Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk

Keurig

Veldsink - Driekleur

Snel en keurig geregeld!

Stupers Hendrik

Zeer goede en snelle service

Optiden

Extreem slechte ervaring! Flyer actie uit proberen te zetten die niks heeft opgeleverd. Contact was ook heel vaag en werd nooit duidelijk aangegeven of er uberhaupt verspreid was. Vervolgens heb ik... Extreem slechte ervaring! Flyer actie uit proberen te zetten die niks heeft opgeleverd. Contact was ook heel vaag en werd nooit duidelijk aangegeven of er uberhaupt verspreid was. Vervolgens heb ik een klacht ingediend om te kijken naar het probleem en daar is ook enorm waardeloos mee omgegaan. Voor mij nu 400euro weggegooid aan deze flyer actie waarvan naar mijn mening mijn flyer nooit in de bedoelde brievenbussen zijn gevallen! Geen aanrader dus.

Reactie Doordropshop:

Dag Bas, het is spijtig dat het zo gelopen is. Een dag na de verspreidperiode heb je contact met ons opgenomen met de vraag of de verspreiding wel had plaatsgevonden, omdat je nog geen respons had.... Dag Bas, het is spijtig dat het zo gelopen is. Een dag na de verspreidperiode heb je contact met ons opgenomen met de vraag of de verspreiding wel had plaatsgevonden, omdat je nog geen respons had. Op basis daarvan hebben wij contact gehad met de verspreider. Ik heb jou toen laten weten dat er geen bijzonder waren bij de verspreider of met de levering van het drukwerk. Ik heb je gevraagd om klachtadressen te melden, zodat wij het verder konden laten onderzoeken bij de verspreider. Pas 5 weken later kom je bij ons terug met het verzoek om de gehele opdracht te crediteren. Ik kan niet overgaan tot een credit wanneer wij vanaf onze kant de kwaliteit van verspreiden niet hebben kunnen onderzoeken. Groet, Merel - Doordropshop.nl

Hein Makelaars Team

Werkt goed

Traiecto consultancy

Het is lastig om te controleren of de levering inderdaad op alle adressen heeft plaatsge vonden.

Reactie Doordropshop:

Bedankt voor je feedback! Het is inderdaad lastig om de aankomst van het drukwerk te controleren. Wij vertrouwen op een kwalitatief en betrouwbaar netwerk aan verspreidpartners. Doorgaans nemen onze... Bedankt voor je feedback! Het is inderdaad lastig om de aankomst van het drukwerk te controleren. Wij vertrouwen op een kwalitatief en betrouwbaar netwerk aan verspreidpartners. Doorgaans nemen onze klanten steekproeven binnen het verspreidgebied om te controleren of collega's / familie / kennissen het drukwerk hebben ontvangen. Bij klachtadressen schakelen we met de verspreider en houden we de netwerken scherp. Daarnaast hopen we natuurlijk dat de levering bevestigd wordt door een goede response op de flyeractie! Echter is het laatste niet alleen afhankelijk van de kwaliteit van verspreiden... Groet, het team van Doordropshop.nl

Vof A&G Koelewijn

Heel prettig

Fijne partij die snel kan schakelen

johan koolen fietsen

Prettig