Mieke Graas

We hebben bijzondere dingen beleeft en de excursies via Jan Doets waren bij goeie en kleinschalige bedrijven, waardoor we enthousiaste begeleiders hadden. Heel relax en bijzonder!

Uw ervaring met Doets Reizen

Alle vragen die we hadden werden snel beantwoord en ze dachten steeds met ons mee. Terwijl we de campings zelf geboekt hadden, keken jullie toch mee naar oplossingen!

Geweldige reis, mooie plekken, mooie excursies. Genoten! Een minpuntje was dat we (niet wisten) geen koelkast hadden in Helmckensfall en dat de locaties van de wel goede accent inn hotels wat... Geweldige reis, mooie plekken, mooie excursies. Genoten! Een minpuntje was dat we (niet wisten) geen koelkast hadden in Helmckensfall en dat de locaties van de wel goede accent inn hotels wat minder waren. Verder top!

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik zou de organisatie zeker aanraden, zelfs al gedaan. Alles prima en goed geregeld. Duidelijke route en mooie reisinformatie gekregen. Top.

Christel Sanders

Het was één groot avontuur, met elke dag weer een nieuwe belevenis.
begonnen in SanFrancisco, met een fietstocht over de Golden Gate en met de Ferry terug.
De Big Sur gereden en de...
Het was één groot avontuur, met elke dag weer een nieuwe belevenis.
De Big Sur gereden en de kustlijn met als hoogtepunten; Pebble beach, Malibu, Carmel en Huntington beach waar je heerlijk kunt surfen. De grand Canyon vanuit de lucht per helicopter gezien, een excursie die zeker aan te raden is, wat een view! Ook de Apache trail gereden off road, extra spannend en een prachtige omgeving. Las Vegas was ons te druk maar voor 1 avond prima om een indruk te krijgen van de stad. In Mammoth Lakes hebben we een mountainbike gehuurd en paardgereden. Jan Doets tot de volgende keer!

Uw ervaring met Doets Reizen

ze spelen zeker in op individuele wensen om je vakantie helemaal te laten slagen.

Top

Kundig
Commercieel

Reis is goed bevallen. Voorbereidend werk door Jan Doets (o.a. stoel reservering in vliegtuig) was prima. Contact met medewerkers was prima. Hotel (The Roosevelt) was gedateerd maar prima te doen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima bedrijf, goede service.

Familie Steur

Een onvergetelijke ervaring !

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is met recht een Amerika (en Canada) specialist en daarnaast een reisbureau die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt en waarop je als reiziger blind kunt vertrouwen.

Onze eerste rondreis naar West Canada was gewoonweg schitterend, zeker als je een natuur en wildlife liefhebber bent. De afwisselende excursies vullen de reis prima aan maar is geen must want er... Onze eerste rondreis naar West Canada was gewoonweg schitterend, zeker als je een natuur en wildlife liefhebber bent. De afwisselende excursies vullen de reis prima aan maar is geen must want er valt genoeg te zien en te beleven onderweg. Je hebt in andere landen ook bergen en meren maar die van West Canada zijn echt imponerend. De foto's zijn prachtig maar je eigen beleving is 1000 maal mooier.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een zeer professionele, ervaren en gespecialiseerd reisbureau. Je kunt alles uit handen geven wanneer je daar voor kiest, het regelen van de vliegtickets, camper, campingplaatsen, excursies, ferry's... Een zeer professionele, ervaren en gespecialiseerd reisbureau. Je kunt alles uit handen geven wanneer je daar voor kiest, het regelen van de vliegtickets, camper, campingplaatsen, excursies, ferry's etc. Dit scheelt een hoop tijd (en uitzoekwerk van te voren) wanneer je daar ter plaatse bent en alleen je naam of voucher hoeft te geven. En die tijd kun je veel beter besteden aan de omgeving daar :).

Mooie reis. Prachtige route langs de kust en door het binnenland. Portland is maar een gewone Amerikaanse stad met weinig highlights. Prettig om daar te acclimatiseren.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima geregeld met goede hotels en veel informatie vooraf.

Mooie ervaring, goed geregeld en meegedacht door J Doets

Uw ervaring met Doets Reizen

Nemen je een hoop werk uit handen en met hun ervaring kunnen ze een mooie reis samenstellen die aan je vragen voldoet.

A. Altena

Wij hebben een zeer plezierige reis gehad met een camper vanuit Salt lake City. We krgen zelfs een grotere mee (C28) dan besteld. De vliegreis met Delta Air en de camperhuur bij ElMonte waren goed... Wij hebben een zeer plezierige reis gehad met een camper vanuit Salt lake City. We krgen zelfs een grotere mee (C28) dan besteld. De vliegreis met Delta Air en de camperhuur bij ElMonte waren goed geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een uitstekend e reisorganisatie om je reis naar Amerika te organiseren.