Mascha

Goed, snelle levering en alles netjes verpakt.

Goed verpakt voor verzending.

Snelle levering! Op tijd doorgegeven dat de producten die ik heb besteld nog niet binnen waren en meteen een alternatief gegeven.

Fijne email contact, snelle reactie en snelle levering

Suuzanna M.

Super mooie jurkes en schattige outfits. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Meestal krijgen we het pakje op tijd thuis, mocht er toch iets tussenkomen waardoor er een vertraging is krijgen we altijd per e-mail een verwittiging en de vraag of we het geld terug willen. Gewoon super service.

Vincent

Vriendelijk, correct en snel. Helaas duurt de levering rond deze dagen (Sint) altijd langer. Daar kan het bedrijf zelf niets aan doen.

Punt van aandacht. De rits is erg kwetsbaar.

Product voldoet grorendeels aan de eisen.

Alles perfect

Snel verzonden

Een trotse oma

Mijn ervaring is supper goed snelle levering leuke goedkope schoentjes en alles voor uw (klein)dochtertje

Ik heb een haarband met eenhoorn motief besteld bij Dottig. Ik vond de site goed en rustig ingericht en gemakkelijk om te zoeken. Ook de prijzen en de procedure worden goed beschreven.
De...

Goede en heldere procedure

Linda

Snelle service, mooie producten!

Heel snelle levering

Rosalie wesdijk

Super leuke winkel mooie kwaliteit producten alleen jammer dat ik de gratis haarband niet gekregen heb die beloofd is als je je inschrijf voor de nieuwsbrief, de code ingevoerd maar helaas zat het...

Ze houden je erg goed op de hoogte Over de verzending en levering van het product dat is erg fijn

Reactie Dottig.com:

Beste klant, dat is heel vervelend om te horen. Dat is dan ergens mis gegaan. Wij zullen contact met u opnemen om dit alsnog te herstellen. Gr. team Dottig