Melissa

Altijd tip top inorde. Zelfs bij het plaatsen van een laattijdige bestelling is hier steeds duidelijke informatie over! Al voor de 3de maal besteld (kleding baby/kleuter met bedrukking).

Prijs/kwaliteit

Koesal

Prettige ervaring

Netjes verpakt en snel geleverd

YourBrightPhotos

Correct

Mooie kledij

Jan

Sterke communicatie, vroeger dan beloofd geleverd!

Sterke communicatie, vroeger dan beloofd geleverd!

Jessy

Slechte kwaliteit, stuk aangekregen (aangekocht via bol), retour geweigerd, malifide bedrijf, onvriendelijke klantendienst! Blijf hier weg!

Reactie Dottig.com:

Beste Jessy,
Beste Jessy,
U heeft van ons een zeemeermin diadeem ontvangen van 14,50 inclusief verzendkosten richting België. Deze was nieuw en wij hebben daar een kaartje doorheen geschoten met de tekst 'als u dit label verwijdert, kan het artikel niet retour'.
U heeft nooit een melding gemaakt aan ons via Bol dat er iets niet goed ontvangen zou zijn met een foto daarbij of gewoon retour met het kaartje er nog aan.
Dan zouden wij de retour met kaartje gewoon accepteren of wij zouden een nieuwe diadeem opsturen in overleg.
Daarentegen knipt u de kaartjes er af en laat u de diadeem dragen.
Vervolgens stuurt u dit retour na ruim een maand ? met als reden retour bij Bol: de accessoire bevalt niet. Daarnaast was de diadeem inmiddels ook stuk. Ook hier geen enkele melding van, vanuit uw kant.
Wij geven aan waarom wij deze diadeem op deze manier niet meer kunnen doorverkopen en sturen u foto's als bewijs mee. Op de foto's is duidelijk te zien dat de uiteinden van de diadeem nu smoezelig zijn van het dragen, het kaartje is afgeknipt en de diadeem stuk is. U heeft daar geen verklaring voor en ook niet voor het afknippen van het kaartje.
U heeft de indruk gewekt dat het is gedragen en om hygiënische redenen kunnen wij daar nu niets meer mee. Nadat u dat vernomen heeft, beweert u ineens dat het door ons stuk is aangeleverd? Als dat zo was, had u dit waarschijnlijk wel meteen aan ons gemeld en uw ongenoegen geuit.
Artikelen mogen worden uitgeprobeerd worden zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Dat betekent passen en kaartjes er aan laten en beslissen of u het wilt houden of niet. Deze regels zijn niet nieuw en worden door alle winkeliers toegepast.
In overleg hebben wij uw diadeem gerepareerd en weer aan u opgestuurd. Dit heeft ons weer verzendkosten gekost van 6,96 richting België, terwijl u zich niet aan de retourvoorwaarden houdt. Dit was een service van onze kant.
Het is jammer dat u ons nu een malafide bedrijf noemt met een onvriendelijke klantendienst. Wij verwachten dat u hier vaker tegenaan zult lopen als u artikelen op deze manier terug stuurt naar winkeliers.
Gr. Team Dottig

O

Snelle bezorging en service

Emmererfje

Mooie raamsticker

Netjes verstuurd

Michelle de Visser

Vriendelijk en snel

Contact, nadat ik twijfelde over de kleur hielpen ze me snel en vriendelijk

Ellen

Duidelijke uitleg

Angeline

Erg mooi feestjurkje, goede kwaliteit. Na mailcontact werd een missend deel direct toegezonden. Fijn!

Goede kwaliteit. Mooi als cadeautje in vloeipapier gepakt. ‘Problemen’ worden goed opgelost.