Je aankoop wordt beschermd

Claudia

Super service en levertijd!

Diana

Erg leuke spulletjes! Heb een jumpsuit bij Dottig.com besteld en ben er heel blij mee.
Een fijne communicatie over wanneer het product geleverd wordt.
Tot de volgende bestelling!

Fijne communicatie.

Debbie Lamfers

Hele nette afhandeling en levering van de prachtige setjes

Mooie kwaliteit

Sylvia de Graaf

Top bedrijf, mooi jurkje en snelle levering.

Goede communicatie per mail.

demelza

Heel vriendelijk, klantgericht , en super snel had ik me pakket ..
super service

me pakket kwam een dag later. kreeg netjes een bericht met uitleg super ik zal vaker bij jullie bestellen
vond echt dat jullie aandacht aan jullie klanten geven ga zo door

Marijke

Eerste keer dat ik iets bestel en ben zeer tevreden.

Wanneer er een 'probleem' voorkomt zoeken zij steeds naar een oplossing. Heel klantgericht en zeer vriendelijk.

Op foto leken de kleertjes, haarband en sokjes mooier dan in werkelijkheid. De maten zijn ook heel uiteenlopend. Ik had broekkousjes besteld. De ene is veel groter dan de andere.

Neen

S. Mehmedova

Snelle servis en op tijd bezorgd, goede kwaliteit , ik ben echt tevreden!

CORTEN CARINNE

Ik had 4 paar kousen besteld en heb er maar 3 ontvangen. 1 paar was uitverkocht maar van geld terug te geven spreekt men niet of dat er nog een paar kousen verstuurd gaat worden

Reactie Dottig.com:

Beste klant,

Wij hadden netjes op de pakbon aangegeven dat 1 paar kousen niet meer leverbaar was en dat wij hiervoor geld zouden retourneren. Afgelopen vrijdag was het een Feestdag in Nederland en konden wij uw mail hierover niet direct beantwoorden. U moet ons ook even de tijd geven om het geld terug te storten. Dit is inmiddels gebeurd. Met groet team Dottig.

Cora van Haeften

Super snel bezorgd en het kroontje is geweldig

Snelle bezorging