Michelle

Goede ervaring en snelle levering, ook heel tevreden met het product

Super mooie kwaliteit

ZEER TEVREDEN!!!

Optijd bezorgt!

Babyklere

Erg tevreden , snelle levering en mooi ingepakt

Ja

Ben ontzettend tevreden over dottig.com

Snelle levering en het zat keurig netjes verpakt.

Sabrien

Wilde een leuk verjaardag outfit voor me dochter kopen die 2 Jaar wordt en minne mouse heel erg leuk vind zo kwam ik op deze site terecht allemaal leuke dingen goed overzicht en duidelijk wat je...

Duidelijk site en goede service.

Heeft babykledinglijn die apart en mooi uitzien .

We hebben een bestelling gedaan , dit was een kado . Het was heel snel afgeleverd .

De babykledinglijn is anders dan in een gewone baby winkel . Het is apart , mooi. en schattig !! Je baby ziet er uit als een prinses.

Goede ervaring! Mooie en leuke kleding en netjes geleverd.

Website werkt prima en alles netjes geregeld

Snelle levering, goed materiaal en super leuke kleding! Ik ben zeer tevreden met het jurkje voor mijn dochter dat 1 jaar wordt!

Danielle

Voor het eerst besteld bij dottig.com vanwege de 1ste verjaardag van mijn dochtertje en hier de leukste jurkjes te vinden waren. er is zo'n uitgebreide keuze dat ik last kreeg van keuze stress :)...

snel bericht bij leveringsproblemen
ze denken mee voor een oplossing
snelle levering
mogelijkheid tot achteraf betalen

Rebecca Boerhof

Mooi snelle levering, alleen heb ik de haarband niet gratis gekregen bij m'n eerste bestelling!
Er ging iets mis!!

Nog niet!

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Wij hebben het voor jou nagekeken. Je moet zelf in het opmerkingenvak (stap 2 winkelwagen) het woord typen, wat recht geeft op een gratis haarband. Dit is niet gebeurd, dus dan komt het niet op de pakbon, zodat inpakkers niet weten dat jij je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief en hier gebruik van wilt maken. Jammer dat dit is mis gegaan. Bij een volgende bestelling blijf je er recht op houden, wij zullen een notitie maken. Gr. team Dottig