Doenkado

7.2/10

M.Grace

Nvt

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik wil mijn doen kado gebruiken maar het lukt niet ze geeft aan dat de code niet bekend is

Arno

Goedkoper via ing punten

Geen idee

Saskia

Het is altijd fijn om samen met anderen iets leuks te beleven en daar is Doenkado bijzonder goed voor.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ben nog geen punt tegengekomen.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik vind het verwarrend, ik kreeg een Adventurecard die ik inruil voor Doenkado voucher en moet vervolgens nog een bewijs van betaling laten zien aan Seaside sports waar ik iets voor moet printen... Ik vind het verwarrend, ik kreeg een Adventurecard die ik inruil voor Doenkado voucher en moet vervolgens nog een bewijs van betaling laten zien aan Seaside sports waar ik iets voor moet printen want daar kon ik de Doenkado niet rechtstreeks besteden/invullen maar aparte stap bij het afrekenen van de boeking.
Het is trouwens ook duurder via Doenkado €65 ipv €50 als ik rechtstreeks boek, dus beetje jammer van de Adventurecard!!!

Schins

De afhandeling bij problemen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Controleren of de aangevraagde vouchers goed verzonden zijn

Mevr Fievet

Niets

Duidelijker informatie

a.m.Kalwij

Leuke manier om iets te regelen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

misschien iets duidelijker uitleg met betalen. Ik deed het via ING rentepunten en vond het lastig met betalen

Fred vd Bor

Grote keuze zeer divers

Verzilveren is een nachtmerrie

Gerben Schans

Mooi uniek cadeau

Nvt

Aly

Het vlotte reageren en oplossen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Zorgen dat je een goed pdf bestand levert, bij mij doet jullie pdf bestand er 3 dgn over om te downloaden…. Nog nergens van meegemaakt