Sybrenne

Zeer snel en netjes geleverd!

Marianne

Een ytuig gekocht, daarna kregen we een uitgebreide mail hoe je het tuig moet gebruiken .ik vind dit goede service

DogCopenhagenShop.nl

Vakkundig, snel, klantvriendelijk!

Ingrid Schaap

We hebben goede ervaring . Producten worden netjes op tijd verzonden en zijn van goede kwaliteit

Particulier

Super goede service, na een mailtje met een vraag heel snel antwoord met adviezen

Marleen

Ik heb een vrij kleine stabij reu die nooit fatsoenlijk een tuigje past. Ik las goede ervaringen over Dog Copenhagen en bestelde de comfort walk pro. Snel geleverd, fijn dat je een extra mail krijgt... Ik heb een vrij kleine stabij reu die nooit fatsoenlijk een tuigje past. Ik las goede ervaringen over Dog Copenhagen en bestelde de comfort walk pro. Snel geleverd, fijn dat je een extra mail krijgt hoe te passen etc maar ik twijfelde of het goed zat. Ik stuurde een mail met foto's en info en kreeg al snel reactie. Het comfort walk air tuig zou beter passen voor een smallere hond. Ik kon het retour sturen (niet gratis maar dat vond ik geen probleem) en ontving al snel het andere tuigje. Deze zit inderdaad beter rond nek, poten en schouders. Heel mooi tuigje, mooie kwaliteit en top geholpen. Heel tevreden dus!

Carola Brockhoff

Voor de tweede keer besteld hier top kwaliteit, design en service!!

Ruud

Duidelijke site. Netjes verpakt en aangekomen.

Nora

Goed, makkelijk bereikbaar als dat nodig is en snelle levering.