Harry

De reis was goed georganiseerd. Camper stond klaar niets op aan te merken. In de vierde week kregen wij een probleem met de camper en heb ik een mail naar Doetsen Reizen gestuurd. Dan is het einde... De reis was goed georganiseerd. Camper stond klaar niets op aan te merken. In de vierde week kregen wij een probleem met de camper en heb ik een mail naar Doetsen Reizen gestuurd. Dan is het einde verhaal. Zij waren niet bereidt om kontakt op te nemen met de verhuurder. Wij moesten het zelf maar gaan regelen. Dit was een schandalige behendig daar ik met hun een kontrakt had afgesloten
Ik ga nooit weer boeken bij Doets Reizen.

Zie boven.

Ron goedhart

Willen nog graag

Uw ervaring met Doets Reizen

Wat er loos bij jullie op kantoor? Na 7 x naar de usa 1x IJsland en 1x Canada met Jan doets zijn geweest altijd ? is het nu hopeloos om voor volgend jaar weer een reis naar de usa te regelen bij... Wat er loos bij jullie op kantoor? Na 7 x naar de usa 1x IJsland en 1x Canada met Jan doets zijn geweest altijd ? is het nu hopeloos om voor volgend jaar weer een reis naar de usa te regelen bij jullie. Afspraak wordt gewijzigd en dan vergeten ? Niet voorbereid !div mails gestuurd ! Is nu onze afspraak weer verzet in een telefoongesprek ? dit is zo. ON DOETS

Gabriel

Nog te maken: Camper rondreis VS

Uw ervaring met Doets Reizen

Matige communicatie. Onpersoonlijk en flauwe dooddoeners. Ik heb bij andere organisaties geboekt, Doets maakt op mij tot nu toe niet zo’n goede indruk. Toen ik vroeg naar de slechte reviews van de... Matige communicatie. Onpersoonlijk en flauwe dooddoeners. Ik heb bij andere organisaties geboekt, Doets maakt op mij tot nu toe niet zo’n goede indruk. Toen ik vroeg naar de slechte reviews van de partner, Cruise america, kreeg ik van hen enkel flauwe reacties, die erop neerkwamen dat wij straks bij problemen (smerige campers schijnen veel voor te komen) dat zelf moeten oplossen. Ik vraag me af wat ze precies bedoelen met Very Vip. Ze bedoelen in ieder geval niet dat zij problemen voor je oplossen.
Volgende keer regel ik zelf mijn reis wel. Ik wilde de sector een beetje steunen, maar dat is tot nu toe eenrichtingsverkeer.

Kirsten

New York zal voor een andere keer zijn

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik wil het even hebben over mijn positieve ervaring met Doets Reizen. Wij zouden eind maart 2020 op vakantie gaan naar New York... tot Donald Trump besloot de grenzen te sluiten wegens Corona.... Ik wil het even hebben over mijn positieve ervaring met Doets Reizen. Wij zouden eind maart 2020 op vakantie gaan naar New York... tot Donald Trump besloot de grenzen te sluiten wegens Corona. Kort daarna werden wij zelf door Doets opgebeld. Ze stelden een coronavoucher voor en daar gingen wij meteen mee akkoord. We dachten de reis in het najaar of toch zeker in het voorjaar 2021 te kunnen maken. Corona dacht daar helaas anders over. Een aantal weken voor het vervallen van onze voucher namen we telefonisch contact op met Doets. Een vriendelijke dame verzocht ons om onze vraag op mail te bevestigen. Kort daarop kregen we de bevestiging dat het bedrag van de voucher rond de vervaldatum zou worden terug betaald. En ondertussen staat het bedrag weer op onze rekening. Geen klachten hier. We werden vriendelijk en zonder moeite verder geholpen. Onze reis naar New York gaan we zeker nog doen wanneer corona voorbij is. En we zullen opnieuw bij Doets Reizen boeken.

