Doenkado

7.6/10
7.6/10
7.4/10

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik vind het verwarrend, ik kreeg een Adventurecard die ik inruil voor Doenkado voucher en moet vervolgens nog een bewijs van betaling laten zien aan Seaside sports waar ik iets voor moet printen... Ik vind het verwarrend, ik kreeg een Adventurecard die ik inruil voor Doenkado voucher en moet vervolgens nog een bewijs van betaling laten zien aan Seaside sports waar ik iets voor moet printen want daar kon ik de Doenkado niet rechtstreeks besteden/invullen maar aparte stap bij het afrekenen van de boeking.
Het is trouwens ook duurder via Doenkado €65 ipv €50 als ik rechtstreeks boek, dus beetje jammer van de Adventurecard!!!

Schins

De afhandeling bij problemen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Controleren of de aangevraagde vouchers goed verzonden zijn

Mevr Fievet

Niets

Duidelijker informatie

a.m.Kalwij

Leuke manier om iets te regelen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

misschien iets duidelijker uitleg met betalen. Ik deed het via ING rentepunten en vond het lastig met betalen

Fred vd Bor

Grote keuze zeer divers

Verzilveren is een nachtmerrie

Gerben Schans

Mooi uniek cadeau

Nvt

Aly

Het vlotte reageren en oplossen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Zorgen dat je een goed pdf bestand levert, bij mij doet jullie pdf bestand er 3 dgn over om te downloaden…. Nog nergens van meegemaakt

Noorderzorg

Niets

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Xo ingewikkeld om te verzilveren

Kyra

De speciale activiteiten

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Informatie over hoe en waar het item geboekt kan worden etc. is nu niet zichtbaar. Pas op de voucher na aankoop. Vooraf zou ook fijn zijn.

V Kuppens

Er is heel veel keuze en variatie

Zou ik even niet weten