Isabelle Denys

Zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers die je helpen met een op maat advies. Echt een heel fijne ervaring.

Annemarie Klaessen

Bedrijf denkt goed mee en via mail na aankoop goede instructie i.v.m. tuigje passend maken. Tuigje past goed en ziet er degelijk uit.

Petra

Heel goed, geven goed advies!
Kijken mee doormiddel van foto's omruilen is geen enkel probleem 👍

G. Koremans

Zeer tevreden over het bedrijf. Geven goede informatie en voorzien je van alle instructies, die nodig zijn bij het aanmeten en bevestigen van het tuigje bij de hond.

Esther Vasen

Prima product en snelle levering

Jan Mulder

Goed uitleg gekregen via de telefoon en onze hond en wij zijn zeer tevreden over het tuigje dat werd geadviseerd

Berdien Hiemstra

Super goede ervaring. Snelle reactie(s) op de mail die ik had gestuurd. Met behulp van DogCopenhagen een goed tuigje gevonden. Bleek die ik had niet geschikt was voor mijn hond. Alles is goed... Super goede ervaring. Snelle reactie(s) op de mail die ik had gestuurd. Met behulp van DogCopenhagen een goed tuigje gevonden. Bleek die ik had niet geschikt was voor mijn hond. Alles is goed afgehandeld.

Dana Schouten

Heel goed en duidelijk uitleg en digitale persoonlijke ondersteuning hoe de producten te gebruiken.

Zanta Timmermans

Super goed advies, nemen hier echt de tijd voor. En prachtig materiaal! Echt een top product als je alleen het allerbeste voor je hond wil!

Ypie de vries