Guido

Niet door gegaan

Uw ervaring met Doets Reizen

Reis geboekt voor oktober dit jaar. Toen Amerika nog steeds op oranje stond vanwege corona toch de rest moeten aanbetalen anders zouden de kosten nog verder oplopen. Netjes alles betaald en toen wij... Reis geboekt voor oktober dit jaar. Toen Amerika nog steeds op oranje stond vanwege corona toch de rest moeten aanbetalen anders zouden de kosten nog verder oplopen. Netjes alles betaald en toen wij ons held terug wouden kon dit allemaal niet want de hotels die ze voor ons hadden geboekt gaven hun ook alleen maar vouchers terug en geen geld. Ik al onze hotels gemaild met de vraag of er betaald was of dat hun vouchers of geld terug gaven. Blijkt dus dat geen één hotel geld had ontvangen omdat er op tijd geannuleerd was. Dus met deze info terug gegaan en toen kon er ineens wel terug betaald worden binnen een week. Ze voelden waarschijnlijk al narigheid als ik hiermee naar een advocaat zou gaan. Oplichterij is het ons geld gebruiken wat voor onze reis bestemd was. En mevrouw Doets is uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar 2017 die titel kunnen ze wel weer intrekken als je zo om gaat met geld van anderen. Voor 2020 vernoem ik haar oplichters van het jaar. Mensen mail je hotels met dezelfde vraag als wat ik heb gedaan 100% dat U ook het antwoord krijgt dat er niet betaald is

Damen

X

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer slechte ervaring ivm coronavoucher. Kijken alleen naar hun eigen belang. Na 7 mnd wordt er gewoon gezegd dat ze het geld nog niet terug betalen, kijk maar of je nog iets anders kan boeken pas... Zeer slechte ervaring ivm coronavoucher. Kijken alleen naar hun eigen belang. Na 7 mnd wordt er gewoon gezegd dat ze het geld nog niet terug betalen, kijk maar of je nog iets anders kan boeken pas na jaar wordt het terug betaald.

Zees de Baat

Alleen eigen belang Doets tels

Uw ervaring met Doets Reizen

Hele slechte ervaring met afhandeling van reis die door Corona moet worden geannuleerd. Ze houden gewoon vol dat de reis doorgaat terwijl alle Canadese sites zeggen dat het niet zo is. En Jan Doets... Hele slechte ervaring met afhandeling van reis die door Corona moet worden geannuleerd. Ze houden gewoon vol dat de reis doorgaat terwijl alle Canadese sites zeggen dat het niet zo is. En Jan Doets draait je gewoon een poot uit. Hoe mooi de verhalen ook zijn op hun website. Nooit meer Jan Doets!!

Monique

Geen reis

Uw ervaring met Doets Reizen

De reis werd geannuleerd vanwege Corona (zoals zovele) wij willen als zzp ers ons geld terug. Reis is volledig betaald in februari voor vertrek september. Nu verplicht een voucher en ze weigeren... De reis werd geannuleerd vanwege Corona (zoals zovele) wij willen als zzp ers ons geld terug. Reis is volledig betaald in februari voor vertrek september. Nu verplicht een voucher en ze weigeren zoals wettelijke verplichting terug te betalen. Nooit maar dan ook nooit meer Jan doets. Overigers streek doets zelf ruim drie ton staatssteun op

Rianne

Welke reis?

