Maar het blijft mensenwerk en door corona is het...
Beste klant,
Dat vinden wij ontzettend vervelend!
Maar het blijft mensenwerk en door corona is het enorm druk. Dit is er doorheen geglipt.
Excuus!
Als u reageert naar ons mailadres, kunnen wij kijken hoe wij dit kunnen oplossen voor u.
Gr. Team Dottig

Dottig

Supper snel levering

Lisa

Super!

M Drenth

Erg tevreden

Super leuk ingepakt als cadeau!

Dottig

Mooi jurkje

Goede snelle service

Joana

Heel goed

Klantenservice

Jennifer

Super service!
Ik werd netjes gebeld dat het item die ik had besteld helaas uitverkocht was en of ze me een ander item mochten toesturen of dat ik wilde annuleren.
Aangezien ik het pakje...
Super service!
Aangezien ik het pakje de volgende dag nodig had, had ik gekozen voor het ander pakje die ik vervolgens de volgende ochtend al binnen had!
Helemaal super!?

Goede communicatie.
Snelle levering!

IEN

Snel en mooie kwaliteit! SUPER SERVICE!

SNELLE SERVICE

Meray Ahmedova