Mieke vd H

Super snelle levering, duidelijke informatie op de website waardoor ik weloverwogen de juiste keuze kon maken. Het tuig wat ik gekocht heb is ideaal voor mijn hulphond, en kan goed gecombineerd... Super snelle levering, duidelijke informatie op de website waardoor ik weloverwogen de juiste keuze kon maken. Het tuig wat ik gekocht heb is ideaal voor mijn hulphond, en kan goed gecombineerd worden met zijn hesjes.

Anoek

Fijne snelle levering! Ik heb een zwart tuigje besteld maar bij nader bekijken zijn de banden grijs. Vinden we wat jammer aangezien we een mooi zwart hondje hebben. De kwaliteit is goed!

Claire

Snelle nette verzending

Carin

Dog heeft mooie en goede producten, het verkoopbedrijf geeft op tijd adequaat antwoord op vragen. De levering is snel en prima in orde! Ik kocht een tuigje wat goed bevalt, maar het heeft ook een... Dog heeft mooie en goede producten, het verkoopbedrijf geeft op tijd adequaat antwoord op vragen. De levering is snel en prima in orde! Ik kocht een tuigje wat goed bevalt, maar het heeft ook een minpunt: het bevestigingspunt voor de penning is zwak. Ik verloor na een paar weken de penning omdat het bandje was losgelaten. Bij navraag blijkt dit bewust te zijn gedaan om te voorkomen dat de hond blijft haken…..? Het handvat is echter een groter risico naar mijn mening.

Wij zijn tevreden met het hondentuigje

Marieke Biersteker

Top kwaliteit

helena

Duidelijke website. Niet duur. snelle levering met gebruiksaanwijzing via mail.

Karoline

Prima vlotte levering

Lianne van de Wetering

Goede en snelle service!

C. de Jong

Mooi tuig en snelle levering.