1975 beoordelingen

1975 Reviews

Karlijn

Erg goed en vriendelijk!

Erg goed en vriendelijk!

Op de website stond nadrukkelijk dat mijn bestelde artikel, een pre-order artikel was. Ik was er bij het bestellen van op de hoogte dat het na ongeveer 2 weken geleverd zou worden. Voor mij was dit geen probleem omdat ik er geen haast mee had.
Ondanks dat heeft Dottig mij, na het plaatsen van de bestelling, een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik het uiterlijk nodig had. Zo konden ze meedenken voor een eventuele spoedoplossing. Erg goed en vriendelijk!

Goede communicatie

MN

Goed, flexibel en meedenkend!

Meedenkend

Dottig. Com

We hebben 2 mooie pakketjes besteld en heel snel aangekregen ook al zagen we bij de bestelling dat we tot 21 dagen moesten wachten...de zelfde week hebben we het nog aangekregen en het is super mooi

Mooi en goede kwaliteit.
Lieve mensen ze helpen u direct

Regina

Fijne communicatie en snelle levering.

Snel en vertrouwd

Ozz

Meedenkend kwamen snel met een alternatief, snel antwoord op je vragen, superblij met de service en leuke jurkjes gescoord..

Meedenkend

Nicky vermeulen

Top

Kwaliteit

Famke Wynen

Artikelen zijn in orde en nette verzending

Nicole

Een wat langere levertijd maar door de duidelijke en snelle communicatie zeker niet vervelend. Je weet precies waar je aan toe bent. Kwalitatief goede jurkjes en prijs-kwaliteit is ook goed.

Hele goede en snelle communicatie. Zelfs laat op de avond en op feestdagen!

Shirley

Erg leuke kleding

Snelle levering goede service

Cynthia

Super snelle levering en service

Snelle service