Doenkado

7.2/10

Kyra

De speciale activiteiten

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Informatie over hoe en waar het item geboekt kan worden etc. is nu niet zichtbaar. Pas op de voucher na aankoop. Vooraf zou ook fijn zijn.

V Kuppens

Er is heel veel keuze en variatie

Zou ik even niet weten

Geja Hummel

Leuke activiteiten, voor elk wat wils.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Wat meer keuze in overnachtingen. Nu eigenlijk alleen mogelijk op twee of drie plaatsen. Graag wat meer verspreid over het land. Verder alles oké.

Laurens

Veel aanbod. Via de ING Store ook leuke aanbiedingen.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Misschien is het een idee om voor een scherpe prijs een envelop erbij aan te bieden. Een waardebon is erg leuk, zeker met het formaat wat jullie aanbieden. Er zit alleen geen envelop of kaart bij en... Misschien is het een idee om voor een scherpe prijs een envelop erbij aan te bieden. Een waardebon is erg leuk, zeker met het formaat wat jullie aanbieden. Er zit alleen geen envelop of kaart bij en daarom moest ik deze apart kopen. Ik beschik zelf ook niet over een printer thuis. Het was leuk geweest als ik voor 1 - 2 euro extra een kaart of leuke envelop erbij kreeg thuisgestuurd met daarin de waardebonnen. Men opent dan de envelop en ziet de waardebonnen met daarop de boodschap die is geschreven.

Lenie Houtman

De kennismaking en de prijs

Meer bekendheid

keur

Makkelijk

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

voor het eerst besteld ,dus weet nog geen verbetering

Eddy Potters

Nog geen ervaring mee

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik heb (te) veel moeite moeten doen om van mijn personeelsvoordeel vouchers gift vouchers van doenkado te maken(verzilveren)

Xella kalkzandsteen

Gezelligheid

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Jullie doen het al goed genoeg

Michiel

N.v.t.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Reageren op vragen en klachten

Maddy Klaassen-Schnaar

Enorme keuze