Pinar

Met 1 woord top service!!!

Topp

Gonda Ramautarsing

Heel goed

Snelle levering, mooie kleding

X

Het staat mijn dochtertje prachtig

Snelle en goede service

Summer

Super snelle service. Producten zijn ook goed verpakt.

Super snelle service. Producten zijn ook goed verpakt.

Josje Stroethoff

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Zeer snel ontvangen

Fina

Bij het kapot gaan van jurkje van me dochtertje zijn ze me tegemoet gekomen kwa vergoeding ervan..tevreden

Tot oplossing gekomen

Lieke

Verzending duurde erg lang, er stond vrijdag verzonden en volgende dag in huis. Ik had het maandag nodig voor een shoot maar kwam woensdag pas binnen. Erg jammer. Heb er nu niets meer aan. Ook een... Verzending duurde erg lang, er stond vrijdag verzonden en volgende dag in huis. Ik had het maandag nodig voor een shoot maar kwam woensdag pas binnen. Erg jammer. Heb er nu niets meer aan. Ook een melding dat ik een gratis haarbandje zou krijgen na klikken op een link maar de link bleek ongeldig.

Het haarbandje stonk ook heel erg, het leek wel urinelucht wat er vanaf kwam

Nee

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat jammer dat de ervaring niet goed was van uw bestelling van € 6,95 voor een haarbandje.
Beste klant,
Wij versturen op maandag, woensdag en vrijdag. Normaal gesproken is het de volgende dag in huis. Dat gaat ook 98% van de gevallen gewoon goed en daar zijn wij trots op.
De vervoerders zijn echter niet bij ons in dienst en soms gaan er dingen ook mis. Wij zien inderdaad dat uw pakketje extreem lang onderweg is geweest.
Dat betreuren wij en wij begrijpen dat dat een teleurstelling is.
Het blijft altijd een risico voor de klant om zo kort van tevoren iets te bestellen op vrijdag. Als zaterdag mis gaat met bezorgen, wordt er op maandag sowieso niet bezorgd, dus wordt het al snel dinsdag. Dat is goed om te weten voor alle klanten, om teleurstelling te voorkomen.
Verder kon u zich inschrijven voor de nieuwsbrief en dan krijgt u per mail een codewoord. Dat woord moet ingevuld worden bij het vak OPMERKINGEN tijdens het bestelproces.
Dat heeft u niet gedaan, dus is het ook niet op de pakbon geprint.
Hierdoor weten inpakkers niet dat er een gratis haarband verstuurd moet worden.
Jammer dat u dit niet begrepen heeft. Hier krijgen wij normaal geen klachten over.
Dat het haarbandje stinkt naar urine, dat hebben wij echt nog nooit gehoord.
Wij hebben de haarbandjes hier gecheckt, maar die ruiken niet.
Jammer voor deze slechte review, maar hopelijk duidelijk waar het mis gaat.
Gr. Team Dottig

Janne

Goed. Product heel snel geleverd. Erg fijn. Kwaliteit materiaal niet top helaas.

Snelle levering.

Vanessa kriekels

Goed. Klantgericht. Reeds verschillende malen besteld. Voor elke feestgelegenheid zal ik bij Dottig bestellen

Klantenservice

Helaas te groot
Dus retour
Jammer dat ik nu zoveel geld kwijt ben aan verzend en retourkosten
Vind ik enigste minpuntje

Levering best snel ondanks niet op voorraad

Reactie Dottig.com:

Hoi Gerrie,
Hoi Gerrie,
Veel klanten hebben het niet door, maar zodra de kleding retour is gestuurd, betalen wij de verzendkosten voor het opsturen van de kleding terug aan de klanten. Dat zijn webshops wettelijk verplicht.
Maar bedankt voor de tip. Wij moeten dit duidelijker communiceren naar de klanten.
Gr. Team Dottig