E.Meurs

Duidelijke communicatie en altijd meedenkend voor oplossingen.

Samantha Meijerink

Heel fijne mensen denken met je mee, brengen je thuis halen je weer op. Bellen voor dat er iets gedaan wordt wat veel geld gaat kosten. Je krijgt altijd een leuk presentje. Kreeg de auto gewassen en... Heel fijne mensen denken met je mee, brengen je thuis halen je weer op. Bellen voor dat er iets gedaan wordt wat veel geld gaat kosten. Je krijgt altijd een leuk presentje. Kreeg de auto gewassen en gezogen terug ik ben zeer tevreden.

Familie Bosman

Super service, meedenkend!

Tonnie

Fijne garage waar je goed fijn en prettig geholpen wordt

René Hulstein

Netjes geholpen en een goed advies om de airco te vullen. Binnenkort nog een keer langs voor een controle op eventuele lekkage van de airco, kan zonder afspraak. Helemaal top!

Klantvrindelijk, open, eerlijk, vrindelijk, goed "know how" (Dank an Madouc)

Heel erg klantvriendelijk, meedenken, betrokken en behulpzaam om problemen vakkundig op te lossen. Wij zijn heel erg tevreden ! Heel attent we ontvingen ook nog een kaart met een persoonlijke tekst.... Heel erg klantvriendelijk, meedenken, betrokken en behulpzaam om problemen vakkundig op te lossen. Wij zijn heel erg tevreden ! Heel attent we ontvingen ook nog een kaart met een persoonlijke tekst. Echt top!

Van vuuren

Fijn dat jullie eerst overleggen na apk wat er gebeuren moet en dezelfde dag nog gemaakt is dus kan ik weer veilig een jaartje vooruit .

teun honders

Precies gedaan voor de opgegeven begroting. Goed werk hoor !