gerard batenburg

Korte stedentrip NYC en Boston. alles verliep op rolletjes

zeer professioneel en klantvriendelijk

Diana de Haan

Ik was samen met mijn dochter een week naar New York. We hebben het heerlijk gehad wat een fantastische stad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Onze ervaring met Jan Doets is zeer positief. Alles was perfect geregeld en aan de map met informatie hebben we veel gehad.

J.M.Boon,Watermunt 38 ,Oudkarspel

De heenreis was vliegtuig direkte vlucht KLM kapot,dus met Delta 3 uur later en overstappen,waardoor 7 uur later in Houston.Camper had veel gebreken,daarom een andere waar dingen misten en ook veel... De heenreis was vliegtuig direkte vlucht KLM kapot,dus met Delta 3 uur later en overstappen,waardoor 7 uur later in Houston.Camper had veel gebreken,daarom een andere waar dingen misten en ook veel kleine gebreken,zoals airco totaal verstoft [zelf schoongemaakt].en veel kleine gebreken,maar wel storend.Gemeld bij inleveren in Phoenix en korting gekregen.Phoenix zei dat de oorzaak is omdat Houston een kleine verhuurlocatie heeft en daarom minder goed?????
Geen navigatie enz.Onze voorkeur is dan ook Road Bear.zoals de voorgaande reizen van Doetz.Verder een top vakantie gehad net als de 3 keer eerder bij Doetz geboekte camper reizen
Hierdoor de negatieve dingen vergeten en ook geen probleem van gemaakt,maar wel een aandachtspunt voor Doetz.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ondanks deze keer wat negatieve dingen zullen wij Doetz zeker aanbevelen bij iederéén en we zullen dan ook zeker vertellen en doen dat al,dat het echt aan te bevelen is om camper reizen te boeken... Ondanks deze keer wat negatieve dingen zullen wij Doetz zeker aanbevelen bij iederéén en we zullen dan ook zeker vertellen en doen dat al,dat het echt aan te bevelen is om camper reizen te boeken bij Doetz.
Alles tot hotel aan toe is goed geregeld enz.

Elly Hesselberth

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Eerst een paar dagen in het gezellige San Fransico geweest waar we in het mooie hotel Whitcomb zaten. Natuurlijk bij de Golden Gate bridge geweest en op... Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Eerst een paar dagen in het gezellige San Fransico geweest waar we in het mooie hotel Whitcomb zaten. Natuurlijk bij de Golden Gate bridge geweest en op fishermans warf. Daarna de camper opgehaald die er tip top uitzag. Van het pittoreske Carmel naar Los Angeles en de glitter en glamour van Las Vegas. We hebben ons ogen uit gekeken. En de nationale parken waren echt ongeloofelijk. Yoshua Tree in de woestijn, het adembenemende Grand Canyon, het gevarieerde Seqoiua en Yosemite. Wat een prachtnatuur en dieren zijn daar. Maar zeker ook onderweg is het geweldig. De bergen en uitgestrekte landschap is echt fantastisch. En ook zoveel dieren in het wild gezien: roofvogels beren herten grondeekhoorntjes reeen en tal van andere grappige en lieve beesten. Het viel ons op dat het in de nationale parken ook zo netjes is. De wegen daar zijn perfekt en alles is netjes verzorgd. Van picknick banken tot toiletgroepen. Je betaald eenmalig 80 dollar en dan kun je een jaar lang alle parken in. Dat is echt geen geld als je ziet hoe keurig het eruit ziet overal. Op het laatst nog 2 dagen in San Fransico geweest in hotel Zephir. Zeer mooi en gezellig hotel dat echt om het hoekje ligt bij pier 39. En zeker niet vergeten om naar Alcatraz te gaan, zeer indrukwekkend! Wel op tijd thuis boeken want anders is het al volgeboekt. Al met al een topreis dus

Uw ervaring met Doets Reizen

Een betrokken organisatie die je helpen waar ze kunnen. Je kunt gratis een informatiebijeenkomst bijwonen over de plek waar je naartoe wil. Hebben wij ook gedaan en vonden het erg leuk en leerzaam.... Een betrokken organisatie die je helpen waar ze kunnen. Je kunt gratis een informatiebijeenkomst bijwonen over de plek waar je naartoe wil. Hebben wij ook gedaan en vonden het erg leuk en leerzaam. En je krijgt een heleboel opgestuurd tegen de tijd dat je vertrekt. Van info over de camper tot een kofferriem . Die is trouwens wel erg handig want die zie je zo op de bagageband. Niet voor niets al de 2e keer dat we hierbij boeken

HC49

Goed uitgedachte en uitgevoerde private/maatwerk reis 10 dagen regio Seattle/Portland/Vancouver (Island)

Uw ervaring met Doets Reizen

Uitstekende kennis van hotels en afstanden /wegen om juiste hotels in stad en onderweg te kiezen en te boeken

HC49

Uw ervaring met Doets Reizen

3 verschillende steden. Las Vegas staat voor ons gelijk met fantasie en een artificiële wereld. In Washington werd de interesse gewekt om de geschiedenis van de Verenigde Staten beter te leren... 3 verschillende steden. Las Vegas staat voor ons gelijk met fantasie en een artificiële wereld. In Washington werd de interesse gewekt om de geschiedenis van de Verenigde Staten beter te leren kennen, door het bezoek aan het Capitool, Memorials en de vele musea. Onwaarschijnlijk ook om voor het Witte Huis te staan (White House visitorscenter is een must). New York is heel divers, moeilijk in een paar woorden te beschrijven. Een stad die leeft, een vrolijke stad. Niet te vatten wat gebeurde op 9/11. Indrukwekkend museum en herdenkingsmonument.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles tot in de puntjes geregeld. Heel efficiënt.

T.M Schagen

Fantastische reis gemaakt. Camper, vlucht en enkele excursies geboekt bij Jan doets. De rest zelf ingevuld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Uit de kunst!! Werd fijn geholpen. Was goed bereikbaar voor vragen en de antwoorden waren duidelijk. Mensen die hun vak kennen!!

B. Visser

In één woord GEWELDIG

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed bedrijf en ter zake kundig

Wij hebben een onvergetelijke reis gehad met alleen maar hoogtepunten. Heel veel gezien en gedaan en er was nog zo veel te zien en te doen dat we graag nog een keer terug gaan naar Canada.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was heel goed geregeld van begin tot het einde. Heerlijk dat we zelf nergens over na hoefde te denken en dat de route al helemaal voor ons uit was gestippeld.