Uw ervaring met Doets Reizen

Eigen belang voorop. Wij willen melding maken van het feit dat Jan Doets Reizen niet netjes omgaat met de annulering van onze geplande reis naar de USA.
Wij hebben voor de corona geboekt. In...
Wij hebben voor de corona geboekt. In mei bleek dat het bezoek aan MIT in Boston niet door zou gaan. Dit was het uitgangspunt van onze reis. In eerste instantie dachten we dat alles nog ten goede zou keren en we toch een deel van de reis zouden kunnen maken. Op site wordt steeds melding gemaakt tijdens de corona dat zij zelf contact op zullen nemen. Eind juni hadden wij onze restantbetaling moeten voldoen. Maar hoorden niets dus zelf gaan zoeken op internet. De hotels, trein, vliegmaatschappijen en bezienswaardigheden geven duidelijk aan dat zij tegemoet komen met annuleren en dat eigenlijk bij de meeste dingen al duidelijk was dat het niet zo zou lopen zoals wij de verwachting hadden voor de reisboeking. Restaurants dicht. Whale watchen gaat niet door. Treinen rijden niet. Bussen gaan aangepast. Uiteindelijk zelf met Doets Reizen contact op genomen. Want laat ons eerlijk zijn. Volgens ANVR moet men er als ondernemer kunnen garanderen dat mensen toch de vakantie hebben die zij voor ogen hebben. En dat zou in ons geval absoluut niet zijn. Advies was zeer algemeen om het nog af te wachten. Uiteindelijk schoten we er niets mee op. Uit laten rekenen wat het ons zou kosten als we het zouden annuleren. Op een dure reis laat je dus veel vallen. Ook de annuleringsverzekering die wij via Faber moesten afsluiten (Jan Doets kan dit maar tot bedrag van 200 euro). De knoop doorgehakt en geannuleerd. Want het was in augustus met mogelijk code geel een reis geworden die we niet voor ogen hadden. Of de hele reissom voldoen; in augustus nog annuleren en dan nog meer geld kwijt zijn.Frappant was dat ongeveer gelijktijdig KLM onze vlucht annuleert vanwege corona. En dat Delta Airlines onze terugvlucht wijzigde. Voor ons hield dit in dat we dus plusminus 1750 euro kwijt zijn. Maar wat weegt zwaarder: gezond zijn!! Hadden graag gehad dat Jan Doets ons tegemoet was gekomen ergens. Zij durven dan ook nog kosten polis etc in rekening te brengen. Moest nog een bedrag van 11 euro retour krijgen. Hier 2x over gemaild.

Thomas

Slechte afhandeling - geen aanrader

Uw ervaring met Doets Reizen

Tijdens het uitkiezen en boeken van de reis, was de service en aandacht van Doets goed. Wij werden goed geadviseerd en geholpen. De uiteindelijke offerte bevatte een aantal fouten, maar deze werden... Tijdens het uitkiezen en boeken van de reis, was de service en aandacht van Doets goed. Wij werden goed geadviseerd en geholpen. De uiteindelijke offerte bevatte een aantal fouten, maar deze werden opgelost.

Toen brak corona uit. Omdat wij positief waren over Doets, gingen wij er vanuit dat wij in onderling overleg tot een goede oplossing zouden kunnen komen. Daarom hebben wij, toen duidelijk werd dat Corona wereldwijd een enorme invloed zou hebben op oa vliegreizen en vakanties voor de rest van het jaar, op tijd contact gezocht met Doets om in overleg te treden.

Vanuit Doets werd daar naar onze mening zonder enig begrip op gereageerd. Het werd niet gewaardeeerd dat wij in overleg wilden treden, de reis was nog te ver weg en zou gewoon kunnen worden uitgevoerd en tegelijkertijd werd al meteen gemeld dat onze betalingsverplichtingen wel zouden blijven bestaan.

Een reis met Doets is zelden een goedkope reis en juist omdat wij wisten dat de restantbetaling vrij ver vooraf betaald moest worden, wilden wij in overleg treden. Het is immers onredelijk om te verlangen van klanten om het volledige reisbedrag te betalen, terwijl vrijwel zeker is dat de reis geen doorgang kan vinden.

Wij hebben contact gehad met oa de Directeur Marketing en General Manager, maar de wijze waarop Doets communiceert was eenduidig: zonder enig begrip en op het botte af.

Na onze ervaring vroegen wij ons af of wij de enige zijn die een dergelijke ervaring heeft gehad met Doets, maar bij het zoeken naar ervaringen op Google, werd direct duidelijk dat zij niet alleen bij ons op deze wijze hebben gereageerd, maar bij zeer veel klanten. Daarom hebben wij besloten toch een review te plaatsen.

Wij raden eenieder dan ook sterk af om een reis te boeken bij Doets Reizen. Als het moeilijk wordt is er geen enkele mogelijkheid tot overleg of de wil om tot een gezamenlijke oplossing te komen, die voor beide partijen werkt. De focus ligt, na de verkoop, op het binnenhalen van de restantbetaling, van service is dan in onze ervaring weinig sprake meer.