Route 66

Zeer goed

Frans Tersmette

Nog niet

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer matig. Dacht met specialist te maken te hebben, maar tot nu toe zeer teleurstellend. Voor goede orde: wij moeten nog op reis, maar de zgn voorpret is helemaal weg. Ondersteuning/behulpzaamheid... Zeer matig. Dacht met specialist te maken te hebben, maar tot nu toe zeer teleurstellend. Voor goede orde: wij moeten nog op reis, maar de zgn voorpret is helemaal weg. Ondersteuning/behulpzaamheid beneden peil

Reactie Doets Reizen:

Beste meneer Tersmette,
Ik heb vorige week telefonisch contact met u gehad om uw ervaringen en deze review inhoudelijk te bespreken. Nogmaals dank voor uw tijd.
Zoals aangegeven kunnen wij...
Beste meneer Tersmette,
Zoals aangegeven kunnen wij geen bindend advies geven over ESTA, dit omdat de besluitvorming van het verkrijgen van dit verplichte document buiten onze macht valt. We nemen uw vraag graag in behandeling en geven waar mogelijk advies. Uw zorgen blijken te zijn ontstaan door het verkrijgen van (foutieve) informatie via diverse bronnen op het internet, wat ons vanzelfsprekend niet aan te rekenen is. We betreuren daarom het ontbreken van nuance in deze review. We begrijpen dat het inmiddels gelukt is en daar zijn wij blij om.
Nogmaals excuses dat u zich door ons niet geholpen voelt (voelde). Dat is niet onze intentie en hebben uw ervaring daarom intern besproken om hier van te leren.
Doets Reizen

Margreet

Veel te intensieve reis in Zweden

Zeer slechte ervaringen met Doets Reizen

Alice

Mooie reis, fijne hotels, tot dat er iets niet goed gaat. Helaas een hotel geen beschikbaarheid en een suite gekregen, deze hoort tevoren te worden gemeld. Deze melding was 'verstopt' in de mail met... Mooie reis, fijne hotels, tot dat er iets niet goed gaat. Helaas een hotel geen beschikbaarheid en een suite gekregen, deze hoort tevoren te worden gemeld. Deze melding was 'verstopt' in de mail met de factuur. Een andere wijziging was separaat gemeld. Via hen een auto gehuurd en een verzekering afgesloten. We hadden een aanrijding en moesten alsnog een fiks borg betalen 7500 euro ter plekke.

Uw ervaring met Doets Reizen

Geen hulp of ondersteuning, bij klachten geen reactie op je mail. Bij hulp vraag of zij kunnen helpen bij het verkrijgen van het schaderapport was het antwoord: U hebt dit veroorzaakt dus u kunt het... Geen hulp of ondersteuning, bij klachten geen reactie op je mail. Bij hulp vraag of zij kunnen helpen bij het verkrijgen van het schaderapport was het antwoord: U hebt dit veroorzaakt dus u kunt het ook oplossen. Op mijn gesprek over de kamer: u mag blij zijn dat we nog iets hebben gevonden, weet u wel hoe druk het is. Dit is werkelijk geen klantvriendelijkheid. En ondertussen 7500 euro minder op mijn rekening die ik voorlopig niet terug krijg.

Harry

De reis was goed georganiseerd. Camper stond klaar niets op aan te merken. In de vierde week kregen wij een probleem met de camper en heb ik een mail naar Doetsen Reizen gestuurd. Dan is het einde... De reis was goed georganiseerd. Camper stond klaar niets op aan te merken. In de vierde week kregen wij een probleem met de camper en heb ik een mail naar Doetsen Reizen gestuurd. Dan is het einde verhaal. Zij waren niet bereidt om kontakt op te nemen met de verhuurder. Wij moesten het zelf maar gaan regelen. Dit was een schandalige behendig daar ik met hun een kontrakt had afgesloten
Ik ga nooit weer boeken bij Doets Reizen.

Zie boven.

