Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk

Veldsink Advies

Eerste ervaring was absoluut super. Goed geregeld voor een nette prijs.

Hermanos Vastgoed B.V.

Top service

Marike Aalbers

Eenvoudige flyers bestellen en prettig contact bij vragen.

traiecto consultancy / Bieden en wonen utrecht

Ik kan niet goed beoordelen hoe de verspreiding is verlopen

PokeBowl Voorburg

Beste Team Doordropshop, Wij hebben 25.000 flyers aangeleverd waarvan 22.000 verspreid zouden worden. Allereerst hebben wij zelf geen flyer ontvangen terwijl wij in het betreffende postcode gebied... Beste Team Doordropshop, Wij hebben 25.000 flyers aangeleverd waarvan 22.000 verspreid zouden worden. Allereerst hebben wij zelf geen flyer ontvangen terwijl wij in het betreffende postcode gebied vallen. Vreemd? Daarnaast hebben wij gevraagd om de overige flyers te retouneren (mogelijkheid tot ophalen) maar tot onze spijt nooit meer iets vernomen.

Reactie Doordropshop:

Beste Joey,
Voor de bezorging te Den Haag geldt dat je over een JA sticker moet beschikken om het folderpakket te ontvangen. Mogelijk dat je daar niet over beschikt?
Het is helaas niet...
Beste Joey,
Het is helaas niet mogelijk om te veel geleverde folders die op een verspreiddepot van Spotta terechtkomen door te sturen. Indien wij het drukwerk verzorgen maken wij op voorhand de splitsing tussen eventueel gewenste vestigingsexemplaren en het aantal dat dient te worden afgeleverd op het verspreiddepot. Mocht je toekomstig weer gaan verspreiden willen we je graag van deze mogelijkheid voorzien. We hopen dat deze flyer campagne toch succesvol voor je was.
Marcel

Super makkelijk en vriendelijk

Wijnkoperij Van Paesen

Prima, snel. Full-service!

Veldsink - Driekleur

Zeer snelle en correcte afwikkeling van de order en verspreiding