Doenkado

Kwaliteit en aanbod belevenissen
7.8/10
7.6/10

Pieterse

Een mogelijkheid om een nieuwe beleving te ontdekken

De link meegestuurd werd bij de Deka DekaMarkt werkt niet

Sasja

Leuke aanbiedingen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Mij de volgende keer een geldige code geven :)

rik

Dat ze aanbiedingen verkopen die niet bestaan, niet te verzilveren zijn! Grrrrr!

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Alleen kado's op de website zetten die ook daadwerkelijk verzilverd kunnen worden.

Awan

Gemakkelijk

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijker de vervolg stappen aangeven.

N.v.t.

Niet bijzonder en je moet bijbetalen zonder dat dit vantevoren is afgesproken om je voucher bij Doenkado te activeren

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Heel raar via Tintelingen een voucher van 2x23€ gekregen en deze moest worden ingewisseld bij doenkado.nl ( complex met nummers en pincodes maar oké). Bij het activeren van de vouchers moest per... Heel raar via Tintelingen een voucher van 2x23€ gekregen en deze moest worden ingewisseld bij doenkado.nl ( complex met nummers en pincodes maar oké). Bij het activeren van de vouchers moest per voucher aan doenkado.nl 3€ worden betaald. Als je dat niet deed kon er niet worden geboekt. Dit was vooraf niet gemeld en ook niet op de site ( op de site van de activiteit zag ik trouwens dat het gewoon 23€ kosten).

T.Kroon

Niets

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Bij het bestellen van een activiteit laten zien op welke data je de activiteit kunt plannen. In ons geval hebben wij een activiteit gekocht die we graag in een gepland weekendje weg willen gaan... Bij het bestellen van een activiteit laten zien op welke data je de activiteit kunt plannen. In ons geval hebben wij een activiteit gekocht die we graag in een gepland weekendje weg willen gaan doen, maar je weet dan niet of er nog plek is. Dat is best een risico.

Lotte

Veel keus

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Beter overzicht van opties die op elkaar lijken.

robert visser

Veel keuze in leuke uitjes

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

ik werd doorgestuurd vanuit "Tintelingen.nl" waar ik al had gekozen voor een specifiek uitje. bij doenkado moest ik echter weer opnieuw kiezen en kon ik nog wijzigen... Het was voor mij best... ik werd doorgestuurd vanuit "Tintelingen.nl" waar ik al had gekozen voor een specifiek uitje. bij doenkado moest ik echter weer opnieuw kiezen en kon ik nog wijzigen... Het was voor mij best ingewikkeld om te snappen wat ik allemaal moest doen.

Wijman

Leuk cadeau om weg te geven.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Meer info over de accommodatie op de website.

Van den Heuvel

Keuze uit verschillende activiteiten.

nvt