Margreet

Ik had hulp nodig met het bestellen van twee tuigjes van Dog Copenhagen en ik heb gebeld voor advies. Daar werd alle tijd voor genomen. Het verschil tussen de verschillende tuigen werd uitgelegd en... Ik had hulp nodig met het bestellen van twee tuigjes van Dog Copenhagen en ik heb gebeld voor advies. Daar werd alle tijd voor genomen. Het verschil tussen de verschillende tuigen werd uitgelegd en voor onze Schotse Herders werden de Air tuigen geadviseerd. Gisteren hebben we ze al ontvangen en we zijn er zo blij mee en onze honden ook! We kregen zelfs een link met een afbeelding hoe je de tuigen perfect op maat kunt maken. Fantastische en bijzonder vriendelijke service! Dit is nog eens klantvriendelijkheid. Enorm bedankt!

Karin van Essen

Geweldige service

Ellen Huizer

Fijne webshop en snelle levering

Jet Selles

Goede kwaliteit riem besteld, voldoet helemaal aan de verwachting en ziet er nog mooi uit ook! Zeer snelle levering.

Moira Jalink

Snelle levering, goede kwaliteit!

Termote Sylvie

Vlotte service

Claudiavanwilder

Zeer goed !!!

Gwenda Veldhuis

Mooie producten die onze hond comfort biedt.

Kitty Snit

Voor het eerst hier een tuig besteld. Ene dag besteld volgende dag al binnen. Tuig ziet er super uit en past perfect. Heel blij mee.

Jan van Ede

Zeer goede service! Zijn proactief met het oplossen van problemen. Er bleek een probleem met een van de lijnen te zijn, waar wij (nog) geen last van hadden gehad. Maar DogCoopenhagenShop (onderdeel... Zeer goede service! Zijn proactief met het oplossen van problemen. Er bleek een probleem met een van de lijnen te zijn, waar wij (nog) geen last van hadden gehad. Maar DogCoopenhagenShop (onderdeel van ActieveHonden.com) nam contact met ons op omdat wij zo'n lijn hadden gekocht. Zonder problemen werd er een nieuwe lijn verstuurd. Telefonisch en per email veel informatie gekregen over de verschillende materialen. Top bedrijf! Hier blijven we klant.