HC49

Goed uitgedachte en uitgevoerde private/maatwerk reis 10 dagen regio Seattle/Portland/Vancouver (Island)

Uw ervaring met Doets Reizen

Uitstekende kennis van hotels en afstanden /wegen om juiste hotels in stad en onderweg te kiezen en te boeken

3 verschillende steden. Las Vegas staat voor ons gelijk met fantasie en een artificiële wereld. In Washington werd de interesse gewekt om de geschiedenis van de Verenigde Staten beter te leren... 3 verschillende steden. Las Vegas staat voor ons gelijk met fantasie en een artificiële wereld. In Washington werd de interesse gewekt om de geschiedenis van de Verenigde Staten beter te leren kennen, door het bezoek aan het Capitool, Memorials en de vele musea. Onwaarschijnlijk ook om voor het Witte Huis te staan (White House visitorscenter is een must). New York is heel divers, moeilijk in een paar woorden te beschrijven. Een stad die leeft, een vrolijke stad. Niet te vatten wat gebeurde op 9/11. Indrukwekkend museum en herdenkingsmonument.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles tot in de puntjes geregeld. Heel efficiënt.

T.M Schagen

Fantastische reis gemaakt. Camper, vlucht en enkele excursies geboekt bij Jan doets. De rest zelf ingevuld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Uit de kunst!! Werd fijn geholpen. Was goed bereikbaar voor vragen en de antwoorden waren duidelijk. Mensen die hun vak kennen!!

B. Visser

In één woord GEWELDIG

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed bedrijf en ter zake kundig

Wij hebben een onvergetelijke reis gehad met alleen maar hoogtepunten. Heel veel gezien en gedaan en er was nog zo veel te zien en te doen dat we graag nog een keer terug gaan naar Canada.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was heel goed geregeld van begin tot het einde. Heerlijk dat we zelf nergens over na hoefde te denken en dat de route al helemaal voor ons uit was gestippeld.

Een mooie reis door Canada gemaakt met de camper. Veel gezien en toch overal de tijd voor kunnen nemen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed georganiseerde reis en ruimte voor maatwerk. Er werd actief meegedacht om de reis naar Canada met een kindje van 1 jaar vorm te geven.

Wij hebben een geweldig mooie reis beleefd die helemaal heeft voldaan aan onze wensen en ideeën.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een bedrijf met veel kennis en ervaring van en over reizen in o.a. de USA.

Onze reis was fantastisch.
We waren soms gewoonweg overweldigd door de prachtige natuur.

Professioneel. Goede informatie.

Annemej

Fijn, prettig.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed, service en informatie zijn beide God.

Ons verzoek was businessclass vliegen met stoelen die helemaal plat konden De vluchten waren voor ons (77 en 75jr)slecht geregeld, vreselijke spijt dat we niet rechtstreeks met de KLM hebben... Ons verzoek was businessclass vliegen met stoelen die helemaal plat konden De vluchten waren voor ons (77 en 75jr)slecht geregeld, vreselijke spijt dat we niet rechtstreeks met de KLM hebben gevlogen. Het had ons 4 uur reis tijd naar Boston gescheeld! De terugreis was helemaal vreselijk we vlogen van Montreal met Canadian Airways business class met vreselijke stoelen naar Londen, daar misten we de connecting flight, we moesten 3 uur wachten. Drama met rolstoel vervoer. Omdat het toestel naar A'dam vertraging had konden we gelukkig net nog dit vliegtuig naar Schiphol halen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Snelle en goede service, tevreden met alle medewerkers. Behalve het vluchtadvies van een voor ons onbekende medewerker.
Angela Kuys had de reis die wij wilden maken snel en vakkundig voor ons...
Angela Kuys had de reis die wij wilden maken snel en vakkundig voor ons in kaart gebracht. Zo ook Sander Leystra die het van haar overnam. Alle medewerkers waren vriendelijke en behulpzaam. De hotels waren prima, zo ook Herz auto verhuur en de Doets waarschuwingen.
Alleen de vluchten waren een regelrechte ramp.De connecting flight van NY naar Boston hadden we zeker gemist als ik niet in een rolstoel had gezeten. We realiseerden ons ook dat we over Boston vlogen en na een uur in NY aankwamen, daar 2 uur wachten en dan weer een uur terug naar Boston. Overleg betreffende deze stop was hier op zijn plaats geweest, we hadden dan zeker voor de directe vlucht met de KLM gekozen.