Claudia

Prima geleverd, zag er netjes uit. Ik had alleen de vraag of het ook eerder geleverd kon worden ivm een bruiloft. Op me vraag per mail helaas geen antwoord, geprobeerd te bellen, waarop ik een...

Is een toppertje! Ga snel weer bestellen!!

De webshop is heel uitgebreid en dus keuze genoeg! Ik ben uiterst te reden over mijn aankopen en kom zeker hier terug!

Snelle levering! Altijd erg fijn!

Communicatie is goed..Ik had een jurk besteld voor mijn dochter. Ze sturen me gelijk een email met dat de jurk soms korter valt..
Maar gezien een maat groter had besteld stond de jurk mijn dochter heeft goed

Van het product dat we wilden bestellen was er nog maar 1 aanwezig. We hadden drie exemplaren nodig. We kregen snel antwoord op ons mailtje en al snel konden we de drie exemplaren bestellen.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Vervelend dat u niet tevreden was. De producten die u besteld heeft worden met de hand gemaakt en niet machinaal, dus dat er verschillen in zitten, kan wel kloppen. Wij hebben inmiddels een mail aan u gestuurd om tot een oplossing te komen. Gr. team Dottig

Echt een super goeie ervaring, snelle bezorging en ook gewoon een snelle respons.

Levering en kwaliteit van materiaal.
Het jurkje is heel snel bezorgd geweest en mijn meisje zag er als een echte uniqorn prinsesje uit šŸ„°

Hartstikke blij !!

Echt top klantenservice. Kleedje is erg mooi, prijs kwaliteit!

Echt top klantenservice. Kleedje is erg mooi, prijs kwaliteit!

Marlou tanis

Snelle levering. Prachtige kwaliteit

Prachtige kwaliteit en goede prijs

Paula

Na een handwasje valt het rokje al half uit elkaar en laat de print op het shirtje los. Nog nooit zon slechte kwaliteit gezien! Je betaalt er notabene 50 euro voor. Je kan beter bij H&M voor een...

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Telefonisch waren wij de dag na Hemelvaart en in het weekend inderdaad moeilijk te bereiken. Wij hebben echter toch nog contact gehad, de dag na Hemelvaart.
In het weekend heeft u een email gestuurd en ook die hebben wij direct beantwoord. Zoals wij u hebben aangegeven moet onze kleding op handwas gewassen worden. Dan gebeurt er helemaal niets mee. Maar u heeft toegegeven dat u het in de wasmachine heeft gedaan. Dat is een risico wat u wilt nemen en waar wij niet voor verantwoordelijk zijn. Onze kleding is van prima kwaliteit, wordt wereldwijd verkocht en getest. Wij bestaan daardoor al 10 jaar mede door onze vaste klantenkring. Jammer dat u nu de schuld bij ons neer legt. Gr. team Dottig

Mieke

Super service en snelle levering! En super mooie kleding! Ik ben zeer tevreden en ga zeker nog vaker bestellen als ons dochtertje dit jurkje is uitgegroeid!

Zeer goede kwaliteit! En goed contact via de mail gehad! Ook de levering was zeer snel!