M.

Uitstekende klantenservice, ik ben zeer tevreden.

Marianne Thomassen

Telefonisch contact gehad voor advies, geweldig geholpen

Dennis Peijs

We hebben al 2x een tuig besteld bij DogCopenhagen. Service is echt top. Helaas bij 1 tuig een gesp kapot. Direct een nieuw tuig opgestuurd gekregen. Verder zitten de tuigjes super. Je wordt ook... We hebben al 2x een tuig besteld bij DogCopenhagen. Service is echt top. Helaas bij 1 tuig een gesp kapot. Direct een nieuw tuig opgestuurd gekregen. Verder zitten de tuigjes super. Je wordt ook vriendelijk geholpen als je vragen hebt over de maat of iets dergelijks.

Floor Kohlen

Goede voorlichting op de website. Bij het kopen van een tuigje voor onze boxer bleek dat ze tussen twee maten in zit. Er werd duidelijk omschreven welke maten er zijn en waar je voor moet kiezen als... Goede voorlichting op de website. Bij het kopen van een tuigje voor onze boxer bleek dat ze tussen twee maten in zit. Er werd duidelijk omschreven welke maten er zijn en waar je voor moet kiezen als een hond, zoals de onze, tussen twee maten in valt. Ook kun je bij twijfel contact zoeken met het bedrijf. Ook staat duidelijk aangegeven dat je het tuigje mag passen maar dat retourneren geen probleem is als je de richtlijnen van het bedrijf daarin volgt. Fijn dat alles zo duidelijk uitgelegd staat online. Het tuigje past perfect (grootste van twee maten genomen) dus helemaal blij! Overigens was het de tweede keer dat we hier een tuigje kochten.

Eddy Vermeyen

Eindelijk een tuigje gevonden dat echt past en niet hindert achter de voorpoten. Prima afwerking en kwaliteit. Achteraf ook halsband en riem gekocht! Dezelfde prima kwaliteit. Zeer vlotte, correcte... Eindelijk een tuigje gevonden dat echt past en niet hindert achter de voorpoten. Prima afwerking en kwaliteit. Achteraf ook halsband en riem gekocht! Dezelfde prima kwaliteit. Zeer vlotte, correcte levering. Een aanrader!

Amarins

Goed bedrijf, snelle reactie op mails en snelle verzending.
Zeer tevreden! Handige en leuke foldertjes gekregen bij het pakket.

Groeten uit Zeeland

Onze (rescue) Golden Retriever heeft een roze XL Dog Copenhagen Comfort Walk Air 3.0 gekregen. Snelle levering, duidelijke omschrijving op zowel de website als in een aparte e-mail. Zeer blij met... Onze (rescue) Golden Retriever heeft een roze XL Dog Copenhagen Comfort Walk Air 3.0 gekregen. Snelle levering, duidelijke omschrijving op zowel de website als in een aparte e-mail. Zeer blij met dit mooie en stevige kwaliteit hondentuig.

Adri van karsbergen

Slijtage aan het tuigje netjes opgelost door een vervangende te sturen..

Miranda

Zeer positief! Goeie recensies en snelle nette levering van het product.

Nova

Duidelijke website makkelijk te bestellen en veel extra info.