Kwaliteit verspreiding en/of drukwerk
8.2/10

Goed bedrijf en goede resultaten

Fitnesscentrum Ron Haans

Goed geregeld, eerste druk was niet goed vanuit onze kant, zij belden ons op, gaven aan wat anders moest en daarna was het goed. Super service

The Fitness Lounge

Goed! Ik wilde een zelfde flyer 2 keer verspreiden, voor de zekerheid werd ik gebeld of dit daadwerkelijk de bedoeling was. Goede service. Bij bestellen wel goed opletten hoe je je drukwerk... Goed! Ik wilde een zelfde flyer 2 keer verspreiden, voor de zekerheid werd ik gebeld of dit daadwerkelijk de bedoeling was. Goede service. Bij bestellen wel goed opletten hoe je je drukwerk verspreid wilt hebben, hier heb ik zelf een fout gemaakt.

Emschot Airco's/SMV

Als zelfstandig airco installateur heb ik de stap genomen om mijn folder verspreiding uit handen te geven door doordropstop. Ik ben kleine zelfstandige met een zeer klein marketing budget dus om... Als zelfstandig airco installateur heb ik de stap genomen om mijn folder verspreiding uit handen te geven door doordropstop. Ik ben kleine zelfstandige met een zeer klein marketing budget dus om 15.000 folders te laten bezorgen is een vrij kostbare onderneming.
EEN ZEER GROTE FOUT!
Nu had ik zelf met mijn vrouw in de paar vrije uurtjes die ik heb ook een aantal folders verspreid, niet meer dan 200 ongeveer, Daar heb ik toch 2 leads uit gehaald.
Dan zou je denken, uit 15000 adressen, daar komen dan toch wel een aantal leads uit.
Het is nu meer dan 2 weken geleden en ik heb welgeteld 3 leads uit 15000 folders.
Ik heb laatst een campagne op facebook gedaan voor 50 euro met een zeer gelimiteerd bereik en ik heb daar 11 leads uit gehaald. Nu stop ik veel geld in verspreiding van 15000 folders en ik krijg er 3!!!!!????
Dat klopt niet, ik heb het bedrijf eerst een mail gestuurd waarop ik geen reactie kreeg ( hadden ze zogenaamd niet ontvangen ), vervolgens gebeld en die zeggen doodleuk, tja wij zijn niet verantwoordelijk voor de respons, en we hebben het gecheckt, die folders zijn in het sealtje gegaan.
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat sealtje in de brievenbus is gegaan. Je hebt totaal geen mogelijkheid om het te checken en je moet dit bedrijf maar geloven dat ze ook echt je folder bezorgen.
Ik heb gevraagd gesmeekt gezeurd aan het bedrijf of er iets aan gedaan kon worden maar ze zeggen doodleuk: weet jij nog wat er 2 weken geleden in je brievenbus lag?
Sorry, maar als er bij 15000 folders maar 3 reacties komen terwijl ik met 200 er al 2 uit komen dan is er iets aan de hand,
Die bezorgers hebben gewoon de folders in de prullenbak/sloot/openhaard gegooid.
Of ze hadden geen bezorgers ( wie gaat dat werk dan ook doen in deze arbeidsmarkt )
En het bedrijf zegt doodleuk nee hoor, we hebben het bezorgd en je hebt geen poot om op te staan!
NIET INTRAPPEN! Leuk als je een winkelketen hebt met een marketing budget van 100K, dan maakt het niet uit als er een wijkje of 10 in de sloot beland.
Maar als je zoals ik maar een beperkt budgetje hebt is 10 wijken je gehele budget en gooi je net als je folders je geld in de sloot.
TIP ik heb 50 euro in een facebook advertentie gestopt in 2 weken tijd, daar heb ik 11 leads uit gehaald!!!!

Abbey Abcoude

Helaas geen goede ervaring gehad met Doordropshop. Slechte verspreiding van ons drukwerk via huis-aan-huis blad. Bepaalde straten waren gewoon niet bezorgd. Ik moest vervolgens zelf gaan... Helaas geen goede ervaring gehad met Doordropshop. Slechte verspreiding van ons drukwerk via huis-aan-huis blad. Bepaalde straten waren gewoon niet bezorgd. Ik moest vervolgens zelf gaan achterhalen welke straten dit waren, en dit doorgeven. Toen is er alsnog een bezorger langs geweest, maar heb hier geen bevestiging of terugkoppeling op gehad. Dus of dit daadwerkelijk is gebeurd?
Ik ben dus in totaal veel geld kwijt geweest aan het drukwerk, aan de bezorging en vervolgens ook nog een 'naheffing' omdat de flyers niet gebundeld waren aangeleverd (deze hadden we in dozen zelf aangeleverd, met duidelijk de aantallen erop vermeld). Het zou netjes zijn geweest als deze naheffing was zijn kwijtgescholden, gezien de zeer slechte bezorging van ons drukwerk.

Willem Stal

Was snel geregeld maar aan de resultaten is duidelijk te zien dat er in een bepaald gebied geen verspreiding heeft plaatsgevonden.

Annelie van Lagen / Rvmreclame

Flyers zagen er netjes uit.
Verspreiding is niet over al aangekomen.

Melinda, Veldsink Advies

Heel gemakkelijk om een order te plaatsen in een specifiek postcodegebied. Super snel geregeld voor een nette prijs.