Fam van Eldik

Alles gedaan wat moest gebeuren en netjes gebeld dat er nog een paar zaken gedaan moesten worden met overleg met ons of dat kon om dat het in de prijs flink zou stijgen en dat hebben we goed... Alles gedaan wat moest gebeuren en netjes gebeld dat er nog een paar zaken gedaan moesten worden met overleg met ons of dat kon om dat het in de prijs flink zou stijgen en dat hebben we goed gevonden wandt onze auto is ons heilig die moet honderd procent goed zijn.

Johan

We zijn snel, vriendelijk en vakkundig geholpen en jullie houden je aan de afspraak die gemaakt is

Het is in de buurt en goede en snelle behandeling

Haagen

Fijn geholpen en prima service

Frank

Zeer tevreden klant. Altijd weer een prettige ervaring en super goed en vriendelijke afhandeling. Pro-actieve houding om voor de APK twee lampen te vervangen zodat de auto gewoon in 1x goed gekeurd... Zeer tevreden klant. Altijd weer een prettige ervaring en super goed en vriendelijke afhandeling. Pro-actieve houding om voor de APK twee lampen te vervangen zodat de auto gewoon in 1x goed gekeurd wordt. Dat heb ik in het verleden bij andere garages in de regio wel eens anders mee gemaakt.

Marinus

Zorg dat ik veilig, op de weg ben.

Fijn dat ik kon wachten tijdens APK keuring.

Jan Nieuwenhuis.

Een SUPER service , PERFECT!!!!!

Was een snel bezoek. Auto afgegeven gevraagd naar de bijzonderheden en eind van de middag de auto weer kunnen ophalen. En ze belde ook even over de kosten die ze gingen maken en dat vind ik wel heel... Was een snel bezoek. Auto afgegeven gevraagd naar de bijzonderheden en eind van de middag de auto weer kunnen ophalen. En ze belde ook even over de kosten die ze gingen maken en dat vind ik wel heel fijn.

Claudia

Super service, vriendelijk personeel.