Te Kortschot

Enige puntje wat ik heb is dat ik bij het hebben van zon abonnement dat ik een mailtje wil krijgen met welk onderhoud / handelingen allemaal zijn uitgevoerd aan de auto. Nu heb ik eigenlijk geen... Enige puntje wat ik heb is dat ik bij het hebben van zon abonnement dat ik een mailtje wil krijgen met welk onderhoud / handelingen allemaal zijn uitgevoerd aan de auto. Nu heb ik eigenlijk geen enkel idee welk onderhoud is uitgevoerd. Wat er vervangen is e.d.

Spekle

Goed contact, duidelijke informatie

Prins

Zeer klantvriendelijk. Had laatst een oud collega op bezoek met op zn dashboard een lampje dat bleef branden waarvan hijzelf de betekenis niet wist. Even bij de Dorpsgarage langs alwaar na uitleg... Zeer klantvriendelijk. Had laatst een oud collega op bezoek met op zn dashboard een lampje dat bleef branden waarvan hijzelf de betekenis niet wist. Even bij de Dorpsgarage langs alwaar na uitleg zelf het probleem opgelost. Opmerking wat een aardige mensen. Dat mogen jullie in je zak steken.

Van den Berg

Prettig sfeer en vriendelijk personeel

Jellema

Prima uitleg over wat er moest gebeuren en de prijs

Oosting

Super garage en mensen

Van der Werf

Eerlijk, vriendelijk,je niet onnodig kosten laten maken

Wiegman

Eerste keer maar nu al hele goede sfeer ervaren voelt als een familie en blijf zeker klant

Van Wijhe

Ik had een probleempje met mijn auto en ben meteen naar de garage gereden...ik werd direct geholpen. Dat vind ik superservice!

V/d toorn

Aanbevelen moet een 8 zijn,liet te vroeg los