Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk

Abbey Abcoude

Helaas geen goede ervaring gehad met Doordropshop. Slechte verspreiding van ons drukwerk via huis-aan-huis blad. Bepaalde straten waren gewoon niet bezorgd. Ik moest vervolgens zelf gaan... Helaas geen goede ervaring gehad met Doordropshop. Slechte verspreiding van ons drukwerk via huis-aan-huis blad. Bepaalde straten waren gewoon niet bezorgd. Ik moest vervolgens zelf gaan achterhalen welke straten dit waren, en dit doorgeven. Toen is er alsnog een bezorger langs geweest, maar heb hier geen bevestiging of terugkoppeling op gehad. Dus of dit daadwerkelijk is gebeurd?
Ik ben dus in totaal veel geld kwijt geweest aan het drukwerk, aan de bezorging en vervolgens ook nog een 'naheffing' omdat de flyers niet gebundeld waren aangeleverd (deze hadden we in dozen zelf aangeleverd, met duidelijk de aantallen erop vermeld). Het zou netjes zijn geweest als deze naheffing was zijn kwijtgescholden, gezien de zeer slechte bezorging van ons drukwerk.

Willem Stal

Was snel geregeld maar aan de resultaten is duidelijk te zien dat er in een bepaald gebied geen verspreiding heeft plaatsgevonden.

Annelie van Lagen / Rvmreclame

Flyers zagen er netjes uit.
Verspreiding is niet over al aangekomen.

Melinda, Veldsink Advies

Heel gemakkelijk om een order te plaatsen in een specifiek postcodegebied. Super snel geregeld voor een nette prijs.

Vita hypotheekadvies

Prettig

Veldsink - vd Linden

Super! Ook met het personeel fijn contact

Praktijk Astrid Nieborg

De mensen van Doordropshop helpen je graag en denken met je mee. In mijn geval ging er helaas iets mis maar er werd snel een passende oplossing geboden waardoor ik erg tevreden ben.

De Koning Financieel Advies B.V.

Op zich ging het tot de verspreiding goed. De verspreiding heeft niet plaatsgevonden maar is later alsnog gedaan.

Tim Ghering - Flink

Erg fijne en vriendelijke communicatie/samenwerking.