Christien

Zeer positief

Marjo

Snelle levering, super leuk ingepakt en ook nog een extraatje erbij als verrassing! Ik ben dik tevreden!

A Visser

Wat een service. Zo snel geleverd en mooi ingepakt. Lief klein cadeautje en leuke kaart, Hou zeker jullie site in de gaten voor mijn kleinzoon.

Maj van den Heuvel

Snelle levering en cadeaurtje heel leuk ingepakt zonder extra kosten.

Jojanneke

Super, echt in 1 woord geweldig. Had aangegeven dat het cadeautjes waren wordt echt super mooi ingepakt, een aanrader ben er zo enorm blij mee.

Lisanne

Leuke producten en leuk verpakt! Ze vallen wel kleiner uit dan verwacht. Pakketje was nat geworden doordat het niet helemaal dicht kon. Mijn advies is om ze in een iets grotere doos te verpakken.

Reactie DoeppieDee:

Beste Lisanne,
Beste Lisanne,
Wat vervelend om te lezen dat jouw pakketje nat is geworden. Daardoor is wellicht ook de tape losgelaten. Als er hierdoor schade aan je producten is ontstaan dan lossen we dit uiteraard netjes voor je op. Je advies over het formaat van de doosjes nemen we zeker ter harte. Uit duurzaamheidsoogpunt proberen wij altijd de best passende doos voor verzending te gebruiken. Fijn om te lezen dat je aangeeft dat het leuke producten zijn en dat de cadeautjes leuk verpakt zijn.
DoeppieDee

Kim

Heel goed, snelle levering. Netjes verpakt en een leuk kaartje erbij.

Sigrid

Snelle levering. Persoonlijk. Leuk extraatje