Een mooie reis door Canada gemaakt met de camper. Veel gezien en toch overal de tijd voor kunnen nemen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed georganiseerde reis en ruimte voor maatwerk. Er werd actief meegedacht om de reis naar Canada met een kindje van 1 jaar vorm te geven.

Wij hebben een geweldig mooie reis beleefd die helemaal heeft voldaan aan onze wensen en ideeën.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een bedrijf met veel kennis en ervaring van en over reizen in o.a. de USA.

Onze reis was fantastisch.
We waren soms gewoonweg overweldigd door de prachtige natuur.

Professioneel. Goede informatie.

Annemej

Fijn, prettig.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed, service en informatie zijn beide God.

Ons verzoek was businessclass vliegen met stoelen die helemaal plat konden De vluchten waren voor ons (77 en 75jr)slecht geregeld, vreselijke spijt dat we niet rechtstreeks met de KLM hebben... Ons verzoek was businessclass vliegen met stoelen die helemaal plat konden De vluchten waren voor ons (77 en 75jr)slecht geregeld, vreselijke spijt dat we niet rechtstreeks met de KLM hebben gevlogen. Het had ons 4 uur reis tijd naar Boston gescheeld! De terugreis was helemaal vreselijk we vlogen van Montreal met Canadian Airways business class met vreselijke stoelen naar Londen, daar misten we de connecting flight, we moesten 3 uur wachten. Drama met rolstoel vervoer. Omdat het toestel naar A'dam vertraging had konden we gelukkig net nog dit vliegtuig naar Schiphol halen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Snelle en goede service, tevreden met alle medewerkers. Behalve het vluchtadvies van een voor ons onbekende medewerker.
Angela Kuys had de reis die wij wilden maken snel en vakkundig voor ons...
Angela Kuys had de reis die wij wilden maken snel en vakkundig voor ons in kaart gebracht. Zo ook Sander Leystra die het van haar overnam. Alle medewerkers waren vriendelijke en behulpzaam. De hotels waren prima, zo ook Herz auto verhuur en de Doets waarschuwingen.
Alleen de vluchten waren een regelrechte ramp.De connecting flight van NY naar Boston hadden we zeker gemist als ik niet in een rolstoel had gezeten. We realiseerden ons ook dat we over Boston vlogen en na een uur in NY aankwamen, daar 2 uur wachten en dan weer een uur terug naar Boston. Overleg betreffende deze stop was hier op zijn plaats geweest, we hadden dan zeker voor de directe vlucht met de KLM gekozen.

Petra

Onze reis naar de Spirit Bear Lodge was GEWELDIG. Wat een plaats en wat een mensen.
Dank jullie wel dat jullie deze plek aan ons voorstelde. Niet aan te veel mensen doorgeven want zo puur als het is moet het blijven.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jullie medewerkers hebben goed geluisterd naar de wensen van hun klanten.
Mijn vader ging jaren geleden al vaak met Jan Doet reizen. Hij is inmiddels 89 en vroeg zich af of meneer nog leefde.

We hebben een geweldige vakantie gehad. Schitterend gedeelte van Canada gezien en wat waren de locaties door jullie geboekt leuk/mooi/luxe/origineel/heerlijk dus afwisselend. Zorg en hulp die... We hebben een geweldige vakantie gehad. Schitterend gedeelte van Canada gezien en wat waren de locaties door jullie geboekt leuk/mooi/luxe/origineel/heerlijk dus afwisselend. Zorg en hulp die bijzonder opvielen waren die op White Point Lighthouse en Mariner King Inn Lunenburg. Daar mochten we gratis de was doen en kregen we nog wat te eten, omdat we geen gelegenheid hadden ergens te eten(WPL) en bij MKIL kregen we een rondleiding in het hotel en mochten we zelfs de auto naast het hotel parkeren.
Bijna alles was geweldig en White Point Beach resort blijft ons het beste bij: wat een plek en wat een rust en wat een lekker eten. Echt helemaal top.
Eén locatie was minder (en dus voor ons de minste):Alma Parkland Village Inn. Een heel gehorig hotel en een kamer waar we lekkere stoelen misten. Het was net de natste periode...
Al met al was de vakantie echt helemaal top en noemen we Alma alleen voor jullie. Misschien dat er in de buurt een betere is..?
Dank jullie wel voor deze mooie uitgezochte trip

Uw ervaring met Doets Reizen

Heel positief. Alles was dik in orde vouchers waren makkelijk in te wisselen (ferry). We noemen jullie naam al vaker, als we over de vakantie praten. Ook bij wisselingen werd alles snel geregeld en... Heel positief. Alles was dik in orde vouchers waren makkelijk in te wisselen (ferry). We noemen jullie naam al vaker, als we over de vakantie praten. Ook bij wisselingen werd alles snel geregeld en werden we keurig op de hoogte gehouden. We zijn zeer tevreden; ook al die leuke afwisselende locaties. Bij vertrek naar de volgende keken we alweer uit naar 'de nieuwe verrassing':)!

Fam. Springintveld

Wij hebben een geweldige reis gehad met onvergetelijke ervaringen. We hebben 2 campings die duidelijk minder waren dan andere en wij zelf nooit geboekt zouden hebben. Verder vonden wij de beren... Wij hebben een geweldige reis gehad met onvergetelijke ervaringen. We hebben 2 campings die duidelijk minder waren dan andere en wij zelf nooit geboekt zouden hebben. Verder vonden wij de beren safari heel duur voor wat geboden wordt. Als je geen wildlife ziet is het niet zo veel bijzonders. Dat zijn de enige punten waar we commentaar op kunnen hebben de rest was top!

Uw ervaring met Doets Reizen

Uitstekende organisatie. Al het papierwerk in orde en je kunt zorgeloos op reis.

Familie V

Fijne hotels op mooie plekken. Prachtige route door New England.

Luxe en comfort

Theun Faber

Wij hebben in augustus een geweldige rondreis met de camper gemaakt. Van begin tot eind hebben we genoten van de overweldigende natuur, de vriendelijke mensen en de veelzijdigheid van dit prachtige... Wij hebben in augustus een geweldige rondreis met de camper gemaakt. Van begin tot eind hebben we genoten van de overweldigende natuur, de vriendelijke mensen en de veelzijdigheid van dit prachtige land. Van bergen naar bossen naar prairies naar de kust, allemaal even mooi.
Beren, orka's, walvissen en het 'kleine' wildlife we mochten ze allen bewonderen. Onvergetelijk!

Uw ervaring met Doets Reizen

Wij zijn meer dan tevreden over Jan Doets. Alle zaken die we van te voren door Jan Doets hebben laten regelen bleken ter plekke perfect georganiseerd.
De transfers, de excursies, de ferry...
De transfers, de excursies, de ferry overtochten en het ophalen en terugbrengen van de camper, het liep allemaal gesmeerd.
chapeau!