Mooie reis, veel kilometers en te weinig tijd.

Uw ervaring met Doets Reizen

JD heeft het goed voor elkaar, prima adviezen.
JD heeft het goed voor elkaar, prima adviezen.
Een electronische enquete is te’hoog’ over, aangezien dit voor de meeste reizigers geen jaarlijkse trips zijn, geeft een reiziger telefonisch meer detail informatie, bij over individuele hotels oid.

Nils Sips

Mooie reis

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer betrokken en goede service met een zeer persoonlijke benadering

Hans de Blois

Onvergetelijk. Door de prima organisatie is de reis ook voldoende ontzorgdgeweest. Deze zullen we niet snel vergeten. Zelfs ons huwelijks jubileum is niet vergeten door een leuk presentje in het... Onvergetelijk. Door de prima organisatie is de reis ook voldoende ontzorgdgeweest. Deze zullen we niet snel vergeten. Zelfs ons huwelijks jubileum is niet vergeten door een leuk presentje in het laatste hotel.
Achteraf hadden we in San Francisco een hotel upgrade moeten doen. Kamer was te klein voor 4 personen en 3 nachten. Dit wisten we van te voren maar toch een beetje spijt.
Verder blijftde USA gewoon een mooi en leuk land.

Uw ervaring met Doets Reizen

Bedrijf met veel kennis van zaken. Ze geven veel praktische tips. Alleen de tip voor de postcode die ingevoerd moet worden bij het tanken met een creditcard, werkt niet. De Amerikaanse postcode is... Bedrijf met veel kennis van zaken. Ze geven veel praktische tips. Alleen de tip voor de postcode die ingevoerd moet worden bij het tanken met een creditcard, werkt niet. De Amerikaanse postcode is niet gekoppeld aan de Nederlandse creditcard. Dus toch maar vooraf betalen. Verder alles prima.
Zijn misschien wat duurder dan andere reisbureau’s (hoewel) maar daarkrijg je veel voor terug.

Rene Hermans

Absoluut een topper.

Een deskundig team.

Erwin van der Mark

Een heerlijke relax vakantie in het zonnige Florida, met een aantal fantastische dagen in de aanwezige pretparken.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een reisorganisatie waar echt aandacht voor jouw wensen is, aandacht van mensen die weten waar ze over praten, met een goede organisatie waardoor je niet voor verrassingen komt te... Jan Doets is een reisorganisatie waar echt aandacht voor jouw wensen is, aandacht van mensen die weten waar ze over praten, met een goede organisatie waardoor je niet voor verrassingen komt te staan.

Onze reis was geweldig. Het was wel een echte reis en in mindere mate een vakantie. We hebben geprobeerd er zoveel mogelijk uit te halen en zelfs nog dingen toegevoegd voor zover het schema dat... Onze reis was geweldig. Het was wel een echte reis en in mindere mate een vakantie. We hebben geprobeerd er zoveel mogelijk uit te halen en zelfs nog dingen toegevoegd voor zover het schema dat toeliet. Enkele momenten zijn echter niet of moeilijk haalbaar in het programma en dat zou ik zelf anders ingericht hebben. We hadden echter een niet te wijzigen pakketreis en de prijs/kwaliteitverhouding was daarbij erg goed dus dat hebben we voor lief genomen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Bij het boeken even een kleine hobbel v.w.b. de vluchttarieven maar dat is keurig netjes afgehandeld. Correspondentie en contact altijd goed.

Een reis om nooit te vergeten! Vol met indrukken en ervaringen

Uw ervaring met Doets Reizen

Dat alles perfect geregeld is.

Hanneke Idema-Rozemeijer

Prachtige reis. West-Canada voor ons misschien niet het meest ideale gebied (te geciviliseerd), maar zondermeer goed verzorgd.

Vriendelijk, degelijk, uitnodigend.

Vriendelijk:
Al vanaf het eerste contact werden wij “lekker” gemaakt. Door de gastvrijheid, de tijd die men nam, de beelden, de inspiratie. Vriendelijk, degelijk, uitnodigend.

Vriendelijk:

Degelijk:
De boekingen waren keurig in orde, de bijstellingen werden administratief goed verwerkt, het overzicht van de (deel)betaling duidelijk, de bereikbaarheid (via mail) goed, de afspraken in Canada duidelijk.

Uitnodigend:
Bij toeval verzeilden wij op de open dag in september 2017. Wij werden enorm onthaald met informatie, hartelijkheid, proeverijen, film, foto’s maar ook enthousiaste verhalen van andere reizigers.

Wendy

Prima reis die aansloot bij onze wensen.

Ervaren. Klantvriendelijk.

Daphne vuyst

Zo een geweldige reis! Heel byzonder om dit als gezin te doen....

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima! Heel professioneel geholpen!