D.v.d.S.

Snelle levering, netjes verpakt en ook nog 2 kleine extra presentjes. Héél leuk!

Sandra Van Lohuizen

Grappige houten treinrails, mooi ingepakt en snel geleverd. Mijn kleinzoon speelt er de hele dag mee.

Jeannette

Super!
Super!
Snelle levering, mooi ingepakt, persoonlijk kaartje erbij. Dit is hoe het zou moeten zijn. Niet eerder hier een bestelling geplaatst maar ik ben meer dan tevreden. Ik kom zeer zeker terug.
Tegenwoordig geloof ik niet meer zo in vandaag besteld morgen in huis maar hier maken ze het nog echt waar! En dan de inpak service kosteloos! Toppers!

Gastouderopvang Kom en zie

DoppieDee heeft de bestelling keurig afgehandeld. Communicatie is duidelijk. Snelle levering. De prijs van mijn bestelde artikelen was lager dan bij 2 andere webwinkels. Ik ben zeer tevreden

GroundAce

Super service

Roelofke Sloothaak

Ik ben uitstekend geholpen bij een bestelling die ik op de computer niet voor elkaar kon krijgen. Vriendelijk en leuk gesprek gehad aan de telefoon. En er wordt woord gehouden bij een belofte.

jan willem bom

Prima.leuke producten en op tijd geleverd.