Nora

Goed, makkelijk bereikbaar als dat nodig is en snelle levering.

Desi Spinhoven

Supermooi tuigje voor onze Ridgeback. We hadden eerst een tweedehands comfort walk pro. Die zag, en ziet, er nog geweldig uit, maar was voor onze puppy iets te ruim om de hals waardoor ze zich eruit... Supermooi tuigje voor onze Ridgeback. We hadden eerst een tweedehands comfort walk pro. Die zag, en ziet, er nog geweldig uit, maar was voor onze puppy iets te ruim om de hals waardoor ze zich eruit kon wurmen als ze dat echt wilde. De comfort walk air past haar om een of andere reden iets beter. Het tuig is prachtig van kleur, makkelijk verstelbaar en blijft heel mooi. Wij hebben twee keer een tweedehands gehad toen onze pup in de groei was. Nu ze bijna volgroeid is, hebben we een nieuwe voor haar gekocht. Superblij mee!

A.Musters Maastricht

De service is prima op 20-08-2021 een tuig gekocht maar door verkeerd gebruik stuk gegaan.
Na contact met Dogcopenhagenshop een nieuw tuig gekregendat is nog eens service. mvg Ad Musters Maastricht

Bijl

Goed informatie op de website, duidelijke uitleg in een filmpje op YouTube (zou ik er op de website bij zetten) en een snelle levering.

Marlou

Hele goede service

M. Vieveen-Parlevliet

Goed, duidelijke omschrijving van de producten.

Michel Coenradi

Super kwaliteit en snelle levering!

Carla

Goede uitleg en kwaliteit. Tevens snelle levering

Biemond Zorgalternatief

Snel, goede service en adequaat!

Janine Kerkdijk

Voor het eerst een aankoop gedaan en is heel goed verlopen. Gebruiksvriendelijke site waar alles goed werd uitgelegd. Daardoor een goed passend tuigje voor onze Loeki gevonden, blij mee!