Reviews

9.1 / 10
1656 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1656 Reviews

Dottig

5/10

Leuk jurkje maar blijkt achteraf gewoon van Aliexpress. Jammer dat ze hier niet transparant over zijn en hun eigen label er aan bevestigen

Sterke punten

Snelle levering


Vatamanesku Olesia

10/10

Kwaliteit, stiptheid, vriendelijkheid.

Sterke punten

10


Katrien

9/10

Vlotte en snelle levering

Sterke punten

Bij niet meer in stock, goed alternatief


gurz

10/10

Ik was blij met de bestelling, precies hoe het op de afbeelding stond. Top!

Sterke punten

nvt


E.

9/10

Snelle levering. Mooi product en helemaal zoals verwacht...misschien zelfs wel mooier

Sterke punten

Goede kwaliteit voor een lage prijs en met een snelle levering.


Infinityyvet (Instagram)

10/10

Erg klantvriendelijk,goeie service, goed te bereiken,helpen graag met oplossing, en beste is dat jullie ook na het helpen nog navragen of alles goed is gegaan en bestelling naar wens is

Sterke punten

Zeer vriendelijk en behulpzaam


Henriëtte

7/10

Prima bedrijf, snelle levering ook! Wel ontzettend hoge prijzen als je weet dat alles bij Aliexpress vandaan komt, het is dat ik het snel in huis moest hebben!

Sterke punten

Snelle levering.


Stefanie

6/10

Viel mee maat valt te groot wat jammer is

Sterke punten

Nee

Reactie Dottig.com:

Jammer dat de maat te groot is.
U heeft ook een maat besteld, waar het meisje in september in moet passen. Misschien dat u dan een verkeerde maatkeuze heeft gemaakt. Dat blijft moeilijk...
Jammer dat de maat te groot is.
U heeft ook een maat besteld, waar het meisje in september in moet passen. Misschien dat u dan een verkeerde maatkeuze heeft gemaakt. Dat blijft moeilijk inschatten. De jurk beviel u wel zagen wij, want u heeft een kleinere maat besteld.. Hopelijk is het dan wel in orde. Gr. Team Dottig


Annika

1/10

Zeer slechte service. Bestelde haarbandje kwam in de verkeerde kleur, goede kleur zou pas 2 maanden later binnenkomen! Aan mij de vraag wat ik wilde, verkeerde kleur of late levering 2 maanden... Zeer slechte service. Bestelde haarbandje kwam in de verkeerde kleur, goede kleur zou pas 2 maanden later binnenkomen! Aan mij de vraag wat ik wilde, verkeerde kleur of late levering 2 maanden later! Toen ik aangaf dat ik het allebei wilde, maar wel met een korting gezien hun fout kreeg ik een kortaf mailtje dat ik kon annuleren of later afsturen, geen korting. Terwijl ik ook al 4 weken op deze bestelling aan het wachten was. Super slechte service, zal er niks meer bestellen en het ook niemand aanraden.

Sterke punten

Geen.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
De haarband die u bestelde was niet binnen gekomen in ivoor maar in zilver. Het blijft mensenwerk. Wij hebben u vriendelijk gevraagd of u deze kleur wilde ontvangen. Het bleek voor...
Beste klant,
De haarband die u bestelde was niet binnen gekomen in ivoor maar in zilver. Het blijft mensenwerk. Wij hebben u vriendelijk gevraagd of u deze kleur wilde ontvangen. Het bleek voor een fotoshoot over 5 weken, dus wij hadden ook annuleren voorgesteld omdat u dan nog alle tijd heeft om elders een geschikt haarbandje te vinden. Daarnaast zouden wij ook al een ander haarbandje in ivoor afsturen en zijn er nog veel meer andere haarbandjes in onze shop in de kleur ivoor. Maar wij konden weinig goed doen, hadden wij het idee. U wilde een fikse korting, waar wij niet in mee gingen. Dus bent u nu boos en plaatst een slechte review. Dat mag. Wij laten ons niet intimideren. U wilde het wel laten afsturen, dus kennelijk vond u het dan wel goed genoeg voor de fotoshoot.
De bestelde haarband zou pas later hier weer zijn, omdat wij straks een maand dicht gaan ivm zomerreces. Jammer dat het zo is gelopen.
Gr. Team Dottig


Laura

2/10

Was snel binnen, maar als ik mail met een klacht krijg ik geen respons. Ontzettend jammer

Sterke punten

Snelle levering

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Dank voor de review. Het is hier ontzettend druk en wij hebben de kans niet gehad om op uw klacht te reageren. U plaatst meteen een slechte review. Dat is spijtig. Het ging om een...
Beste klant,
Dank voor de review. Het is hier ontzettend druk en wij hebben de kans niet gehad om op uw klacht te reageren. U plaatst meteen een slechte review. Dat is spijtig. Het ging om een los naadje aan de binnenkant van de rok zagen wij. Dat is vervelend., maar gelukkig niet in het zicht. U had geen tijd meer om het om te ruilen aangezien u kort op de fotoshoot besteld had. Dat is een risico wat u zelf neemt. Wij nemen kleding altijd retour en kunnen het natuurlijk altijd voor u omruilen. De volgende keer iets eerder bestellen is ons advies. Gr. Team Dottig