Petra

Onze reis naar de Spirit Bear Lodge was GEWELDIG. Wat een plaats en wat een mensen.
Dank jullie wel dat jullie deze plek aan ons voorstelde. Niet aan te veel mensen doorgeven want zo puur als het is moet het blijven.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jullie medewerkers hebben goed geluisterd naar de wensen van hun klanten.
Mijn vader ging jaren geleden al vaak met Jan Doet reizen. Hij is inmiddels 89 en vroeg zich af of meneer nog leefde.

We hebben een geweldige vakantie gehad. Schitterend gedeelte van Canada gezien en wat waren de locaties door jullie geboekt leuk/mooi/luxe/origineel/heerlijk dus afwisselend. Zorg en hulp die... We hebben een geweldige vakantie gehad. Schitterend gedeelte van Canada gezien en wat waren de locaties door jullie geboekt leuk/mooi/luxe/origineel/heerlijk dus afwisselend. Zorg en hulp die bijzonder opvielen waren die op White Point Lighthouse en Mariner King Inn Lunenburg. Daar mochten we gratis de was doen en kregen we nog wat te eten, omdat we geen gelegenheid hadden ergens te eten(WPL) en bij MKIL kregen we een rondleiding in het hotel en mochten we zelfs de auto naast het hotel parkeren.
Bijna alles was geweldig en White Point Beach resort blijft ons het beste bij: wat een plek en wat een rust en wat een lekker eten. Echt helemaal top.
Eén locatie was minder (en dus voor ons de minste):Alma Parkland Village Inn. Een heel gehorig hotel en een kamer waar we lekkere stoelen misten. Het was net de natste periode...
Al met al was de vakantie echt helemaal top en noemen we Alma alleen voor jullie. Misschien dat er in de buurt een betere is..?
Dank jullie wel voor deze mooie uitgezochte trip

Uw ervaring met Doets Reizen

Heel positief. Alles was dik in orde vouchers waren makkelijk in te wisselen (ferry). We noemen jullie naam al vaker, als we over de vakantie praten. Ook bij wisselingen werd alles snel geregeld en... Heel positief. Alles was dik in orde vouchers waren makkelijk in te wisselen (ferry). We noemen jullie naam al vaker, als we over de vakantie praten. Ook bij wisselingen werd alles snel geregeld en werden we keurig op de hoogte gehouden. We zijn zeer tevreden; ook al die leuke afwisselende locaties. Bij vertrek naar de volgende keken we alweer uit naar 'de nieuwe verrassing':)!

Fam. Springintveld

Wij hebben een geweldige reis gehad met onvergetelijke ervaringen. We hebben 2 campings die duidelijk minder waren dan andere en wij zelf nooit geboekt zouden hebben. Verder vonden wij de beren... Wij hebben een geweldige reis gehad met onvergetelijke ervaringen. We hebben 2 campings die duidelijk minder waren dan andere en wij zelf nooit geboekt zouden hebben. Verder vonden wij de beren safari heel duur voor wat geboden wordt. Als je geen wildlife ziet is het niet zo veel bijzonders. Dat zijn de enige punten waar we commentaar op kunnen hebben de rest was top!

Uw ervaring met Doets Reizen

Uitstekende organisatie. Al het papierwerk in orde en je kunt zorgeloos op reis.

Familie V

Fijne hotels op mooie plekken. Prachtige route door New England.

Luxe en comfort

Theun Faber

Wij hebben in augustus een geweldige rondreis met de camper gemaakt. Van begin tot eind hebben we genoten van de overweldigende natuur, de vriendelijke mensen en de veelzijdigheid van dit prachtige... Wij hebben in augustus een geweldige rondreis met de camper gemaakt. Van begin tot eind hebben we genoten van de overweldigende natuur, de vriendelijke mensen en de veelzijdigheid van dit prachtige land. Van bergen naar bossen naar prairies naar de kust, allemaal even mooi.
Beren, orka's, walvissen en het 'kleine' wildlife we mochten ze allen bewonderen. Onvergetelijk!

Uw ervaring met Doets Reizen

Wij zijn meer dan tevreden over Jan Doets. Alle zaken die we van te voren door Jan Doets hebben laten regelen bleken ter plekke perfect georganiseerd.
De transfers, de excursies, de ferry...
De transfers, de excursies, de ferry overtochten en het ophalen en terugbrengen van de camper, het liep allemaal gesmeerd.
chapeau!

Mooie reis, veel kilometers en te weinig tijd.

Uw ervaring met Doets Reizen

JD heeft het goed voor elkaar, prima adviezen.
JD heeft het goed voor elkaar, prima adviezen.
Een electronische enquete is te’hoog’ over, aangezien dit voor de meeste reizigers geen jaarlijkse trips zijn, geeft een reiziger telefonisch meer detail informatie, bij over individuele hotels oid.

Nils Sips

Mooie reis

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer betrokken en goede service met een zeer persoonlijke benadering

Hans de Blois

Onvergetelijk. Door de prima organisatie is de reis ook voldoende ontzorgdgeweest. Deze zullen we niet snel vergeten. Zelfs ons huwelijks jubileum is niet vergeten door een leuk presentje in het... Onvergetelijk. Door de prima organisatie is de reis ook voldoende ontzorgdgeweest. Deze zullen we niet snel vergeten. Zelfs ons huwelijks jubileum is niet vergeten door een leuk presentje in het laatste hotel.
Achteraf hadden we in San Francisco een hotel upgrade moeten doen. Kamer was te klein voor 4 personen en 3 nachten. Dit wisten we van te voren maar toch een beetje spijt.
Verder blijftde USA gewoon een mooi en leuk land.

Uw ervaring met Doets Reizen

Bedrijf met veel kennis van zaken. Ze geven veel praktische tips. Alleen de tip voor de postcode die ingevoerd moet worden bij het tanken met een creditcard, werkt niet. De Amerikaanse postcode is... Bedrijf met veel kennis van zaken. Ze geven veel praktische tips. Alleen de tip voor de postcode die ingevoerd moet worden bij het tanken met een creditcard, werkt niet. De Amerikaanse postcode is niet gekoppeld aan de Nederlandse creditcard. Dus toch maar vooraf betalen. Verder alles prima.
Zijn misschien wat duurder dan andere reisbureau’s (hoewel) maar daarkrijg je veel voor terug.

Rene Hermans

Absoluut een topper.

Een deskundig team.

Erwin van der Mark

Een heerlijke relax vakantie in het zonnige Florida, met een aantal fantastische dagen in de aanwezige pretparken.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een reisorganisatie waar echt aandacht voor jouw wensen is, aandacht van mensen die weten waar ze over praten, met een goede organisatie waardoor je niet voor verrassingen komt te... Jan Doets is een reisorganisatie waar echt aandacht voor jouw wensen is, aandacht van mensen die weten waar ze over praten, met een goede organisatie waardoor je niet voor verrassingen komt te staan.