Cor Abbring

Onze ervaring van de reis is super. Een prachtige familievakantie met verschillende ervaringen in de prachtige steden en de overweldigende natuur van de nationale parken. Het kamperen met een camper... Onze ervaring van de reis is super. Een prachtige familievakantie met verschillende ervaringen in de prachtige steden en de overweldigende natuur van de nationale parken. Het kamperen met een camper is zeer goed bevallen. Vrijheid waneer je wilt maar van alle gemakken voorzien.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een zeer professionele organisatie die zeer veel verstand heeft van de mogelijkheden in Amerika. Alles is mogelijk, en wat je uitkiest wordt perfect verzorgt.

Prachtige reis gehad met veel indrukken en ervaringen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima reisorganisatie met veel deskundigheid en ervaring die alles goed regelen.

Prachtige reis, heel veel gezien

Prima geregeld

w. de wildt

Een leuke en goed georganiseerde reis

Uw ervaring met Doets Reizen

Prettige organisatie met Mijn Jan Doets als zeer nuttig verlengstuk.

A. Eijsink

Jan Doets heeft keurig voor ons de gevraagde zaken geregeld (vliegreis en camperhuur en eerste en lastste hotelovernachting. Prima geregeld. Verder echter niets bijzonders voor ons gedaan vandaar... Jan Doets heeft keurig voor ons de gevraagde zaken geregeld (vliegreis en camperhuur en eerste en lastste hotelovernachting. Prima geregeld. Verder echter niets bijzonders voor ons gedaan vandaar gewoon een 8 dit jaar voor Jan Doets.

Uw ervaring met Doets Reizen

De Noord Amerika specialist nummer 1 en tegen redelijke prijzen.

Superblij dat we bij Jan Djoets hadden geboekt, we werden feilloos omgeboekt ivm de bosbranden bij Yosemite NP.
Verder ook helemaal geen zorgen, één zaterdagmiddag samen met een medewerker...
Verder ook helemaal geen zorgen, één zaterdagmiddag samen met een medewerker alles uigezocht en geboekt, nergens spijt van. Vooraf een paar vragen, goede bereikbaarheid, vakkundig personeel. Mocht ik ooit nogmaals richting Amerika of Canada gaan: weer met Jan Doets. Trouwens, in 1998 zijn we ook al met ze op reis geweest.

Super goed, altijd doen.

Fantastisch.

Heel goed.

Wij hebben met 2 campers ruim drie weken door Alberta en British Columbia getrokken. Hoog over, zijn wij vanuit de Rocky Mountains uiteindelijk in Prince Rupert terecht gekomen. Vandaar een... Wij hebben met 2 campers ruim drie weken door Alberta en British Columbia getrokken. Hoog over, zijn wij vanuit de Rocky Mountains uiteindelijk in Prince Rupert terecht gekomen. Vandaar een prachtige boottocht per ferry van BCF naar Port Hardy, Vancouver Island. Een reis die 16h vergt maar uiteindelijk 24h is geworden (zie hieronder). De meeste campings (RV sites), die 'van belang waren' en die in het hoogseizoen druk bezocht kunnen worden, werden vooraf geboekt; de meeste campings konden we echter op de 'bonnefooi' aandoen, er zijn er zó veel.

Uw ervaring met Doets Reizen

Voor ons was dit de derde reis die wij via Jan Doets boekten. Alles was vooraf goed gecommuniceerd, zelfs de vertraging onderweg bij BCF (ruim 8h!) werd ons per e-mail doorgegeven. Ik ben zeer... Voor ons was dit de derde reis die wij via Jan Doets boekten. Alles was vooraf goed gecommuniceerd, zelfs de vertraging onderweg bij BCF (ruim 8h!) werd ons per e-mail doorgegeven. Ik ben zeer tevreden en kan Jan Doets aan iedereen aanbevelen.

Onderstaand compliment had ik van de week al gestuurd naar info@jandoets.nl

Beste mensen van Jan Doets,

bij deze wil ik graag mijn complimenten overbrengen op het perfect...
Onderstaand compliment had ik van de week al gestuurd naar info@jandoets.nl

Beste mensen van Jan Doets,

bij deze wil ik graag mijn complimenten overbrengen op het perfect regelen van onze vakantie in Zuid-West Amerika. We zijn hier met onze kinderen naar toe geweest voor 23 dagen en het was zeer zeker een hele mooie vakantie, hele mooie natuur en genoeg afwisseling. Soms iets teveel kilometers maar de bezienswaardigheden maakten dit ruimschoots goed!

Nogmaals, mijn hartelijk dank voor het uiteen zetten van deze trip en het regelen van alle hotels en excursies. Voor volgend jaar zal ik zeker Jan Doets op mijn lijstje zetten voor het checken of er een mooie vakantie is.

Ga zo door!

Met vriendelijke groeten,
Carel Jan Kuiter

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima service, goede informatievoorziening , prima hotels en auto. Kortom: perfecte vakantie!

Erg mooie reis Eigenlijk geen negatieve punten waar Jan Doets wat aan kan doen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een organisatie met veel kennis van de gebieden waar de reis naar toe gaat. Geeft goede tips over de bezienswaardigheden.