Dottig.com

Dottig.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dottig.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1187
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dottig.com met 9.3/10. Gebaseerd op 1187 ervaringen.

Mandy
Mandy

Te schattige rokjes/jurkjes

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor het eerst iets besteld bij dottig, overzichtelijke site makkelijk te bestellen en geweldige kleding voor echte meiden.

Glenda
Glenda

Jurkje ziet er uit zoals op de site! snelle levering! & heel netjes ingepakt!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de eerste keer een jurkje besteld voor mijn kleine nichtje voor ons trouwen! snel en netjes geleverd!.

Lianne
Lianne

Eerdere levering in verband met fotosessie, prima geregeld!

Professioneel!.

Anneke Hoeneveld
Anneke Hoeneveld

Mooie spullen en snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, al eerder besteld en zal vaker bestellen.

Goed (8/10)
Score voor Dottig.com:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website en snelle levering.

Matig (5/10)

Beste klant,

Wij hebben inderdaad problemen gehad met DHL en daar de laatste tijd alle energie in gestoken, om dit weer goed te krijgen. Momenteel is alles gelukkig weer opgelost. Helaas blijven wij ook afhankelijk van derden..... Gr. team Dottig

Score voor Dottig.com:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Pakjes dagen te laat en niet compleet.

Divine
Onvoldoende (4/10)
Divine

Totaal niet!

Score voor Dottig.com:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voorgaande jaren geen problemen maar dit keer ging het helemaal mis! via de mail begrepen dat de bestelling op tijd zou zijn maar kregen het pas 1 dag na de verjaardag van mijn dochtertje binnen. diep teleurgesteld dat we zijn is nog zachtjes uitgedrukt!.

Super.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Dottig.com:

Beste klant, heel jammer dat u niet tevreden bent.
Wij plaatsen de foto's zo duidelijk en goed mogelijk. Wij krijgen hierdoor bijna geen retouren en dat is waar wij naar streven natuurlijk. Het is in uw en ons belang dat de bestelling in één keer goed is. Echter 100% krijgen wij dat niet helemaal. Het is een beeld wat de consument vooraf heeft en hoe iets staat bij zijn kind. Bij het ene kind staat het leuk en bij een ander kind totaal niet. Dat is ook bij volwassenen zo. Maar u kunt altijd retourneren en krijgt dan gewoon geld terug. Gr. team Dottig

Score voor Dottig.com:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wat ik heb gekregen en wat er op de foto staat is volledig anders ben teleurgesteld.

Creemers Mia
Creemers Mia
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke afspraken die perfect werden nageleefd. probleemloos terugzenden van even gedeelte van de bestelling.

Bedrijfsinformatie

Grote collectie Feestkleding voor kinderen. Geschikt vanaf newborn t/m 10 jaar.

Snelle levering, mooie kwaliteit. Voor elke gelegenheid een bijpassende outfit. Je slaagt voor een verjaardag, bruiloft, kraamkado, babyshower, feestkleding of om mooi gekleed je dochter de deur uit te laten gaan. Shop meteen voor bijpassende haaraccessoires, schoenen en prachtige badkleding.
Adres
Mahonie 209