Kim Slotboom

De kaartjes in de jurk zijn dezelfde als kleren op Ali express. Enige voordeel is dat het sneller verzonden word dan ze in China doen. Kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik bestel... De kaartjes in de jurk zijn dezelfde als kleren op Ali express. Enige voordeel is dat het sneller verzonden word dan ze in China doen. Kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik bestel hier nooit meer, vooral mijn 4 jarige dochter was erg teleurgesteld!!!!

Snelle verzending.

Maximw

Fijne webshop met prachtige kinderkleding om mee weg te zwijmelen! Ik had een mooie jurk besteld voor de eerste verjaardag van mijn dochter helaas achteraf niet meer voorradig. We zijn samen tot een... Fijne webshop met prachtige kinderkleding om mee weg te zwijmelen! Ik had een mooie jurk besteld voor de eerste verjaardag van mijn dochter helaas achteraf niet meer voorradig. We zijn samen tot een hele mooie oplossing gekomen en heb een nog mooiere jurk gekocht en wat staat die haar prachtig als een engeltje was ze! Heel erg bedankt!

Fijne communicatie en webshop!

Gorsele

Een geweldige webshop

Heidi

Opdrukken zijn leuk, maar zodra er iets niet goed is wordt er niet mee gedacht. Er staan geen kleurenkaarten op de site, daardoor komen er misverstanden. Zie dan maar je gelijk te halen.... Opdrukken zijn leuk, maar zodra er iets niet goed is wordt er niet mee gedacht. Er staan geen kleurenkaarten op de site, daardoor komen er misverstanden. Zie dan maar je gelijk te halen. Teleurgesteld dat er niet naar een oplossing gezocht werd.

Reactie Dottig.com:

Beste Heidi,
Beste Heidi,
Je hebt gevraagd of je een aangepaste persoonlijke tekst met naam op een shirt bedrukt kan krijgen. Wij willen klantvriendelijk zijn, dus voor 2,50 extra hebben wij dat gedaan. De tekst die vervolgens wordt opgegeven is zo lang, dat wij aangeven dat dit het hele shirt beslaat en niet echt mooi zal staan. Dat advies is ter harte genomen. Vervolgens konden wij niet vermoeden dat jij het verschil niet kent tussen roze en deep pink shirt. Je hebt ons zoveel gemaild, dan had je dat ook beter even kunnen navragen. Vervolgens vind je het niet mooi staan, maar die keuze heb jij zelf gemaakt. Wij hebben echt op een deep pink shirt bedrukt. Wij hebben er zelfs foto en film van en nu beweer jij dat wij op lichtroze hebben bedrukt? Had jij die kleur als shirt maar gekozen, dan zou zilver daar prachtig op staan. Maar jij koos voor donker roze (deep pink).
Dus je hebt gekregen wat je hebt gevraagd en je bent teleurgesteld. Maar dan moet je teleurgesteld zijn in jezelf dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt in kleur shirt en kleur opdruk.
Wij hebben ook gevraagd welke oplossing volgens jou dan redelijk zou zijn? Maar daar niets meer op gehoord. Het zou toch ook een beetje gek zijn dat wij dan gratis een nieuw shirt moeten aanbieden omdat jij een verkeerde keuze hebt gemaakt?
Groetes, Team Dottig

Astrid

Hele mooie kwaliteit precies zoals ik in gedachten had

Vlot geleverd

Zeer goed

Mooie producten

Jess van Norde

Heel goed en snel

Goede communicatie, mooi materiaal, snel gedaan

Goedhart

Zending niet ontvangen

Er zijn geen sterke punten

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
U heeft bij ons een order geplaatst voor schoenen afgelopen vrijdag om half 5 s'middags.
Beste klant,
Wij wilden deze meteen dezelfde dag nog versturen, ondanks dat het tegen sluitingstijd was en er bij de opmerkingen in de order ook niet bij stond dat er haast geboden was.
De schoenen werden echter niet zo snel gevonden in het magazijn.
Wij besloten daarom om maandag nog een keer goed te kijken.
Helaas heeft dat niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Dus annuleren wij hierbij uw order en storten het geld terug.
Het had ook gekund, dat wij de schoenen wel hadden verstuurd en er een vertraging is bij de bezorger. Dan is dit voor ons ook overmacht.
Jammer dat dit meteen een slechte review oplevert?
Een mailtje of telefoontje had ook gekund misschien....
Gr. Team Dottig