Doenkado

7.6/10
7.6/10
7.4/10

Ap Folgerts

Brengt me op ideeën zoals de Marker Wadden.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Daarvoor is het te vroeg. Pas mijn eerste DoenKado verzilverd.

Els van Daalen

Niet echt bijzonder, wel leuk.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Duidelijker vertellen dat een voucher voor 2 personen is. Ik had dus 2 vouchers besteld. Dus voor 4 personen.

E. van der Laak

Na 2x een bestelling geplaatst te hebben met een kortingsvoucher van Eurosparen voor een rondvaart door de Biesbosch, die ik cadeau moest doen aan vrienden, bleek door een fout in het betaalsysteem... Na 2x een bestelling geplaatst te hebben met een kortingsvoucher van Eurosparen voor een rondvaart door de Biesbosch, die ik cadeau moest doen aan vrienden, bleek door een fout in het betaalsysteem dat Doenkado gebruikt, de bijbetaling niet afgehandeld te kunnen worden. In plaats daarvan werden de vouchers voor de rondvaart zonder bijbetaling verstrekt.
Deze vouchers zijn vervolgens cadeau gedaan aan vrienden waar ze voor bedoeld waren. Een week later kreeg ik een e-mail dat er iets mis gegaan was en de vouchers geblokkeerd waren.
Een zeer ongelukkige ervaring om deze oplossing te hanteren door Doenkado.
De cadeau’s moesten herroepen worden !
Dit had veel klantvriendelijker opgelost kunnen worden door Doenkado !
Een zeer slechte ervaring blijft over, waardoor ik waarschijnlijk nooit meer bij Doenkado zal kopen.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Veel klantvriendelijker handelen als er onder eigen verantwoordelijkheid fouten gemaakt worden waar klanten de dupe van zijn geworden.

R.M. van der Wel

O.a. veel goedkopen uitjes e.d.

geen idee

Sebastiaan Dirk van der Starre

Dat je er uiteindelijk achter komt dat je dubbel zo veel hebt betaald...

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Goed uitleggen wat er allemaal bij zit, ook aan het bedrijf zelf waar je de voucher kan inleveren (Fundustry).

Meerhoff

Goede begeleiding die maatwerk levery

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Was wat krap op de boot.

Aernoud Koenders

Erg veel leuke ideeën op doen

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

tja te moeilijk om te zeggen

M.Grace

Nvt

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ik wil mijn doen kado gebruiken maar het lukt niet ze geeft aan dat de code niet bekend is

Arno

Goedkoper via ing punten

Geen idee

Saskia

Het is altijd fijn om samen met anderen iets leuks te beleven en daar is Doenkado bijzonder goed voor.

Wat kunnen we volgens jou beter doen?

Ben nog geen punt tegengekomen.