Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk

traiecto consultancy / Bieden en wonen utrecht

Ik kan niet goed beoordelen hoe de verspreiding is verlopen

PokeBowl Voorburg

Beste Team Doordropshop, Wij hebben 25.000 flyers aangeleverd waarvan 22.000 verspreid zouden worden. Allereerst hebben wij zelf geen flyer ontvangen terwijl wij in het betreffende postcode gebied... Beste Team Doordropshop, Wij hebben 25.000 flyers aangeleverd waarvan 22.000 verspreid zouden worden. Allereerst hebben wij zelf geen flyer ontvangen terwijl wij in het betreffende postcode gebied vallen. Vreemd? Daarnaast hebben wij gevraagd om de overige flyers te retouneren (mogelijkheid tot ophalen) maar tot onze spijt nooit meer iets vernomen.

Beste Joey,
Voor de bezorging te Den Haag geldt dat je over een JA sticker moet beschikken om het folderpakket te ontvangen. Mogelijk dat je daar niet over beschikt?
Het is helaas niet...
Beste Joey,
Het is helaas niet mogelijk om te veel geleverde folders die op een verspreiddepot van Spotta terechtkomen door te sturen. Indien wij het drukwerk verzorgen maken wij op voorhand de splitsing tussen eventueel gewenste vestigingsexemplaren en het aantal dat dient te worden afgeleverd op het verspreiddepot. Mocht je toekomstig weer gaan verspreiden willen we je graag van deze mogelijkheid voorzien. We hopen dat deze flyer campagne toch succesvol voor je was.
Marcel

Super makkelijk en vriendelijk

Wijnkoperij Van Paesen

Prima, snel. Full-service!

Veldsink - Driekleur

Zeer snelle en correcte afwikkeling van de order en verspreiding

Curves Houten

Wat ik vervelend vind, is dat ik niet weet of er wel verspreid is. Ik zou daar graag van op de hoogte worden gehouden.

Reactie Doordropshop:

Allereerst dank voor je bijdrage. Hoewel het lastig is om de bezorging op een dag vast te pinnen (voor het folderpakket kan deze van zaterdag t/m dinsdag lopen) gaan we deze tip zeker meenemen in... Allereerst dank voor je bijdrage. Hoewel het lastig is om de bezorging op een dag vast te pinnen (voor het folderpakket kan deze van zaterdag t/m dinsdag lopen) gaan we deze tip zeker meenemen in onze communicatie. Kunnen ons goed voorstellen dat het fijn is om nog even een bericht te ontvangen als de verspreiding is voldaan. We gaan deze optie bij onze eerstvolgende update van het systeem meenemen. Nogmaals dank.

PUURR schoonheidssalon

Extreem slechte ervaring. Van begin tot aan het einde. Wij hebben het drukwerk op tijd aangeleverd. Na een aantal dagen heb ik zelf nog gebeld of dit ontvangen was het ging immers om een groot... Extreem slechte ervaring. Van begin tot aan het einde. Wij hebben het drukwerk op tijd aangeleverd. Na een aantal dagen heb ik zelf nog gebeld of dit ontvangen was het ging immers om een groot aantal flyers. Dit bleek juist en in goede orde te zijn ontvangen. Na een week werd ik weer gebeld over dat er nog geen druk werk ontvangen was. Erg bijzonder omdat ik een week daar voor zelf had gebeld en het was ontvangen. Uiteindelijk ben ik terug gebeld en bleken onze flyers inderdaad al aanwezig te zijn. Helaas is het niet alleen bij deze fout gebleven. Na de verspreidingen is het bij meerdere adressen verkeerd gegaan. Waarbij zelfs meerdere postcodes 50 of meer flyers in de bus hadden ontvangen. Ik heb aantal mensen aan de telefoon gehad die daar ook niet over te spreken waren. Eerder negatieve reclame dan positieve reclame. Ook heb ik daarop volgend zelf contact gezocht met een aantal klanten of ze überhaupt wel een flyer hebben ontvangen, dit bleek bij heel veel het geval. Ik heb na al deze klachten vanuit de ontvanger en vanuit ons contact opgenomen met het bedrijf. Eerst heb ik het een aantal keer telefonisch geprobeerd. Waarbij ik terug zou worden gebeld wat gewoon niet gebeurd. Daarna heb ik via de mail contact gezocht. Hierin werd aangegeven dat er inderdaad een fout gemaakt is bij de postcode waar meer huishoudens heel veel flyers hebben ontvangen. De fout legt doordropshop daarin bij de verspreider in plaats van bij hun zelf. Ze boden mij daarin een vergoeding aan door middel van een korting voor de postcode waar het mis was gegaan. Allen daar had ik geen belang bij. Want hierin werd niks gezegd over de postcodes die niks hebben ontvangen en daar gaat het mij vooral om. Ik heb daarom ook een mail terug gestuurd dat voor mij de enige redelijke oplossing is dat ik een financiële compensatie krijg. Ik heb namelijk geen belang om ooit weer zaken te doen met dit bedrijf. Helaas heb ik na 2,5 week nog steeds geen reactie ontvangen van doordropshop wat ik erg kwalijk vind.

Reactie Doordropshop:

Erg spijtig dat je dit zo hebt ervaren Roosmarijn.
Erg spijtig dat je dit zo hebt ervaren Roosmarijn.
Wij hebben je echter aangeboden om de volledige plaats Baflo opnieuw te laten drukken en verspreiden op onze kosten dan wel te kiezen voor 25% korting op de totale opdracht. Aan de hand van de informatie vanuit de verspreider is duidelijk geworden dat er inderdaad, door de machinale verwerking van de A6 flyers, enkele adressen zijn geweest die meerdere exemplaren hebben ontvangen. Hierdoor kwamen ze logischerwijs folders tekort voor andere adressen. Op basis van de verstrekte aantallen die dubbel zijn bezorgd (enkele tientallen folders) in relatie tot de verspreidoplage (ruim 10.000 ex) vinden wij ons voorstel meer dan redelijk. Te meer de verspreider stelt dat dit binnen de foutmarge valt waarbij wij zelf het initiatief hebben genomen om je een passende compensatie te bieden en het derhalve zeker niet afschuiven op de verspreider (die ons geen compensatie verstrekt). Ook kregen wij al op de maandag in de verspreidweek van jou door dat er geen bezorging had plaatsgevonden terwijl de bezorging in diezelfde week t/m de woensdag loopt en bezorgers deels nog moesten bezorgen. Op ons verzoek om daadwerkelijke adressen te verstrekken zodat wij de verspreider gericht kunnen informeren en aten controleren, is helaas geen reactie gekomen.
Nogmaals, wij willen je graag compenseren op de wijze zoals eerder door ons aangeboden. Helder mag zijn dat wij, evenals de verspreider, er een belang bij hebben om dit passend op te lossen.
Groet, team Doordropshop