Deskundigheid
Medewerkers
9.7/10
Communicatie

George Philips

Dit is een ervaring die ik graag wil delen. Vakmensen die met zorg en aandacht een project weten te realiseren. Hoge kwaliteit en aandacht voor details. Meedenken met de klant en uiteindelijk een...

Arend ten Ham

Hele fijne en zeer vakkundige mensen!Alles volgens afspraak en zeer goed advies.Zeer prettig.

info@donkerhoutbouw.nl

Na een aantal prettige gesprekken en mailverkeer met Henk-Jan over ons te bouwen tuinhuis volgde een prachtige schets ; na een aantal maanden werd deze schets omgezet in een schitterende...

Cees van Barneveld

Zeer goede ervaring met de heer Gerben Donker. Vanaf het 1e gesprek tot aan de oplevering komt hij zijn afspraken na. Wij zijn heel blij moet onze nieuwe tuinkamer.

Jeroen en Judith van Soest

Zeer goede ervaring!
Goede service, zeer professioneel. Vakwerk! Wij zijn zeer tevreden met het resultaat

Rene Demmers

Absoluut vakmensen, werken in een hoog tempo, zijn keurig netjes, werken erg nauwkeurig, hoogwaardige materialen, komen 100% de afspraken na, erg prettig in de omgang!
Absoluut aan te bevelen!

Jan Visscher

Fantastisch bedrijf waarin je met de eigenaar duidelijke afspraken kunt maken en deze ook nakomt wat een heel prettige samenwerking oplevert. zeer deskundig personeel