Balkan Grill& Pastry

Makkelijk telefonisch bereikbaar, vriendelijk medewerker, goede prijs en kwaliteit van het product, snelle levering met het vooraf doorgegeven track&trace code.

goede service, prijs en kwaliteit, duidelijke informatie over het product, snel geleverd

K. Van Koesveld

Snel en goed gekeverd

Goed product en op maat geleverd

Walvisch

Goed!!

flexibel

Theo Stevens

Ben heel tevreden over de keuze van formaten op de website en met de levering en zorgvuldig verpakte plexiglas. Voor herhaling vatbaar.

Zorgvuldig en goed verpakt.

Geen.

Jack

Zoals altijd top!

Snelle levering. Goede service.

Buiten

Erg goed

Vriendelijke te woord gestaan

Nvt

klus Cees Verschure

Ik had een vraag gesteld via de site. Werd via mail gevraagd of ik wilde bellen. Heb gebeld en werd zeer netjes en professioneel te woord gestaan. Er werd mee gedacht over wat ik wilde gaan maken en... Ik had een vraag gesteld via de site. Werd via mail gevraagd of ik wilde bellen. Heb gebeld en werd zeer netjes en professioneel te woord gestaan. Er werd mee gedacht over wat ik wilde gaan maken en hoe en welk materiaal ik het beste kon bestellen.

Duidelijk antwoord geven op de vragen. Meedenkend.

Zo doorgaan.

Mathijs

Zeer klantvriendelijk

Goede service, stuurde meteen voorbeelden van producten

Ga zo door

Marinus

Mijn ervaring met dit bedrijf was goed. Duidelijke communicatie qua prijs en levering. Ik heb niet met ze gebeld voor vragen etc, alles ging via de website daar mijn wensen vrij eenvoudig waren. Het... Mijn ervaring met dit bedrijf was goed. Duidelijke communicatie qua prijs en levering. Ik heb niet met ze gebeld voor vragen etc, alles ging via de website daar mijn wensen vrij eenvoudig waren. Het bestelde werd op tijd geleverd en was goed verpakt. Geen beschadigingen en op juiste maat.

Duidelijke website. Ruim assortiment voor mij als particulier.

Het zou mooi zijn als de extra opties zoals polijsten en ronde hoeken ook op de website kiesbaar zouden zijn.

trimsalon pluto

snelle reactie op vragen