Ron Goedhart

Willen nog graag

Uw ervaring met Doets Reizen

Wat er loos bij jullie op kantoor? Na 7 x naar de usa 1x IJsland en 1x Canada met Jan doets zijn geweest altijd ? is het nu hopeloos om voor volgend jaar weer een reis naar de usa te regelen bij... Wat er loos bij jullie op kantoor? Na 7 x naar de usa 1x IJsland en 1x Canada met Jan doets zijn geweest altijd ? is het nu hopeloos om voor volgend jaar weer een reis naar de usa te regelen bij jullie. Afspraak wordt gewijzigd en dan vergeten ? Niet voorbereid !div mails gestuurd ! Is nu onze afspraak weer verzet in een telefoongesprek ? dit is zo. ON DOETS

Gabriel

Nog te maken: Camper rondreis VS

Uw ervaring met Doets Reizen

Matige communicatie. Onpersoonlijk en flauwe dooddoeners. Ik heb bij andere organisaties geboekt, Doets maakt op mij tot nu toe niet zo’n goede indruk. Toen ik vroeg naar de slechte reviews van de... Matige communicatie. Onpersoonlijk en flauwe dooddoeners. Ik heb bij andere organisaties geboekt, Doets maakt op mij tot nu toe niet zo’n goede indruk. Toen ik vroeg naar de slechte reviews van de partner, Cruise america, kreeg ik van hen enkel flauwe reacties, die erop neerkwamen dat wij straks bij problemen (smerige campers schijnen veel voor te komen) dat zelf moeten oplossen. Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met Very Vip. Ze bedoelen in ieder geval niet dat zij problemen voor je oplossen.
Volgende keer regel ik zelf mijn reis wel. Ik wilde de sector een beetje steunen, maar dat is tot nu toe eenrichtingsverkeer.

Kirsten

New York zal voor een andere keer zijn

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik wil het even hebben over mijn positieve ervaring met Doets Reizen. Wij zouden eind maart 2020 op vakantie gaan naar New York... tot Donald Trump besloot de grenzen te sluiten wegens Corona.... Ik wil het even hebben over mijn positieve ervaring met Doets Reizen. Wij zouden eind maart 2020 op vakantie gaan naar New York... tot Donald Trump besloot de grenzen te sluiten wegens Corona. Kort daarna werden wij zelf door Doets opgebeld. Ze stelden een coronavoucher voor en daar gingen wij meteen mee akkoord. We dachten de reis in het najaar of toch zeker in het voorjaar 2021 te kunnen maken. Corona dacht daar helaas anders over. Een aantal weken voor het vervallen van onze voucher namen we telefonisch contact op met Doets. Een vriendelijke dame verzocht ons om onze vraag op mail te bevestigen. Kort daarop kregen we de bevestiging dat het bedrag van de voucher rond de vervaldatum zou worden terug betaald. En ondertussen staat het bedrag weer op onze rekening. Geen klachten hier. We werden vriendelijk en zonder moeite verder geholpen. Onze reis naar New York gaan we zeker nog doen wanneer corona voorbij is. En we zullen opnieuw bij Doets Reizen boeken.

Guido

Niet door gegaan

Uw ervaring met Doets Reizen

Reis geboekt voor oktober dit jaar. Toen Amerika nog steeds op oranje stond vanwege corona toch de rest moeten aanbetalen anders zouden de kosten nog verder oplopen. Netjes alles betaald en toen wij... Reis geboekt voor oktober dit jaar. Toen Amerika nog steeds op oranje stond vanwege corona toch de rest moeten aanbetalen anders zouden de kosten nog verder oplopen. Netjes alles betaald en toen wij ons held terug wouden kon dit allemaal niet want de hotels die ze voor ons hadden geboekt gaven hun ook alleen maar vouchers terug en geen geld. Ik al onze hotels gemaild met de vraag of er betaald was of dat hun vouchers of geld terug gaven. Blijkt dus dat geen één hotel geld had ontvangen omdat er op tijd geannuleerd was. Dus met deze info terug gegaan en toen kon er ineens wel terug betaald worden binnen een week. Ze voelden waarschijnlijk al narigheid als ik hiermee naar een advocaat zou gaan. Oplichterij is het ons geld gebruiken wat voor onze reis bestemd was. En mevrouw Doets is uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar 2017 die titel kunnen ze wel weer intrekken als je zo om gaat met geld van anderen. Voor 2020 vernoem ik haar oplichters van het jaar. Mensen mail je hotels met dezelfde vraag als wat ik heb gedaan 100% dat U ook het antwoord krijgt dat er niet betaald is

Damen

X

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer slechte ervaring ivm coronavoucher. Kijken alleen naar hun eigen belang. Na 7 mnd wordt er gewoon gezegd dat ze het geld nog niet terug betalen, kijk maar of je nog iets anders kan boeken pas... Zeer slechte ervaring ivm coronavoucher. Kijken alleen naar hun eigen belang. Na 7 mnd wordt er gewoon gezegd dat ze het geld nog niet terug betalen, kijk maar of je nog iets anders kan boeken pas na jaar wordt het terug betaald.